Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

mpeter82

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    BUDAPESST

mpeter82's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. A réteg vastagság mérés arra jó, hogy ki lehessen szűrni, hogy ne 1500mikron legyen a Boszlop, de pl mi van akkor ha egy sárvédő 2-300mikron? Semmi. Sokakat viszont már ez is eltántorít egy amúgy szép és jó autótól.. Szóval a helyén kell tudni kezelni ezt is szerintem. Az az igazság, hogy egy-egy idősődő használt autó megvásárlásakor már olyan típus ismerettel kell(ene) rendelkezni, ami már csak a megvétel után ragad az emberre. És sokan nem is úgy vesznek autót, hogy beleszeret egy típusba, hanem megnézi mennyi pénze van, felméri a piacot és az igényeit, aztán vesz valamit Persze így a legkönnyebb pofonba szaladni..
  2. szerintem ez lesz az: 93183010 https://opel.7zap.com/en/car/a04/p/6/11-4/#19X
  3. Egyetértek, az 1.4es gyenge a kombiba. Az 1.6os szerintem teljesen rendben van, a 105lovas is. Nekem is az van. Nyilván bekapcsolt klímával, 4 emberrel, fullra pakolt csomagtartóval már ez sem versenygép, de talán nem is arra vágyik az az ember, aki Astra kombit szeretne! Az én átlagom az elmúlt 13ezer km-re, fővárosi és agglomerációs+autópályás használatban 7.5L/100km opelmuhely.com -on van vásárlási tanácsadó, mindent nem tudsz kiszűrni de jó alapot ad. Az igazolt előélet fontosabb mint az évjárat, az adott pénzért ne a legfiatalabbat vedd, hanem a lehető legjobb állapotút. Nem volt igazán mértékadó az a ráncfelvarrás, sokat nem hoz a konyhára. Twinport motorok eltűntek, lettek helyette a változó szelepvezérlésűek, mindkettőnek megvan a maga előnye-hátránya. Arról is találsz ott az Astra H leírások között összehasonlítást. A listához tenném még az első torony szilentek állapotát, nagyon össze tud rohadni és akkor komplett gólyaláb csere szokott lenni, rugóval, gátlóval és egyebekkel. Motortérben ha lepattintod a kis kupakot a toronynál, már látni hogy mi vár rád. A nagyon alap verziókban tud hiányozni néhány alapnak gondolt "extra". Gondolok itt arra, hogy az alap verziókban nincs a hátsó üléseknél világítás és elöl is kis bénácska van, nincs világítós tükör a napellenzőkben, esetleg nem dönthető osztottan az ülő-hátlap, nincs könyöklő, nincs deréktámasz, nincs ködlámpa. A középkonzolon lévő kijelző típusok is eltérőek. Olyanokba már nem is megyek bele, hogy az extrásabb kombiknál sötétített a B-oszloptól hátrafelé az üveg, vagy mondjuk krómcsík van az ablakszegélynél, van tetősín, plusz szigetelés az ajtóélnél, stb-stb. Amik elsőre talán fel sem tűnnek, de mégis meghatározzák az összképet. Szóval mérlegelni kell, hogy mi a fontos és jól megnézni a kiszemeltet mert a sok apró dolog összeadódik.
  4. itt látni hogy hogy van: https://auto.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Opel_Astra_H_Kombi_Csomagter_ajto_belso_karpit_burkolat_75252470.htm ha jól emlékszem azok ott egy-egy T20as torx csavarok
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.