Jump to content

birotom

Forummember
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

About birotom

  • Rank
    Újonc

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    ASTRA G CARAVAN 1.6 16V - X16XEL
  • City
    eger

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hát gyárira boscht olvastam én is, ahogy tgabika írta itt olvastam: https://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/hun/opel/astra_g/1_6-16v/2002-2005/z16xep/1598/76/ de van itt van itt nálunk egy autó villamossági szerelő, elég rég űzi az ipart elhittem neki hogy ez a GM kell bele. Remélem nem kurt át mert majd 8000 ret fizettem érte, meg komoly javulást lett már ennyitől is remélem jó lesz. Az az olajsár egyébként akkor tűnt fel nekem is mikor megnéztem a képet, gyanúsan ez miatt lehet a füst is indításkor gondolom. Házilag megoldható a szelepfedél tömítés csere? Vagy azt inkább szerelőre bízzam. Mindenesetre komoly olajfogyást nem tapasztaltam hál isten mert olyan rég azért nincs nálam. Közben észrevettem még valamit a fordulatszám ingadozásával kapcsolatban. A kocsi üresben alapjárat stabil egyenletes kb 800 as fordulat, de ha adok neki gázt emelem a fordulatot 1000 re, elkezd ingadozni visszaesik 800 ra, aztán megint fel 1000, ezt ritmikusan csinálja kb 1-2 másodpercenként. Ha mondjuk 1200 ra emelem a fordulatot, akkor vissza 1000 ugyan úgy ritmikusan 1-2 másodpercenként.
  2. A gyertyacsere után határozott javulás van, még mindig rángat de most sokkal enyhébb és max 1 másodpercig ez azért már óriási különbség. Ami benne volt NGK de legalább 2 pólusú, amit ajánlott az autóvillamossági GM. A trafósor úgy látom gyári
  3. Na ez egy jó kérdés, én még nem cseréltem egyiket se utána nézek. A trafósort hogy tudom megállapítani hogy gyári e?
  4. Sziasztok. Motorral kapcsolatos problémám van, rángat indulásnál elég durván, keresgettem mi lehet az EGR AGR szelep hibájára gondoltam a leírások alapján, azt tanácsolták falazzam el. amit meg is tettem de javulást nem tapasztaltam, igaz sokat nem mentem vele azóta. A pontos tünet: ha el akarok indulni a kocsival kis gáz kuplung fel a fordulatszám le akar esni fulladásig, hiába tatom meg a kuplungot persze ilyenkor adok neki több kakaót, de igy is játszadozni kel folyamatosan a kuplunggal hogy ne fulladjon le, közben a fordulat ingadozik mintha nem lenne benne kompresszió, de erő van mert szépen húz ha már végre elindul. Viszont ha dinamikusabban indulok vagyis nagyobb gázzal, elkezd égtelenül rángatni a motor rázza a kocsit is mintha ugrálna a motortérben. általában így szoktam vele indulni ilyenkor a kuplungot minimálisan benyomva elindul annyira hogy már ne keljen a kuplung. Mit mondjak városba lámpák között elég idegesítő játszadozni vele. Néztem az olajat szerintem nem vizesedik és a hűtő víz se olajosodik, bár amit lengettem belőle az olajos volt, amit beleöntöttem abban még nem jelent meg, pedig azóta mentem vele eleget. Az előző tulaj elég trehány volt kinézem belőle hogy csak beleöntött valamit. A motor hidegen indításnál fűstől egy ideig aztán normalizálódik, de pl ha két napig be se indítom, akkor elég nehezen kb 5 másodpercig köszörül mire elkapja és beindul. Erre szeretnék valami megoldást, köszönöm előre is a válaszokat.
  5. Mindenképpen veszek hozzá olyan leszorítót mert nincs értelme a fényképnek, gyakorlatilag szarrá van törve darabok hiányoznak belőle. csodálkoznék ha rendesen érintkezne, kipróbálom a módszert, valószínű akkor hogy ez lesz a hiba,. Köszönöm a segítséget.
  6. Az előzőekben írtam csak abbamaradt a beszélgetés, azért kérdeztem rá még egyszer. Szóval így vettem nemrég hogy az üzemanyag szintjelző 3/4 tankot mutatott, nem is tankoltam bele kb 80 km jöttünk vele haza, azt ki kell bírja, de az üzemanyag jelző világított végig. Mikor hazaérem volna elkezdett villogni, úgyhogy bementem tankolni de csak 5000 ért hogy nem e elfolyik valahol, erre a mutató full tele mutatta a szintet. Erre kaptam olyan választ hogy lehet összeszívta a tankot a üzemanyag szivattyú, de megnéztem nincs össze szívva. Itt maradt abba a beszélgetés. Az óracsoportot kivettem, hogy megnézzem mi a baj a kilométer számlálóval, mert nem látszódtak a számok, de az egyszerű égőcsere volt. Vigyáztam a visszarakásnál ne sérüljön semmi, és a burkolat felrakása előtt még egyszer ellenőriztem kézzel a csatlakozót nem csúszott e szét. Viszont mikor szétszedtem akkor vettem észre, hogy ami rögzítené a csatlakozót az törött. Ez okozhatja a hibát? Mást nem vettem észre hogy nem működne vagy hibásan a műszerfalon.
  7. Sziasztok. Az üzemanyag szintjelzővel kapcsolatban tud segíteni valaki? Nincs összehorpadva a tank, a kilométer számláló meg csak egyszerű égőcsere volt. A szint mérő tönkre tud menni? Vagy esetleg a műszerfalban a jelző?
  8. Megnéztem a tankot alul is fölül is a benzinszivattyúnál nincs összehorpadva, egy tele tankkal is meg lehet akkor nézni hogy kisebb e az űrtartalom. De úgy néz ki nem az lesz a baj. Mi mástól lehet ez még? Elég idegesítő meg a kilométer számláló se világít nem lehet látni a számokat a kettő nem függ össze?
  9. Sziasztok. Vettem egy G astrát de, az üzemanyag szintjelző a műszerfalban, elég érdekesen viselkedik. Mikor hazaindultunk vele, a tank 3/4 ig volt azt jelezte, jöttünk vele 80 km és gyakorlatilag kiürült. Még mielőtt hazaértem be kellet mennem tankolni mert villogott, ami egyébként egész úton égett 3/4 tanknál is. Szóval tankoltam 5000 ért bele, és máris azt mutatta hogy tele van a tank de full on. A kérdésem hogy mi okozhatja ezt a hibát? Köszönöm előre is, sziasztok.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.