Jump to content

SzabozZoltanOz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

0 Semleges

SzabozZoltanOz névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. SzabozZoltanOz

    Általános műszaki problémák!

    Itt olvastam, hogy jó lehet a csatlakozókhoz, illetve ismerősöm mondta, hogy olvassak utána. http://ezermester.hu/cikk-2041/WD_40_a_karbantartasi_munkak_szere De ettől függetlenül megfogadom a tanácsot, bár feladtam a próbálkozással és holnap viszem a szerelőhöz. Remélem kiderül mi okozza a gondot.
  2. SzabozZoltanOz

    Általános műszaki problémák!

    Ezt az ECU-t találtam az autóban. http://keptarhely.eu/view.php?file=20180307v00nx6plt.jpeg http://keptarhely.eu/view.php?file=20180307v00ncw81v.jpeg Ezen látni, hogy már nem az eredeti van benne. WD40-el befújkáltam a csatlakozókat, de az nem segített. Hétfőn viszem szerelőhöz, telefonban ő is a vákumcsövekre tippelt. De azokon én nem láttam hibát, bár én programozó vagyok, nem autószerelő. Köszönöm az eddigi tanácsokat.
  3. SzabozZoltanOz

    Általános műszaki problémák!

    Köszönöm. Ma egy tisztításon még átesik. Aztán ha nem javul a helyzet, akkor vagy próbálkozok ezzel a cserével vagy elviszem egy szerelőhöz akit ajánlottak.
  4. SzabozZoltanOz

    Általános műszaki problémák!

    Köszi a képet. holnap megkeresem. Azért is, mert több fajta betű jelzést láttam azokon, amiket találtam hirdetésekben. Van jelentősége szerintetek? Ilyeneket találtam QJ, PH, TR.
  5. SzabozZoltanOz

    Általános műszaki problémák!

    Köszi, átnézem majd őket. Budapest XX. kerület, de napközben a IX.-ben vagyok. Annyira nem értek hozzá, az ecu az a motor vezérlő egység lenne? Köszi. Egyébként kicseréltem a benzin szűrőt, de az nem segített.
  6. SzabozZoltanOz

    Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Első autóként vettem egy 1994-es Opel Vectra A-t (C16NZ motorkódja) 1,5 hónapja. Nem volt drága, ezért is voltam vele úgy, hogy majd költeni kell rá. Első körben, minden olyat cseréltettem a szerelővel, ami egy ilyen öreg autónál ajánlott. Vezérlés, vízpumpa, gyertyák, olajok stb.... Menni fog még egy kör szervizelésre kb. 4-5 hét múlva, mert fékek és pár dolog nem fért bele 2 napba illetve a keretbe. Szervizelés utáni hétvégén levezettem autópályán 300 kilométert. Minden rendben is volt. Másnap csak a városban szerettem volna használni. Indítás után körülbelül 1-2 perc múlva, elkezdett fulladozni a motor, majd leállt. Ezután újra indítottam és körülbelül 2000-es fordulatszámon volt alapból a motor (csak tippelek, mert nincs benne fordulatszám mérő). Amikor elindultam vele, tovább maradt ez a magas fordulatszám, körülbelül olyan mintha tempomat lenne az autóban, mert nem lassul, ha leveszem a gázpedálról a lábam, néha még gyorsul is. Kuplungoláskor felpörög. Minden sebességben így viselkedik. Illetve a motorhiba jelző lámpa először villog mint egy stroboszkóp, utána pedig folyamatosan világít. Kivillogtattuk az 51-es hibakódot ami "Vezérlés – Hiba a tárolóban (PROM)"-ot jelenti elvileg. Remélhetőleg legkésőbb a szerelőnél kiderül mi okozza ezt, de addig is jó lenne ha tudnám normálisan használni, mert az még majdnem 1 hónap, és érdeklődnék, tapasztalt e már valaki hasonlót, illetve volt e rá megoldás. Hátha valami apró hiba és én is megtudom oldani. Eddig amivel próbálkoztam: -Benzinsapka nélkül, hátha nem kap elég levegőt. -Üresjárati szabályzó szelep tisztítás féktisztítóval. -Akkumulátor lehúzása egy órára és utána vissza. A benzinszűrő kimaradt a karbantartásból. Vettem ma egyet, hétvégén kicserélem, ha sikerül szerelő nélkül megoldani. Lehet ez a gondja. Illetve hétvégén feltöltöm az akkumulátort. Válaszokat előre is köszönöm. Zoli
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.