Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

astra g 70

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Komló

astra g 70's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Hírnév

  1. Szia. Most bejön a mondás, magad uram ha nincs szerelő aki más után javítson... Így hát neki álltam én. Autocom diagnosztika adott néhány támpontot,izzítás,adagoló áram ellátás,üzemanyag nyomás. Neki álltam pedig nem tartom magam autószerelőnek. Volvo Truck szerelő vagyok "sok" éve. Sorolom amit találtam miután kifizettem a 80.000-t a motor cseréért,+ felrakáskor tönkre tették az új kinyomó csapágyat (20.000) .Üzemanyag szűrőház fedél eltörve tömítő gumi is kuka. Résolaj cső T elágazó eltörve, Olajsárral teli adagoló elektromos csatlakozó. Vákum csövek felcserélve. EGR vákum cső eldugulva (olajsár)... Adagoló szívó oldalon kimarad külső lechner gyűrű!!! És lőn világosság önindítózás 10 mp és elindul. Ez 4 órámba került. Mivel az autóklub 7000/ óradíjon rám telefonált hogy menjek be vele...De számítsak rá hogy idő igényes munka lesz. Ma reggel lementem, 12 óra állás után is azonnal indult.
  2. Y20 Dth x aktás hiba kipipálva. Nem gázpedál probléma volt. Csak a szervizben trehányul összerakott üzemanyag rendszer. Lechner gyűrű kihagyva szívó oldal adagolón. Résolaj cső T elágazó eltörve. Új üzemanyag szűrő nagy gumi tömítés sérülten lett berakva... Vákum csövek rossz helyen. És sorolhatnám még... Most pöcre indul .
  3. Sziasztok. Opel astra g. Y20dth motor .Autópályán 140 -nél főtengely törés. Kapott a szervizben egy bontott motort (120e.) amire minden át lett pakolva a régi motorról. Na azóta csak 100 méter húzás után indul el. Ha elindul gázadásra csak az utolsó 1-2 cm -ben reagál. alapjárat van amíg meg nem áll a motor magától. Szerviz lámpa nem világit. Hiba kód sincs a szerviz szerint. Szerelő feladta. (80.000-t fizettem a szervizben motor cseréért.) Valaki találkozott már hasonló x aktás problémával?
  4. Egyenlőre ideiglenesen oldottam meg (ejtőtartály). 5 literes kanna és adagoló közé közbetét szűrővel. Kilégtelenítettem. Kb 2× 20 mp indítózás után elindult. Visszafolyó a kannába,mert kb 20mp alapjárat alatt kirántja az 5 liter gázolajat. Van alapjárat 800/ min. egyenletes. Gázpedál nem reagál csak utolsó 2 cm től padlóig. Ki is forog .Szervizlámpa nem világít. Most rendeltem egy obd csatit , remélem az autocom program amit használok kamionokhoz ,majd beszélgetnek szépen egymással. Tippem ,valahogy elrakhatták az adagolót. Vagy a vezérlést,mert mint utólag tudtam meg a bontott motorból valami rejtélyes okból kiszedték a vezérműláncot és a patront is. Néhány éve volt gond gázpedállal ,de akkor 1400/min. az alapjárat és nem reagált semmit gázadásra. Világított a szervizlámpa + aktív hibakód.
  5. Egy bontott motor vásárlásakor zsákba macskát veszel mindig. Kompresszió hibátlan. És az autó egy főtengely törés miatt lett motorcserés. Addig a pontig hibátlanul tette a dolgát. Feltételezem nem építkeztek nekem a kukából,és rakták el a jó alkatrészeket. Amúgy a levegősödést kizártam. Megoldva.
  6. Sziasztok. Opel astra g. Y20dth motor .Autópályán 140 -nél főtengely törés. Kapott a szervizben egy bontott motort (120e.) amire minden át lett pakolva a régi motorról. Na azóta csak 100 méter húzás után indul el. Ha elindul gázadásra csak az utolsó 1-2 cm -ben reagál. alapjárat van amíg meg nem áll a motor magától. Szerviz lámpa nem világit. Hiba kód sincs a szerviz szerint. Szerelő feladta. (80.000-t fizettem a szervizben motor cseréért.) Valaki találkozott már hasonló x aktás problémával?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.