Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gergely2319

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Mór

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

gergely2319's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. F17W355 Tegnap kipróbáltam és leszedtük, mert haza hoztam Mivel a balos féltengely nem volt öregebb egy évnél (gy.dátumja: 09 15) így az olaj is gyönyörű volt benne :D :D Külön öröm ez számomra, mert sokkal jobb állapotra utal. Az autóban 175e Km volt. Vagyis ha gyári olaj volt benne elötte kb. 160nál cserélhették. Ami még jónak mondható. Most anyagbeszerzésen van a sor és lenne egy ismétlődő kérdésem: Ki milyen olajat használ az autójában 1.6. - 1.8 benzinben. Gyár 5W-30, 5W-40et ír. De én 10W-40et használtam. Még valaki? Váltó olajból a Mannol-t fogom megvenni. Szimpatikusabb a neve ;)
  2. Sokat bongesztem amit linkeltel, mire ra szantam magam erre a valtora, de! Fater Nissanja ami 1.5os 100nal kb 2300at forog. +/-100, nem emlekszem. Ha az elbirja, akkor az 1.8as moci is birni fogja. Szerintem gyarilag szar hogy ezek 3000et fordulnak 100nal. Jelenleg F17c374 van fent, ami tropa. Masik de! Ugyan ez a valto van az 1.6on is. 4ev amikor a TDI-m volt 20eves, olyan olajat kapott a valtoja ami elo volt irva (csak olajcsere volt) hihetetlen mennyit jelent! Lassan fog osszeallni, de szeretnem majd ideosszeirni Nektek, hogy mibe van egy nemet papiros forgalomba helyezes amirol semmit nem tudunk
  3. Köszi a válaszokat a váltóval és a többivel kapcsolatban. Ha minden igaz, akkor szombaton délután lesz egy F17W355-ös váltóm az 1.8as motorra Motorolajban ki milyen félét használ, kinek mik a tapasztalatai? Márka annyi nem érdekes, mert van 2-3 márkám amihez elsősorban ragaszkodom. 5W-30, 5W-40 vagy 10W-40? 260e Km van a motorban és nem tudom mennyit eszik belőle. (X18XE1) Az 1.6os-ban 10W-40 volt, eléggé csendes volt azokhoz képest amiket az elmúlt hónapokban hallottam. Váltó, hisz ilyen is kell: Gyárilag Sae 75W-85 API GL4-et ajánl. Mannol: https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Kenőanyagok__Hajtóműolaj__75W-85+GL-4+1liter?cikkkod=FWD+GETRIEBEOEL+++1L+*PR Raveno: http://www.olajmarket.hu/motorolajok/ravenol-mtf-1-sae-75w85-1l Ezeket találtam. Köszi előre is!
  4. Megint itt. A váltó probléma "megoldva" Kell egy f17w355 váltót vennem ;) Öcsém csinált egy táblázatot ahol láttam a különbséget. Ha megvan akkor csak fel és kész is? Nem kell elektronikával dolgoznom még rajta? Másik: Ajtózárat kell cserélnem. Van donorom amiben az ajtózár és a gy.kapcsoló hibátlan. Azt szeretném átrakni. A mechanika részét megtudom csinálni, de elektronika mit mutat? Immos, gyári riasztos és persze hogy ultrahangos :D Zár és gy.kapcsolót cserélem, kulcs megmarad. Elég ha csak a kulcsokat széthúzom és az immo maradhat a régi? Ha nem akkor Immo csere is kell gondolom ami a motorvezérlőben van ha jól sejtem. Donor: X16XEL. amibe menne: X18XE1. Ilyen esetben a m.vezérlők nem vesznek össze? Csereszabatosak? A végére még egy kérdés: Ha akarok mindent (kulcs, immo, z.betét uh.riasztó) akkor mi mindent kell cserélnem? Jah és ez időben mennyi lehet? Uh.riasztó a tetőkárpitban van az "okos" lámpánál. (donor: mecha tetőablak - uj autó: elektromos) Van itt minden :D Köszi előre is!
  5. A cél az, hogy ne forogja szét magát a motor. Egy a motornak sem tesz jót, és az én fülemnek sem jó ;) Örülnék egy 2200-2300 ford. / 100Km/h-nak. Közben ma kiderítettük és F17C374 van fent. A törötten és az "újon" is. Ajánlottak még F18 váltót is vagy egy 2.2 motor váltóját is. Ezt nem tudom, hogy benzin vagy diesel motorról, de szerintem egy ilyen kaliberű váltó már kicsit sok lenne az 1.8as 116lovas motornak... A törötten lévő nem tudom milyen állapotban van. Amint időnk engedi le fogjuk szedni. Ha működőképes akkor van egy váltóm. Igaz pörgős, de van. Olyanról is hallottam, hogy szétszedik és az 5. fokozat helyére betesznek egy hosszabb áttételt, így az utazó sebesség kényelmesebb. Erről Ti hallottatok már? Köszi!
  6. Sziasztok. Kb. 4 hete lekönyökölt az 1.6os Astránk. Azóta vettünk egy másikat, egy x18xe1-et. A problémám az lenne, hogy a váltón (még autón van) eddig nem találtunk írást, amiből tudnánk milyen van fent. Német papíros, így még nem is használtam. A kérdésem az lenne, hogy ki milyen váltót használ/ajánl, mert a jelenlegi belül tegnap széthullott... Volt nagy reccs-reccs. Olyat szeretnék rá venni ami cupp felmegy rá és 100on, kb. 2200-2300at forog max! Eddigi olvasmányaim szerint egy F17wr(+) amit be kellene szereznem. Lehet rosszul tudom még, így javítsatok ki ha tévedek. Köszi előre is!
  7. Sziasztok. Gergő vagyok és most jöttem, új vagyok ezen a fórumon. Hétfőig egy X16XEL volt a család autója ami 10e Km alatt 2,5-3liter olajat kért még. Nem is fontos ezt csak leírtam Viszont csak hétfőig, mert sajnos egy árokban letérdelt Most autót keresek és nézegetem a Zafirákat. Pontosabban a Z18XE motorokat. Sok helyen olvastam, hogy ezt csak 2000 után szerelték autóba. Ebbe bele tartozhat a 1999/8 hó is vagy még nem? Minden képen olyat szeretnék amiben nincs benne az a nyavajás elektronikus EGR. Az Astrában 3,5 hónapig szenvedtem vele mire megoldódott a helyes működése, aztán jött a dús keverék hibakód. Na ezt már nem kellett orvosolni. "Tartaléknak" van még egy Astra is ami szintén 1.8as. Mi a véleményetek? Köszi! Üdv. Gergő
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.