Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Jakshee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • Város
    Székesfehérvár

Jakshee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia, a helyzetjelzőt, rendszámtábla világítást és a tompított fényszórót gond nélkül kapcsolja. Kihúzva pedig a belső tér világítását úgyszint. A kapcsolómat már szét szedtem, eléggé szennyeződött volt a kontakt felület. Megtisztítottam de így se kapcsolja a műszerfal világítását, se a ködlámpákat. A ködlámpánál a relét se kattan, a biztosítékok jók. Tompított fényszóró állásban kulcs kiszedése után nincs dallamos sípolás. Gondoltam mielőtt másik próbakapcsolóért utazgatok feleslegesen, ránézek a csatlakozására.
  2. Sziasztok, a világítás kapcsoló csatlakozójához hozzáférek a biztosíték tábla kicsavarozásával és félretolásával? Ha nem akkor a foglalata és a bal oldalsó légbefúvó hogy jön ki a helyéről? Az is felmerült, hogy a csatlakozó van kimozdulva és azért nem jó a műszerfal világításom/ködlámpám. Előre is köszönöm.
  3. Köszönöm a segítséget, megpróbálok első körben egy áramtalanítást, majd ha nem sikerül akkor egy próba világításkapcsolót szerezni. A ködlámpát természetesen csak a 2. fokozatban próbáltam.
  4. Sziasztok, olvastam multitimer problémához kapcsoló posztokat, de picit félek még bontóból szerezni egyet. Biztosítékot nem találtam a háttér világításhoz. Elszállt az óracsoport és fűtéskonzol világításom is. Továbbá a ködlámpáimat se kapcsolja a világításkapcsoló (relé se kattan), még az óracsoportban se villan fel a visszajelző lámpa. Eléggé kevés esélyt látok arra hogy mindegyik izzó egyszerre ment ki ezért kicseréltem a fűtéskonzolban lévő T5 izzót de nem oldotta meg. A világítás kapcsoló fényerő szabályzó potija maxra van tekerve. A ködlámpa biztosítékok jók. A kapcsolási rajzok alapján a multitimerből kimenő Szürke/Sárga színű vezeték megy a fűtéskapcsolóba és az óracsoportba is. Óracsoport háttér világítás kapcsolási rajz: https://imgur.com/a/ZhFfer7 Fűtéskonzol háttér világítás kapcsolási rajz: https://imgur.com/a/ra9y22F Kipróbálok egy másik világítás kapcsolót szerezni, hátha az a probléma. Ha azzal se fog működni akkor esélyes, hogy a multitimerem adta meg magát? Előre is köszönöm.
  5. Akkor mindenképp átnézem, és kitakarítom az összeset. Esetleg tudom valahogy ellenőrizni, hogy magas a kartergáz nyomása a főtengelynél?
  6. Úgy tudom, hogy csak XEP motoroknál van membrán, de valaki javítson ki ha tévedek. Az alábbi képen a szelepfedélhez milyen csövek csatlakoznak?
  7. Sziasztok, a Z16XE motorkódú autóm vezérlés oldalán csepeg az olaj. Mivel a vezérlés környéken minden olajos lett (gondolom a fogaskerék szétszórja), feltehetően a főtengely szimering lehet a ludas . Már a második nevesebb (Elring, Reinz) szimering lett cserélve, de még mindig csepeg. Esetleg lehet, hogy az olajpumpánál folyik le, és csapja szét a fogaskerék az olajat? Vagy valami kinyomja a szimeringet? Esetleg gyárit kéne beletenni? Előre is köszönöm.
  8. Előtte is 5W40-es olaj volt benne. Sokkal kevesebb volt a fogyása, szinte alig kellett töltögetnem 0.2 litert minden 1000km után. Ez a vicc benne, hogy kb 35 ezer kmel ez előtt teljesen fel újítva a motor, hajtókarcsapágyak, gyűrűk, síkolás, nyomáspróba stb. A bal alsó lemezről olvastam ami kilazulhat, megnézetem hátha.
  9. Sziasztok, 2004-es Z16XE motorkódú autóm 1 hónapja lett kész egy jó kis vezérműszíj szakadás után. 6 szelep ment tönkre, és a hengerfej teljes felújításon keresztül esett át. Viszont azóta mintha picit jobban fogyasztaná az olajat(1000km/0.7 liter) és picit csattogó hang is jön belőle(nagyon halkan melegen is). Ezen felül még az olaj sapka nehezebben jön le, mintha szorulna(erről nem találtam semmit a fórumon). Összeszereléskor megkapta az éves szervizt (olaj, ami Eneos 5W40, olajszűrő stb.). Az autó fogyasztása és ereje teljesen jó. Van valami konkrét tippetek, vagy vigyem vissza? Előre is köszönöm.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.