Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tla

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Pest megye

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Tla's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Megint hisztizett egy kicsit, most a vákumos fűtésszelepből kezdett folyni a víz. Jól megbolondította a vízhőmérsékletet, 100-80 között mozgott le fel, a csere óta helyreállt.
  2. Egyébként én a tágulásitartály sapkáját is kicseréltem, hátha a tetején a nyomásszabályozószelep ment tönkre, de az enyémen az sem segített. Alapjáraton forró motornál próbáld összenyomni a vízcsövet. Teljes hengerfejfelújítás és tömítéscsere óta 90 fok körül muzsikál, dugóban ülve vagy nagyobb terhelésnél sem megy 95 fölé, a ventillátor pillanatok alatt visszahúzza 90-re.
  3. Akkor ez az olajfogyasztás szerinted jó, vagy sok? Mert a hengereket láttam, de ugye a gyűrűket nem.
  4. Szia! Nem akarok károgni, de nekem tavaly ősszel ugyanezeket a jelenségeket produkálta az x20xev-m, mi is cseréltünk ventillátorgombákat, termosztátot, aztán szétnyomta a vízcsövet a budai rakparton, trélerrel szervíz, ott a fél motort szétszedték mire kicserélték a csövet, aztán a hűtőn tört el a műanyag tömlőcsatlakozó, azt is kicseréltük, az új hűtővel is ugyanez. Szerelőt váltottam, rögtön mondta, hogy ez hengerfejes. Forró motornál a hűtőre menő vízcsövet próbáld összenyomni, ha puha, akkor jó, de ha nem tudod benyomni akkor hengerfej tömítés átszakadt a víz és a kompresszió között, ezért nincs hab az olajban. Én így jártam, remélem a tiédnél nincs ilyen komoly baj, de vigyázz a hőmérő pirosba futással, kilágyulhatnak a gyűrűk.
  5. Szépen belepakoltam egy nejlonszatyorba és elvittem magammal. Még a gyári eredeti (!) volt benne, a bosch-száma után kaptam egyet, pont jó volt, viszont a hozzá kapott szűrőt nem lehetett betenni, úgyhogy tisztára mostam és visszatettem az eredetit. Egyébként három éve vettük 190000 km-rel, jót mosolyogtam, hogy na persze, 200000 alatt van :), aztán hengerfejezésnél néztem a hengereket olyan ép, karc- és vállmentes, hogy a szerelő is csodálkozott, most meg az eredeti benzinpumpa, hogy lehet, hogy szerencsénk van vele. Talán hétvégi autó lehetett, vagy második kocsi, fene tudja, de ecotechez képest az olaj se nagyon fogy, olaj csere óta már majdnem 14000-et futott, és egyszer kellett utána önteni 3-4 dl.-t. Castrol magnatec-et használok, szerintem megéri. Egyébként betettem a benzinpumpát, összeraktam, az első indítás kicsit nehézkes volt, de amikor elkapta már gyönyörűen muzsikált. Megjártam vele Pestet, a környéken is szaladgáltunk vele, úgy néz ki minden rendben, holnap a feleségem mehet vele melózni, csütörtökön ki tudom vinni a fiam a reptérre. Köszönöm a segítséget Üdvözlettel:Laci
  6. Sziasztok. Lelámpáztam a csatlakozót, feszültség van. Hétfőn megyek benzinpumpáért.
  7. Szia! Köszönöm a tanácsot, megpróbálom, csak most sok meló miatt autó hanyagolva lett. Hétvégén fontos lesz elindítanom, mert szükség lenne a kocsira. Majd megírom, mire jutottam.
  8. Köszönöm, délután megpróbálom. Azt olvastam, hogy úgy próbáljam ki, hogy lehúzom a csövet, befogom a szivattyú végét, gyújtásra teszem, és ha nem bírom lefogni, kinyomja az ujjam mellett a benzint, akkor biztos jó a pumpa. Szerintem az lesz a hibás, mert csak halk kattanások vannak ha a kulcsot elfordítom, nem hallom, hogy zúgna. Még egyszer köszönöm.
  9. Sziasztok! Nem túl rég vettünk e gy vectrát, X20XEV. Átestünk az első problémákon, hengerfej felújítás, légtömegmérő- lambdaszonda csere, hűtőcsere, vezérléscsere, gyertyacsere, ezeket szerelővel közösen csináltuk. Reggel gondolt egyet és nem indult be. Próbáltam akksi saru levesz, kis idő múlva visszarak, tartalékkulcs, de semmi. Gondoltam kiveszem az üzemanyagpumpát. De... Hogy a bánatba kell levenni a hátsó ülés alatti takaróműanyagot? Forgatom semmi, csavarhúzóval feszegetem semmi. Kérlek titeket, segítsen aki tudja hogyan jön le, nem akarom eltörni. Köszönettel:Laci
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.