Holnap elviszem egy szerelőhöz, mert sajnos semmilyen diagnosztikai szoftverem, hardverem nincs.
Igen, a leírtak alapján akkor biztosan P lesz, mert a check engine villogtatta ki. Az a mondatod, miszerint akku saru levételnél is újra kell programozni a fojtószelepet, viszont megrémített. Ha majd később minden rendben van a kocsival és mondjuk akkut töltök vagy csak kicserélem egy újra akkor programozni kell a kocsit? Ez elég macerásan hangzik azért :S
Közben átgondoltam, aztán rájöttem, hogy hülyeséget kérdeztem. Ha lehúzom az akkusarut, de nem tisztítok/változtatok meg semmit, akkor nem probléma (sőt, épp ellenkezőleg), hogy megjegyzi az előző beállításokat. Tehát nem kell programozni semmit.
Viszont egy olyan megoldás jó lehet, hogy tisztítom a szelepet, összerakom, beindítom stb programozás nélkül, majd bízok benne, hogy a megnövekedett légbeáramlást érzékelve a kocsi magától visszavesz a pillangószelep állásán? Ha meg nem, akkor diagnosztikai szoftver...?
Mindegy, beszámolok majd a végeredményről, hátha valakinek ez az infó is jó szolgálatot tesz.