Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Turul

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Turul névjegye

  • Születésnap 1975-01-27

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Vectra C 2.2. DTI Automata Cosmo
  • Város
    Győr

Legutóbbi látogatók

686 profile views

Turul's Achievements

  1. Üdv! 2020 augusztus közepén vettem egy Vectra C-t, gondoltam megosztom az eddigi tapasztalataimat, hátha van még valaki aki eme remek kocsi vételén gondolkodik és tanácstalan a választást illetően. Az általam 298000Km-el vett és használatban lévő verzió Y22DTR motorkódú, 2.2 DTI Automata váltós, Cosmo felszereltségű Vectra. Második gazdája vagyok, szerencsére az előző is GAZDÁJA volt a kocsinak, ezért igazából valódi problémák, amik hanyagságból, nemtörődömségből fakadnának, nincsenek. Amik "hibaként" előjönnek az az EGR szelep, MAP szenzor és légtömegmérők időszakos tisztításának szükségessége. Komolyabb hibaként (?) talán csak az automata váltóhoz tartozó Solenoid hidraulikus szeleptömb elhasználódását tudom említeni, de a hozzá való csere alkatrészt az Ebay-ről 110000Ft-ért be tudtam szerezni. Motorikusan nagyon kellemes, igazi hosszútávfutó. Szűrőkből gázolajhoz és motorhoz Hengst márkájút veszek, motorolajat pedig Mannol Elite 5W40-et, kabiszűrőt pedig csak aktív szenest. Ezeket minden 15000Km-nél vagy kicsivel előtte cserélem. Természetesen a váltóban is megtörtént a teljes olajcsere, így teljesen rendben szuperál. Nekem ez a láncos hajtású motor jobban fekszik, megbízhatónak tartom. Eddig nem volt automata váltós kocsim de most már nem cserélném le, nagyon kényelmes megoldás, főleg pl. Pesten autózva. Ha megbízható, gondos tulajtól vennél ilyen régebbi dízelmotorral és automatával szerelt példányt, nem kell félni tőle.
  2. Üdv! Csak tipp, de erős a gyanúm, hogy a CIM modul lesz a problémás.
  3. Szia! Bár én nagyon laikus vagyok hozzá de írtad, hogy bármilyen ötletre fogékony lennél. Én ezek alapján első körben a motorvezérlőre gyanakodnék, illetve valamilyen elektromos problémára. De ismétlem, én nagyon nem vagyok hozzáértő és nekem a régebbi 2.2 DTI motorral szerelt verzió van. Üdv, Gábor.
  4. Üdv! Igen, ez normális jelenség, így kell működnie. Jelenleg automata üzemmódban van, de át is állíthatod állandó világosra vagy állandó sötétre a menüben.
  5. Tiszteletem fórumtársak! Sikerült beszereznem felhasználói kézikönyvet (2002-2005) beszkennelt formában, igaz csak Lengyel nyelven. Ha valakit érdekel jelezze, szívesen megosztom bárkivel, akinek szüksége lenne rá.
  6. Tiszteletem minden fórumtársnak! Segítséget szeretnék kérni. Nemrég vettem egy 2004.05. 2.2 DTI (Y22DTR) Automata (Cosmo) verziót. Az alap CDR 2005-ös fejegység van benne. Abban kérnék segítséget, hogy miként tudom beállítani a pontos időt és dátumot a nagy kijelzőn középen akku csere után? A jobb oldali bajuszkapcsolón tudok lépkedni a menüben fel-le, de mivel tudom "le enterezni" a kiválasztott funkciót? Bal oldali bajuszkapcsolón a tempomat van, egyik oldalon sincs a kis billenőkapcsolók alatt "ok" gomb. Update: megvan.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.