Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

archology

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Kundl

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

archology's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Lenne egy pár kérdésem így hajnaltájt Van egy ránézésre gyönyörű 2000-es évjáratú G astrám (1,7 DTi, y17DT), most lett teljes első fék csere (tárcsa/betét) jobb oldalon fékkengyel (repedt/beszorult dugattyú...) és kerékagy csere is pluszba hozzájött. 120-tól kezdve elkezd rázni a kormány nem gyengén. A kocsi egyenesen futott, nem kellett erőlködnöm a kormány egyenesben tartásával. Lehetséges, hogy a fékek nem koptak még össze azért rázott? Váltásnál mikor félúton van a váltókar az üres és a sebesség között van egy nyikkanó hang, leállított motornál is hallható, honnan hiányolhatja a kenőanyagot? Olvastam itt EGR szelep takarítás a torpanó motor jelenségre (1600-1800 között bólint váltás után) okozhat P1125 hibakódot? Akkor gyullad ki a lámpa ha: 1. 115-120km/h-t eléri kevesebb mint 1 óra menés után. 2. 3200-3400 fordulaton teljesen bemelegedett motornál, de csak is 5-ik fokozatban. Mind a két esetben egy pillanatnyi torpanás előzi meg a lámpa kigyulladását. És be is lassul a kocsi, mintha elmenne az ereje. 100km/h-t nyögve nyelve éri el. Félreállok 1-2 perc várás, beindít, hibát nem jelez és húz is megint az autó egészen a fentebb leírtakig. Ami a legfurább magyarban nem jelzett hibát (Miskolc-Hegyeshalom táv, 130-145km/h), ahogy átértem az osztrák határon kamion előzésnél kigyulladt/be lomhult. Válaszotokat/tanácsaitokat előre is köszönöm!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.