Sziasztok, most készülök egy 2010 végi Astra H kombit venni. 190 ezer km van benne, Z17DTJ motor, németből behozott. Nagyon szép állapotban van, vezetett szervizkönyvvel, számlákkal. Céges autó volt, de nem tűnik a széthajtott példánynak, maximum az első gumikat kell cserélni, mert még 2010-esek és az egyik már picit kipúposodott.
Mielőtt ma megnéztem próbáltam összeszedni a fórumból minden hasznos infót, hogy milyen hibákra figyeljek. Nem volt koppanó hang leállításkor és a kuplung ki-be nyomásakor se volt zörgő hang járó motorral, tehát a kettőstömegű lendkerékkel elvileg minden rendben. Pontos infót nem találtam róla, hogy hány ezer km-enként ajánlott a kettőstömegű cseréje, 100-120e? Klíma rögtön árasztotta a hideget indítás után és a hátsó hangszórók is rendben voltak, tehát kábelszakadás sincs.
Egy dologra lettem figyelmes, az első 2 ablaknak a sorszáma különböző (de párban azonos), mint a hátsó kettőé és a hátsó ablaké, ez jelenthet valamit?
Ha megveszem az autót természetesen megy is a szervizbe, tiszta lappal akarok kezdeni. Tudtok tanácsot ajánlani, hogy van-e olyan olaj amit érdemes beleönteni vagy esetleg kerülni? Váltóolajat is érdemes cserélni ilyenkor és ha igen hány liter kell bele?
(Kezdő kérdés) Egyébként Ecat24 -ről konkrétan ki lehet deríteni, hogy milyen felszereltségnek felel meg az autó valójában? Enjoy, Cosmo, stb? Másképp: ha Enjoy-t találok a listában az azt jelenti, hogy Enjoy a felszereltsége vagy az csak egy "tulajdonság"/"szintjelelő"?
Köszönöm a válaszokat!