Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

enduronyul

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    érd

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

enduronyul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Maverick087 Közbe dolgoznom kellett menni és holnap is megyek de szerintem holnap délutá lesz időm átnézni.. ha kell lefotózom neked majd de nem nehéz megtalálni őket.. 1.) van a kiegyenlitő tartálytól pár centire az utastér felé.. 2.) zárhídról megy rá a hengerfejre (legalábbis a Z16XE-nél) 3.) ha jól emlékszem van egy test a nyúlványon is alul a duda környékén, Lehet van több is de még nekem is átkell néznem még1szer mert nem tudok rájönni miért is nem megy szervó ha egyszer laptoppal tudom müködtetni.. Neked mi a baj az autóval hogy kábeleket nézed át? üdv
  2. Értem, köszönöm ma átnézem, csiszolom, kontaktrspay-zem megint a dolgokat.. Én azért zártam ki magamban ezeket mert amikor laptoppal stimuláltam a szervot akkor müködött... és akkor elvileg szerintem minden kábelnek a helyén kell lennie. megnéztem biztositék nélkül a progi nem is látja és nem is kapcsolja be.. igy ezért gondoltam én ha a kábelekkel lenne a baj akkor a progi sem inditaná el a szervot... de lehet hogy az ob2 progi más úton vinni el az áramot neki?? Én ezért gondoltam a computer hibára mert lehet a computer nem adja a jelet és azért nem kapcsol járó motornál., hiába megvan neki a megfelelő áram.. Vagy azért lehet igazad mert jár motornál több fogyasztó van és akkor már ténylegesen nem elég neki anyi áram amit kap egy esetlegesen féleg elszakadt kábeltől vagy eloxidált kábeltől amit nem vettem észre.. Van még valahol test kábel amit nem vettem észre? Talán a nyúlvány alján is mintha lenne valahol 1.. Megnézem és irok mit találtam .::D üdv
  3. Sziasztok! Böngészem 1-2 napja ezt a fórumot de nem találtam választ így jobb ha leírom.. Adott OPel Astra G 1,6/16V 2002-es Z16XE motoros 3 napja vettem a leírt hibákkal 1.) hiba Szervó nem kapcsol müködő motornál.. azért írom hogy nem kapcsol mert diagnosztika progival leellenőriztem elsőnek hibakódot olvastam power steering - C1523 : -Battery voltage Majd a progival bekapcsoltuk álló motornál és a motor zúg és müködik rendesen álló helyetben és szépen müködik ilyenkor a szervó.. Tehát feltételezem hogy a biztosítékok, testkábelek, jók bár ezeket megnéztem. egy bizti az utastérben 23as- helyen 10A és egy másik bizti a motortérben 80A illetve a 2 testkábel ami a motorra megy a zárhídról és a másik testkábel ami a kiegyenlítő tartályon van.. aztán megnéztem multiméterrel az aksit 12.3V állóhelyzetben, ha jár a motor akkor 14.2V tehát a generátor is teszi a dolgát illetve , multiméter egyik végét aksi pozitivra másik végét magára a szervo motorra tettem akkor is 12.3V volt alló helyzetben igy a test elvileg 100% jó.. Illetve belettem egy másik Aksit is próba miatt egy másik G astrából amiben jól müködik a szervó (csak az diesel) 2.) hiba a motor nehezen indul hidegen olyan mintha főtengely vagy veztengely jeladó hibája lenne de nem dob rá hibakódot, majd mikor bemelegedett tejlesen jól indul hiba nélkül.. 2napja cseréltem gyújtótrafót mert kidobta a p300, p301 es hibakódot ami égéskimaradást jelent.. most az megszünt a gyújtótrafóval, (1es hengernél a gyertya nyakik benzines volt) meg mellé volt p400 is de lehet az régebbról EGR hiba.. azt kitakarítottam és leteszteltem a laptoppal, mozgatja rendesen a computer..tehát az sincs megakadva.. A két hiba valszeg független egymástól, vagy lehet hogy maga a motorvezérlő computer szarakszik?? Tudja valaki mi vezérli pontosan a szervószivattyút?? Tanácsokat válaszokat előre is köszi!:)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.