Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tomyyy

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • Város
    Miskolc

Tomyyy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok, Az autómban a fűtés/szellőzés gombok világítása megszűnt. Biztosítékok átnézése után az égő kiégése egyértelművé vált. Utána olvastam és videón is láttam, hogy a középső tekerőgomb leszedésével a rizs izzó kicserélhető egyszerűen. A tekerő gombom nem akart lejönni, a feszegetés hatására egy kis oldalsó darab le is tört belőle (működik, csak esztétikai a hiba). Ezután derült ki számomra, hogy csak a Behr-es rendszernél ez a megoldás, a Delphi-nél szét kell szedni az egész középkonzolt az izzócseréhez. Tekerő gombot külön nem valószínű, hogy tudok venni a sérült helyett, viszont egy ismerősömnek van Behr bontott Hűtés / Klíma vezérlő panelje. Valahogy átszerelhető a gomb a Behr-ből az autómba, vagy keressek bontott Delphi Panelt ? Esetleg tekerő gombot szerzett már be valaki külön ? Köszönöm előre is a segítséget.
  2. Kedves Fórumozók. Egy 2008-as Astra G.1.4 (Z14XEP) tulajdonosa vagyok. Pár napja tapasztaltam, hogy alapjáraton az olajnyomást jelző lámpa felvillant. Azonnal leállítottam, majd olajszintet ellenőriztem (max-on volt). Újra beindítottam, 1000 f/p fölött a lámpa kialudt volt normális nyomás. Másnap rövidebb út után a hiba nem jött elő, azt hittem minden ok. Délután egy újabb hosszabb úton, mikor bemelegedett újra előjött a hiba alapjáraton. Másnap olajat cseréltettem (esedékes is volt, Castrol 5w40-re), hátha ez megoldja a problémát (elvileg az elkoszolódott olajszűrő is okozhat nyomás problémát, vagy a használt , "megégett" olaj is...) A szaki is mondta, h majd figyeljem a probléma jelentkezik-e. Ma újra előjött a hiba, ezért az olajgomba ki is lett cserélve, de a hiba továbbra is fenn áll. Olajnyomás is lett mérve (2 helyen, az egyik márkaszervíz volt). Az egyik szaki szerint mért érték ok , a másik mérés szerint alacsony... (Én már gondoltam arra is, hogy az olajgomba csatlakozó telefolyt olajjal és ezért kontakthiba keletkezett benne, olajpumpa hibánál szerintem nem csak alapjáraton lenne gond a nyomással.) (Hétfőn majd egyébként elviszem egy ismerős szerelőhöz (addig nem is mozdulok a géppel) , akinek a szavára adok, és nem fog mindenfélét mellé beszélni, hogy mi mindent kellene kicserélni emiatt az autóban - ahogy a márka szervíz mondta.....) Volt már valakinek hasonló problémája olajnyomással ? Egy esetleges olajszivattyú csere kb. milyen költéséggel járhat , mire számíthatok véleményetek szerint? Köszönöm előre is a hozzászólásokat
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.