Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

mxr576

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra 1.7 Caravan Z17DTJ (2010)
  • Város
    Szeged

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

mxr576's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. mxr576

    Egyéb csevegés

    Igen, valami kis oszlop volt, ami rohadtul nem latszott sötétben. Szinte hozza se ert az auto, de mar az is ilyen nyomokat kepes hagyni. :-/ Azota utana néztem en is, ha elmulik a tel, akkor majd elviszem. Lattam sok hazi javitasi trukkot is, de ennyire nem vagyok bator. :-D
  2. Sziasztok. Par honapja vagyok egy 1.7 Caravan Z17DTJ boldog tulajdonosa. 6 evesen, papiron 194000km el vettem, valószínűleg flottas auto volt nemetben, ennek ellenere (köszönhetően?) rettenesen jo allapotban sikerult hozzájutni. Az elso szerviz utan a szerelo csak jokat mondott rola es elmult 3000km alatt se volt vele semmi gondom szerencseje. Viszont miota megvettem, inditas utani valtasokkor egy ideig, leginkabb az 1-4 fokozatokban, jobb elorol halhato valami furcsa nyekergo hang egy pillanatig a motortol, aztan eltunik. (Van amikor egyáltalán nincs is.) A szerelo a valtora gyanakodott, de mivel semmi mas tunetet nem okoz, ezert nem kezdett neki szetszedni a valtot, hogy mumus utan kutasson, majd a következő olajcserekor szetszedi, ha kell. Minden szíj le lett cserelve az auton, valto (es minden mas) eloirt szintig toltve. Tapasztalt mar valaki hasonlot? Mire keszuljek hosszú távon? Vagy ez valami gyari tulajdonsag?
  3. mxr576

    Egyéb csevegés

    Sziasztok, a kepen lathato kisebb serules a lökhárítón mennyire lenne koltseges eltunteni? Kis esztétikai hiba, de az en szemem szurja. Tudtok Szegeden vagy Szarvason esetleg egy jo szakit ajanlani ehhez? Köszönöm
  4. Sziasztok, most készülök egy 2010 végi Astra H kombit venni. 190 ezer km van benne, Z17DTJ motor, németből behozott. Nagyon szép állapotban van, vezetett szervizkönyvvel, számlákkal. Céges autó volt, de nem tűnik a széthajtott példánynak, maximum az első gumikat kell cserélni, mert még 2010-esek és az egyik már picit kipúposodott. Mielőtt ma megnéztem próbáltam összeszedni a fórumból minden hasznos infót, hogy milyen hibákra figyeljek. Nem volt koppanó hang leállításkor és a kuplung ki-be nyomásakor se volt zörgő hang járó motorral, tehát a kettőstömegű lendkerékkel elvileg minden rendben. Pontos infót nem találtam róla, hogy hány ezer km-enként ajánlott a kettőstömegű cseréje, 100-120e? Klíma rögtön árasztotta a hideget indítás után és a hátsó hangszórók is rendben voltak, tehát kábelszakadás sincs. Egy dologra lettem figyelmes, az első 2 ablaknak a sorszáma különböző (de párban azonos), mint a hátsó kettőé és a hátsó ablaké, ez jelenthet valamit? Ha megveszem az autót természetesen megy is a szervizbe, tiszta lappal akarok kezdeni. Tudtok tanácsot ajánlani, hogy van-e olyan olaj amit érdemes beleönteni vagy esetleg kerülni? Váltóolajat is érdemes cserélni ilyenkor és ha igen hány liter kell bele? (Kezdő kérdés) Egyébként Ecat24 -ről konkrétan ki lehet deríteni, hogy milyen felszereltségnek felel meg az autó valójában? Enjoy, Cosmo, stb? Másképp: ha Enjoy-t találok a listában az azt jelenti, hogy Enjoy a felszereltsége vagy az csak egy "tulajdonság"/"szintjelelő"? Köszönöm a válaszokat!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.