Szia. Most bejön a mondás, magad uram ha nincs szerelő aki más után javítson... Így hát neki álltam én. Autocom diagnosztika adott néhány támpontot,izzítás,adagoló áram ellátás,üzemanyag nyomás. Neki álltam pedig nem tartom magam autószerelőnek. Volvo Truck szerelő vagyok "sok" éve. Sorolom amit találtam miután kifizettem a 80.000-t a motor cseréért,+ felrakáskor tönkre tették az új kinyomó csapágyat (20.000) .Üzemanyag szűrőház fedél eltörve tömítő gumi is kuka. Résolaj cső T elágazó eltörve, Olajsárral teli adagoló elektromos csatlakozó. Vákum csövek felcserélve. EGR vákum cső eldugulva (olajsár)... Adagoló szívó oldalon kimarad külső lechner gyűrű!!! És lőn világosság önindítózás 10 mp és elindul. Ez 4 órámba került. Mivel az autóklub 7000/ óradíjon rám telefonált hogy menjek be vele...De számítsak rá hogy idő igényes munka lesz. Ma reggel lementem, 12 óra állás után is azonnal indult.