Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Antal1

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Z17DTH
  • Város
    Hajdúböszörmény

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Antal1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. hát igen lehet , de ezekkel van kapcsolatban én is sokalltam de mélyen bíztam hogy ez majd megoldja a gondot de nem ( bár előtte figyelmeztetett hogy nem fogja megoldani) benéztem
  2. khmmmm akkor itt nézzetek széjjel nekem innen van : http://www.unixauto.hu/Unix_Marka_Form.aspx nem tudom melyik a három közül mert ebből még lejött a kedvezménye és úgy volt 204 ezer ....
  3. Nálam a következők voltak kicserélve: komplett motorfelújítás (400e) Teljes üzemanyag rendszer felújítás (370e) Kuplung, kettős tömegű, kinyomó csapágy (220e) gyári új EGR (204e) új mitsubishi Turbó (138e) Új generátor+önindító 110e (az apróbbak: turbó nyomásszabályzó, map szenzor, fűtő motor+ellenállás, aksi,...) nekem fel van írva nagyságrendileg 2m Ft költöttem rá ami leginkább alkatrész mivel az öcsém műhelyébe van szerelve szóval ebből még a munkadíj nagyja nincs benne. és most eladó a drága ... mert már utálom minta szart :D Rövidebb távokon (30km a barátnőmig) nem írja ki a hibát szépen húz meg érzéssel ugyan de 3000 fölé is tud pörögni. De amikor tartósan megyek hosszú úton (pl. ki németbe) beállok 140 re, az ugye 3000 fordulat , majd lassítanom kell elengedem a gázt és hopp már jön is a hibakód elmegy az erő és hatalmas kínlódás egy előzés is....
  4. Szia! " P2279 Légbeszívó rendszer részegység tömítetlen " EGR új, Turbó új, szívósor volt takarítva, van valami ötleted ?
  5. Szia! Ugyan ez a probléma nálam is de megnyugtatlak a turbónyomás szabályzó csere nálam nem oldotta meg, sőt nemrég 140e ért új turbót is vettem bele de valahol még is elszökik a nyomás. Én arra gyanakszok hogy valahol valami cső lyukass és elszökik a nyomás. Ha esetleg megoldódna írd meg köszi
  6. Sziasztok! Először leszögezném olvastam már az oldalon az én hibámat is de a megoldást nem találtam. Z17DTH 3000 és 140-150 fele ha lassítok / elengedem a gázpedált bedobja a szervizkulcsot, majd legyengül maximum 3000 ig pörög és a vége 120-140 km/h. Olyakor egy újraindítás megoldja a gondot de nem mindig. Mi lehet a gond ? Már a szerelőm is tanácstalan. Köszönöm a válaszokat
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.