Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Firsh

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    10
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • Város
    Budapest

Firsh's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. A jobbelső ködlámpa nem ég, izzót alámászással kicseréltem (de látszott mondjuk a régin is hogy teljsen jó). Kábel bele van dugva a lámpába, és a biztosíték is jó, de mégsem ég. Hogy keressem meg a hibát? Ja és pofon: nem tudom kinyitni a motorháztetőt (beragadt), a húzóka nem kattintja fel
  2. Melyik szervízbe vigyem a 20 éves Astrám Budapest XI/XXII ker. vagy Budaörsön? Ha publikusan nem illik ajánlani, jöhet privátban. Pl a Fábián márkaszervízből kinézik az ilyen öreg jószágot? Sose voltam még olyan helyen. De kicsit már unom a sufniszervizeket ahol sosincs számla és az alkatrész is olyan amilyen (nincs sok beleszólásom hogy mit kapok), és még el is b.ák a kocsit :/
  3. Mit tudtok hozzáfűzni ama szerencsétlenségemhez, hogy így jártam? Ez a cső úgy tudom a motor felől jövő hűtőfolyadék csatlakozása, és hát nincs a helyén. Mondanom sem kell hogy minden elfolyt, felforrnia se volt minek. Miért gondolom azt, hogy ez magától nem tud csak úgy lejönni, elképzelhető hogy a szervíz hibája (nemrég járt arra az autó)? Kicsit nagyonhamar szemem láttára felment a hőmérő a pirosba, akkor félreálltam, pár óra elteltével visszaraktam a csövet de még mindig jött a meleg valahonnan. Szerintem egy bilincs mindenképp hiányzik róla. Sajna csak sima víz volt kéznél, amivel hazáig eljutottam, de nem volt kellemes.
  4. Köszi a válaszokat. 1. Felvettem a hangját ez az indítás utáni emelt fordulatszám mellett a vezetőülés alá rakva a telefont. Amikor visszaesett a fordulat, akkor megszűnt a hang és csak menet közben került elő megint. Sanszos hogy valami kipufogóbaj, mindig van vele valami.... Régebben rendszeresen fennakadtam a fekvőrendőrökön mert a nem-gyári példány nagyon alacsonyan van mivel nem lapos. 2. A fékfolyadék szintje a min max között van, de nem tudom mikor volt cserélve. A folyadékszinten kívül a minőségét is érezheti a lámpa? Össze vissza villan egyébként.
  5. 2 problémám van, most vizsgáztattam a kocsit, ezekkel is átment és a szervíz se foglalkozott velük: Fémes hang gázadáskor. Motorféknél, üresjáratban nem. Ilyen kapirgáló hang mintha lengedezne valami fémdarab valahol, lehúzott ablaknál hallom. Kanyarodáskor vagy fékezéskor kigyullad a kéziféklámpa. Olyan mint egy "G szenzor" ha kicsit is sportosabban veszem az irányt akkor megjelenik, ha nem csinálok semmit csak gurulok előre akkor eltűnik.
  6. Én se vágom, arra gyanakszom hogy nem gyári a kar, azért tér el mindenki másétól. Na mind1. Igen SX4 volt a Suzuki, hogy tudod Új kérdések: Lemezfelni felújításra mennyit érdemes szánni? A fényszóró állító motor ki/be tolja a pöcköt de amikor be van téve a lámpába akkor nem állítja azt. Van valami furfang, hogy mitől kezd el ténylegesen fel-le állni a fény?
  7. Igen ez az 500 és 475 mm, ez van felrakva és ez néz ki így. A fém kar ami ezeket mozgatja viszont az tök ugyanaz mind2 oldalon. Egy random másik autón egy Suzukin a vezető oldali kar rövidke de a lapát rajta valami 65 centi, az anyósülés kar meg nagyon hosszu és van rajta egy 35 centis lapát. Az sokkal normálisabb megoldásnak tűnik.
  8. De ha motorszám alapján ezt dobta a katalógus? Meg itt a többiek is ilyesmi méreteket ajánlottak, meg minden autós bolt ezeket a méreteket hozza fel. Akkor a karok nem gyáriak és vegyek olyan kart ami a vezetőoldalon hamarább hagyja kezdődni a törlőt?
  9. Azóta sikerült beszereznem a katalógus szerint a rávalót (Bosch AR 503 S, 3 397 118 993, 500/475). Köszi a tippet, tényleg minőségi, még szárazon is hang nélkül töröl, semmi brummogás! Viszont olyan hosszuak, hogy egyik a másik alatt van, ez nem tudom mennyire normális? A törlő karok egyenlő hosszúak nekem. Nagy nehezen leszereltem a karokat, és ugy raktam vissza öket hogy legalább ne érjenek össze a lapátok. Szárazon kb tökéletes az egész, viszont amint benedvesitem az üveget, annyira csúszik hogy kloffolja az ablak szélét, ide lehet rakok valami koppanás csillapító sufni dolgot. Az anyósülés oldali pedig lelóg az ablak alá (látszik a nyoma a videó vége felé). De legalább nem koppannak össze, annyira :D
  10. Sziasztok, az ablaktörlőkkel van örökös küzdelmem (1999, 1.4): 1. Valaki, akinek teljesen jól működik az első ablaktörlő pár (halkan töröl), kérem mérje meg nekem melyik oldali mekkora! A szerviz jót akart és tesztelgetett mindenféle méretüt hogy a vezető oldali nagyobb részt töröljön, de szerintem ez lett az "átka is" mert a vadi uj lapát is akadozik/brummog minden áldott törlésnél (nyilván vizes üvegen értem). Valószinüleg nem fekszik fel az üvegre tökéletesen mert az egyik túl nagy a másik túl kicsi (kb 50 és 30 centisek), az oszlopot is ütögeti a vége. 2. Hátsó törlő lapátot honnan tudok szerezni és a típusa/modellje hogy derül ki számomra? Egyszer már cseréltem de akkor kaptam és nem magamtól vettem. Köszönöm
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.