Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Z19DTL

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    15
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Táplánszentkereszt

Z19DTL's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Nyilván csak vicceltem,eszem ágában sincs ilyennel bohóckodni, hiszen semmi baja a csere óta.
  2. Jövő héten megyek szervízbe,majd szólok nekik, hogy faragjanak rá egy új programot. . .
  3. Na végre valaki. Már kezdtem azt hinni,hogy csak nálam vannak "rejtélyes" hibák. Nekem ezt ennyire nem részletezte a szervíz,csak annyit mondtak,hogy DT és a DTL érzékenyebb az önindítóra. Elhittem nekik,kicseréltük,és azóta jó, nekem ez a fontos. De most már legalább tudom, hogy miért. Üdv.
  4. Mint már írtam,az önindító volt a probléma, lassabban tekert mindig. Mindegy,hogy hideg volt a motor vagy meleg,de csak melegen állt le rögtön indítás után. Az önindító csere után megszűnt a probléma. Talán így érthető már.
  5. Újabb rejtély? Hol?Ez nem az X-akták. :-)Kicseréltük,megoldódott,pont. Bár az furcsa volt,hogy hidegen sose csinálta.
  6. Nekem akkor csinált ilyet,amikor az önindítót cserélni kellett. Opel szervizben azt mondták,hogy a 101 és a 120 lovas motorok érzékenyebbek az indítási fordulatszámra.Érdekes de tény,hogy csere óta többé nem jelenkezett a hiba. Remélem tudtam segíteni. Üdv.
  7. Üdv. A fél mp járást,hogy érted,olyan mintha beröffent volna,de igazából mégsen,ha gázt adsz indításnál akkor is ez van,vagy úgy indul rendesen, hideden az önindító lassan teker.
  8. Sziasztok. 230nál járok,de a turbónál ugy tudom,hogy szinte lényegtelen a km futás,a használat a fontos,kb pikk pakk ki lehet nyírni a turbót. Amíg fent volt a dpf szűrő nem is vettem észre semmit füst nem volt a pár mp kopogásos járást meg be lehet tudni annak,hogy hideg diesel. Jah meg annak is, hogy nem én használom,hanem a feleségem. Üdv
  9. Levegő beszívását?? Tudomásom szerint a turbót a kipufogógáz hajtja és így juttat levegőt a hengerekbe. A mester nen csinált semmit a turbóval,csak diagnosztizálta a hibát,mi meg tettük rá egy komplett felújítottat és láss csodát. Se füst se kopogás, úgy indul ahogy kell.
  10. Nem kell, hogy hideg legyen,ha visszaemlékezel +2-3ban is csinálta nem csak -10ben, mifelénk még reggelente nincs +14 tehát hőmérséklet most is adott a hibajelenséghez. Hogyan csinál ilyet egy turbó pedig szinte ott sincs. Hát így,meg amugy mindig ott van nem csak 2000 fordulaton. A szaki aki nézte,nem sokat gondolkodott, egyértelmű turbó.
  11. Sziasztok,ha valakit érdekel megvan a rejtélyes hiba. Turbó. Kicsit sokáig tartott,de csak megérte utánnajárni, pedig hányan mondták "jó az". Üdv.
  12. Napi 5,huh ezt nemtudtam. Nos,itt garázsban +14-ben.Bár a hang elég rossz,de abszolút füst és kopogás mentes. Igy kellene mindig indulnia. A motor természetesen hideg itt is csak a levegő hőmérséklet más. Tehát -10ben,-2ben,+3ban füst és kop-kop,+14ben tökéletes.Majd probálok még más hőmérsékletben pl+7-8körül. Ezek alapján azt gondolom,hogy nincs köze a dpf szűrőnek a dologhoz, egyik szereplő szerint a kiiktatott egr szelep,hát nemtudom . . . .,de várnom kell még 2hetet mire rá tud nézni. Ötletek? Üdv
  13. roli86 vagyok Hát opel szervizes srác azt mondta ez ilyen,nem új autó nem kell vele foglalkozni.De valamiért kopog, porlasztócsúcsok jok izzítás rendbe, lehet nem is zavarna ha legalább tudnank mi a gond,de így . . . .
  14. roli86 vagyok,csak ott nem enged írni. Ecn010054 hibakodom van de csak mert próbáltam ha alapjáraton,vagy indítás előtt lehúzom a csatit változik-e valami. Semmi nem volt ugyanúgy járt a motor,csak a hibakódot dobta be. Nem kellett volna valaminek történnie?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.