Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gergo58

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel
  • Város
    Budapest

gergo58's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok, Segítséget szeretnék kérni egy Opel Astra H 1.7 CDTI (Z17DTH) típusú autóval kapcsolatban. Nemrég esett át, egy kuplungszett, kinyomó csapágy, kettőstömegű cserén, előtte érezhetően recsegett benyomott kuplungnál és a holtjáték is megnőtt. Csere előtt minimálisan gyengébben indult az autó, de nem foglalkoztam vele. Visszakaptam az autót, majd azt vettem észre, hogy kigyulladt egy szervízlámpa (autó/villáskucs) menet közben, majd pár másodpercre rá el is tűnt, átgurultam szerelőhöz, aki nem tudott hibakódot kiolvasni, mert a lámpa csak kivillant és így nem tárolta el az autó (ahogy énse a gázpedálos technikával). Ő EGR szelepre gyanakodott hogy nagyon eldugulhatott és lefojtja az autót. Azóta alapból indításnál nehezen indul be, kulcsot ráfordítom és hosszabb ideig tart neki és a végén recsegő hangot ad. 1-esbe nehezen indul, szépen engedem a kuplungot és erőtlen az autó, lefulladás határán van. Előtte gond nélkül, gázadás nélkül finoman elindult. A kipufogó körül, fekete kormos az autó és a fogyasztás is megnőtt. Az autóban 227 ezer kilóméter van, nemrég lett véve. Én szinte kizárólag autópályán használom, talán egy két hetet mikor alkatrész csere volt akkor városba ment. Gondolkodtam esetleg hogy egyszer egy prémium dízellel telerakni és kitisztítani pályán, de nem gyanítom hogy ez hosszan tartó megoldás. Nektek valami javaslat/tapasztalat? Lehet elektronika? Vagy EGR szelepet takarítsam ki esetleg csere? Köszi a segítséget,
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.