Jump to content
OPEL FÓRUM

birotom

Forummember
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

About birotom

  • Rank
    Újonc

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    ASTRA G CARAVAN 1.6 16V - X16XEL
  • City
    eger

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Igen becsúszott még egy nulla Ránézek a tankra is akkor, mondjuk amikor a szivattyút cseréltem ránézésre nem láttam problémát, de erre nem is gondoltam hogy lehetett már ilyen mielőtt megvettem, és akkor sérült meg. Remélem csak ennyi baja lesz, köszönöm. gyurigyerek
  2. Hát éppenséggel de, furán viselkedik az üzemagyag szintjelző. Mikor ég a szegénységjelző, tankolok bele 50000 ért és egyből kiakad a mérő, mintha fúl tele lenne. Köszönöm ezt ellenőrzöm.
  3. Sziasztok. Pár héttel ezelőtt írtam ide hogy a kocsi egyik percről a másikra nem volt hajlandó elindulni. Ez a probléma azzal oldódott meg hogy üzemanyag szivattyút cseréltem, jártam vele kb egy hétig, aztán újra megérkezett a probléma, de most hidegen nem indul járt kb 2-3 másodpercet aztán már csak pár pöffentés és megint végleg leállt. hibakódnak ezt adja: P0443=T.a.-kipárolgásgátlás-regenerálószelep funkció-rendellenesség Tudna ebben valaki segíteni hogy mit jelent ez? Mert ez nekem kínai. És indítózgattam jó darabig aztán megnéztem a gyertyákat csont szárazak voltak vagyis benzin most sem jut el a gyertyákig. Válaszokat előre is köszönöm!
  4. Köszi a választ, hát ebből diagnosztika lesz úgy néz ki, annyit azért észrevettem hogy időrendbe teszi ahogy tárol úgy adja sorba
  5. Sziasztok! Lenne még kérdésem a G astra hibakód kiolvasásával kapcsolatban. Hogy ha a hibakódokat kivillogja, vagyis a végére ér a listának, azt jelzi valahogy vagy kezdi előröl a villogást? A másik kérdésem, hogy a legutolsó hiba amit tárolt, az a legvégére kerül vagy az lesz a legelső amit elkezd kivillogni? Azért kérdezem mert az első próbálkozásnál amikor láthatóan ismétlődő számokat kaptam, abbahagytam mert azt hittem hogy ismétli magát. De a kíváncsiság csak visszavitt, és kiderült hogy van ott még bőven, újabb hibák is előkerültek csakhogy se eleje se vége, egy teljes lapot teleírtam de még mindig nyomta. Már jojózott a szemem és feladtam. Van benne olyan is amire nem is találtam a listába megfelelőt. Válaszokat előre is köszönöm.
  6. Köszönöm a hasznos tanácsot, mindenesetre megpróbálom hogy elemet cserélek de kevés esélyt adok neki, mert mikor leállítottam arra az 1 percre és indítóztam, volt vagy 2-3 pöfentés aztán semmi, ha vártam vele kicsit szintén, de ehhez várni kellet vele pár percet. mikor már teljesen kihűlt a motor viszont teljesen semmi. A hibakódok lehetnek beragadtak mert nem világított a motorhiba lámpa, nem lehet tudni melyik lehet aktív, de gyanítom aktív mert oka volt hogy kitörték a ledet. Ja a rángatást el tudnám viselni amíg meg nem lesz csináltatva, csak most be se indul
  7. Bocs nem karbi nem tudom mi a neve mindegy is, a lényeg a hengerekhez már nem jut el az üzemanyag. Szerelő féle mert nem kocsikkal foglakozik, targonca szervizelés a munkája, de szereti az autókat is szerelni pechemre pont az opel nem a kedvence. Mondta is hogy ettől többet nem tud segíteni, azért hoztuk el tőle. Mért hozzá vittem? Mert a környékemen nincs megbízható szerelő aki 1 hónapon belül vállalta volna a szerelést, nekem meg kellene a kocsi melózni. Immo tiltás, nincs pótkulcs 1 kulcs van fél éve azzal indítok, de nem tudok róla hogy lenne benne immo. Ha jól tudom minden indításnál oda kellene érinteni valami jeladóhoz hogy el tudjam indítani, eddig ilyet nem kellet csinálnom indult anélkül. Vagy már nem kell érinteni sehová úgy is felismeri és most lemerült az elem a kulcsban?
  8. Sziasztok! Komoly gondom van segítségeteket kérem. G astrám egyik percről a másikra megállt, 1 percre leállítottam aztán már nem indult el. Haza kellet húznunk. Előzmény hogy mióta megvettem egyesbe indulásnál nagyon rángatott, ill inkább ugrált a motor a motortérben és néha nehezen indult be. Melegen erőtlenné vált ha nem is túlságosan. Tegnap előtt kicsit jobban meghúzattam mentünk még vele kb. 15 km leállítottam 1 percre és onnantól nem indult többet. Elvittem az egyik haveromhoz szerelő féle, azt mondta az üzemanyag eljut a karburátorig, de onnantól tovább nem, mintha az elektronika letiltaná. Megpróbálta kivillogtatni a hibát, de kiderült a kis ledet ügyesen kitörték belőle, hogy ne látszódjon vásárlásnál a motorhiba. Nem vállalta a forrasztást úgyhogy hazahoztuk és megcsináltam én, sikerült is. A következő hibakódokat dobálta ki. P0443=T.a.-kipárolgásgátlás-regenerálószelep funkció-rendellenesség P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség P0105=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó funkció-rendellenesség P1612 Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser C-05 P0351=Gyújtótekercs A primer/szekunder funkció-rendellenesség P0353=Gyújtótekercs C primer/szekunder funkció-rendellenesség Azt mondja az utolsó kettő valószínű ő volt mikor szétszedte és ráindított, és talán a másodikat is. Mi lehet a gond? Tud valaki ebben segíteni? Köszönöm előre is.
