Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

kopaszz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Martonvásár

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kopaszz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Küldenél linket, ahol képpel is illusztrálják. Kel a szerelő, vagy én is megtudom oldani? De majd a linkből kiderül. Köszi
  2. Köszi a segítséget. Küldenél linket, ahol képpel is illusztrálják. Megtudom csinálni én is , vagy kell a szerelő? De majd a linkből kiderül. Köszi
  3. Sziasztok. Egy kis segítségre, tanácsra, ötletre lenne szükségem, kérnék tőletek. A történet: Tavaly, kora tavasszal vásároltam egy Astra H-t 1,9-es diesel, és 100 Le. Megadta magát a gázpedál. hibát jelzet , bekapcsolt a motorkímélő üzemmód. Max. 1300- as fordulatszám.Irány a szerelőhöz. Kiolvastuk, kiütöttük a kódot, és minden rendben ment tovább.Majd rendszertelen időszakonként újra, és újra. Meguntuk, és kicseréltük a gázpedált egy útángyártót német HELLA-ra. Sajnálatos módon azzal is előfordult, ugyan ez. Férre állni és játszani vele. Elindítás, kicsit túráztatni,ha letiltja a fordulatot, akkor leállítom az autót, és újra. Ezt játszani 5-10-szer míg a tiltás megszűnik. Mit tegyek? A garancia októberben lejár. Visszaküldjem, és vegyek egy eredetit ( a különbség 50000 Ft) vagy nem, mert az utóbbi időben nem volt gond vele. Kicsit parázom, hogy október után, lesz vele gond, és bukom az árát. Kellemetlen, hogy hosszabb távnál mi lesz. Előjön a gond, v nem. Valaki találkozott ilyen hibával?
  4. Szia. Igen az önindító forog, és nem indul be. És e közben sötét füstöt nyom ki a kipufogón (gázolaj füstöt). És mikor gondol egyet beröffen. Ha jó az idő. Egyik alkalommal betoltuk. 2.-ba betesz kuplung be, megfelelő tempónál ki, és beindult. De nem jelez ki semmi hibát.Leírom ezt is hátha segít a probléma felderítésében. Beindulás után az F betű eltűnik. Nem tudom mit jelenthet, de megnézetem azt is. Szia.
  5. Szia Astra555! Köszi a segítséget. Jól gondolod, mindig csak a legelső indulásnál fordul elő a probléma. Reggel, ha sikerül beindítani az autót, akkor egész nap már minden ok. Hibakódot nem jelez ki a műszerfal, csak a rádió kijelzőjén megjelenik egy F betű. Nem tudom mi az, nem találtam semmit, hogy mi lehet. Gondoltam a hőmérsékletnél a fahrenheit-ra, de az is celsius-ra van állítva. A belsőben van -e hibakód nem tudom, kiolvastassam? Beszélgettem ismerősökkel, és ők is a nyomásra gondolnak, és ajánlották, hogy csináltassak egy kompresszió mérést. Véleményed? Nem megfelelő a tömítés a motorban, a hideg miatt összezsugorodnak a tömítő gyűrűk, és nincs megfelelő nyomás. Ajánlották: 1: teli tank dieselbe 2-3 liter benzint tankolni, ill. a diesel téli változatát, ami -35 fokig jó, hogy ne legyen dermedés, kisebb legyen a "berobbanási" hőmérséklet. Nem teszi tönkre a motort, a rendszert? 2: motor olaj adalékot a motorba, ami elősegíti a kis hézagok tömítését, ahol índitáskór elmehet a nyomás a motortérben. Azt a tanácsot kaptam ezt csináljam legelőszőr. Szerinted? Tudsz ajánlani valami jó adalékot?! Mit mondasz mi a véleményed ezekről a lehetőségekről?! Köszi. Szia.
  6. Sziasztok. Egy kis segítségre, tanácsra, ötletre lenne szükségem, kérnék tőletek. A történet: Tavaly, kora tavasszal vásároltam egy Astra H-t 1,9-es diesel, és 100 Le. Kintről lett behozva, és a vásárláskor leműszakiztatták. Tudtam, hogy keveset futott (90 000), az utóbbi időben sokat ált az autó. Természetesen megcsináltunk rajta egy olajcserét a szűrőkkel egyűt. Kicsit később észrevettem, hogy hosszabb állás után nehézkesen indul, és ebből lett is egy akkumlátor csere. Keveselltem a 100 Le, ezért kicsit meghúztuk (kb: 130). Majd volt rajta a részecskeszűrő probléma, de ezt is sikerült megszűntetni. Az probléma, amiért hozzátok fordulok. Szépen, lassan ahogy lehűlt a levegő, közeledett a tél, egyre inkább nehézkesen indult az autó. Menet közben a szerelőmmel kicseréltettem, beméretettem, beáltattam mindent. Akkumlátort, gyertyákat, önindítót, generátort. Elvileg minden ok, ami az áramellátás kell, indításkor. (úgy halottam ennek a típusnak a gyengéje a generátor)(Egyik alkalommal a szerelő bebikázta a saját indító bikájával, és minden ok volt. Nem értem) Természetesen mindenkitől megkérdezem, mi lehet a baj, mert már én is, és a szerelőm is tanácstalan. Utoljára azt a tanácsot kaptam, hogy az üzemanyag ellátásnál lehet probléma.(nem tudom, menyire lehet valós a feltételezés, mert mikor az önindító megtekeri a motort, a kipufogón jön ki a sötét füst) ( most üzemanyagrendszer tísztitot használok, hogy pucolja ki a rendszert) ill. valamilyen lamellákat említettek, aminek a cseréje elég költséges. Mostani indítás úgy történik: 3-4 izzítás lámpa elaludásáig és utána történik az indítás. kb: 5 másodperces indítás. Van, mikor elsőre elindul, de van mikor csak másodjára. Ha egy- két napot ál az autó, most a -10 fokba csak betolással indul. Kérlek benneteket, ha van, valami ötlet tanács osszátok meg velem. Köszönöm a segítséget. Sziasztok.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.