  9. Hát gyárira boscht olvastam én is, ahogy tgabika írta itt olvastam: https://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/hun/opel/astra_g/1_6-16v/2002-2005/z16xep/1598/76/ de van itt van itt nálunk egy autó villamossági szerelő, elég rég űzi az ipart elhittem neki hogy ez a GM kell bele. Remélem nem kurt át mert majd 8000 ret fizettem érte, meg komoly javulást lett már ennyitől is remélem jó lesz. Az az olajsár egyébként akkor tűnt fel nekem is mikor megnéztem a képet, gyanúsan ez miatt lehet a füst is indításkor gondolom. Házilag megoldható a szelepfedél tömítés csere? Vagy azt inkább szerelőre bízzam. Mindenesetre komoly olajfogyást nem tapasztaltam hál isten mert olyan rég azért nincs nálam. Közben észrevettem még valamit a fordulatszám ingadozásával kapcsolatban. A kocsi üresben alapjárat stabil egyenletes kb 800 as fordulat, de ha adok neki gázt emelem a fordulatot 1000 re, elkezd ingadozni visszaesik 800 ra, aztán megint fel 1000, ezt ritmikusan csinálja kb 1-2 másodpercenként. Ha mondjuk 1200 ra emelem a fordulatot, akkor vissza 1000 ugyan úgy ritmikusan 1-2 másodpercenként.
  10. A gyertyacsere után határozott javulás van, még mindig rángat de most sokkal enyhébb és max 1 másodpercig ez azért már óriási különbség. Ami benne volt NGK de legalább 2 pólusú, amit ajánlott az autóvillamossági GM. A trafósor úgy látom gyári
  11. Na ez egy jó kérdés, én még nem cseréltem egyiket se utána nézek. A trafósort hogy tudom megállapítani hogy gyári e?
  12. Sziasztok. Motorral kapcsolatos problémám van, rángat indulásnál elég durván, keresgettem mi lehet az EGR AGR szelep hibájára gondoltam a leírások alapján, azt tanácsolták falazzam el. amit meg is tettem de javulást nem tapasztaltam, igaz sokat nem mentem vele azóta. A pontos tünet: ha el akarok indulni a kocsival kis gáz kuplung fel a fordulatszám le akar esni fulladásig, hiába tatom meg a kuplungot persze ilyenkor adok neki több kakaót, de igy is játszadozni kel folyamatosan a kuplunggal hogy ne fulladjon le, közben a fordulat ingadozik mintha nem lenne benne kompresszió, de erő van mert szépen húz ha már végre elindul. Viszont ha dinamikusabban indulok vagyis nagyobb gázzal, elkezd égtelenül rángatni a motor rázza a kocsit is mintha ugrálna a motortérben. általában így szoktam vele indulni ilyenkor a kuplungot minimálisan benyomva elindul annyira hogy már ne keljen a kuplung. Mit mondjak városba lámpák között elég idegesítő játszadozni vele. Néztem az olajat szerintem nem vizesedik és a hűtő víz se olajosodik, bár amit lengettem belőle az olajos volt, amit beleöntöttem abban még nem jelent meg, pedig azóta mentem vele eleget. Az előző tulaj elég trehány volt kinézem belőle hogy csak beleöntött valamit. A motor hidegen indításnál fűstől egy ideig aztán normalizálódik, de pl ha két napig be se indítom, akkor elég nehezen kb 5 másodpercig köszörül mire elkapja és beindul. Erre szeretnék valami megoldást, köszönöm előre is a válaszokat.
  13. Mindenképpen veszek hozzá olyan leszorítót mert nincs értelme a fényképnek, gyakorlatilag szarrá van törve darabok hiányoznak belőle. csodálkoznék ha rendesen érintkezne, kipróbálom a módszert, valószínű akkor hogy ez lesz a hiba,. Köszönöm a segítséget.
  14. Az előzőekben írtam csak abbamaradt a beszélgetés, azért kérdeztem rá még egyszer. Szóval így vettem nemrég hogy az üzemanyag szintjelző 3/4 tankot mutatott, nem is tankoltam bele kb 80 km jöttünk vele haza, azt ki kell bírja, de az üzemanyag jelző világított végig. Mikor hazaérem volna elkezdett villogni, úgyhogy bementem tankolni de csak 5000 ért hogy nem e elfolyik valahol, erre a mutató full tele mutatta a szintet. Erre kaptam olyan választ hogy lehet összeszívta a tankot a üzemanyag szivattyú, de megnéztem nincs össze szívva. Itt maradt abba a beszélgetés. Az óracsoportot kivettem, hogy megnézzem mi a baj a kilométer számlálóval, mert nem látszódtak a számok, de az egyszerű égőcsere volt. Vigyáztam a visszarakásnál ne sérüljön semmi, és a burkolat felrakása előtt még egyszer ellenőriztem kézzel a csatlakozót nem csúszott e szét. Viszont mikor szétszedtem akkor vettem észre, hogy ami rögzítené a csatlakozót az törött. Ez okozhatja a hibát? Mást nem vettem észre hogy nem működne vagy hibásan a műszerfalon.
  15. Sziasztok. Az üzemanyag szintjelzővel kapcsolatban tud segíteni valaki? Nincs összehorpadva a tank, a kilométer számláló meg csak egyszerű égőcsere volt. A szint mérő tönkre tud menni? Vagy esetleg a műszerfalban a jelző?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.