Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

atyus62

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    opel vectra c 2.0 tdi 2002
  • Város
    kisköre

atyus62's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Helló mindenkinek! Igazatok lessz a kapcsoloval,mert kikapcsolt állapotban ugyanugy van feszültség mint az eggyes fokozaton tehát gyujtás s kikapcsolt állapotban megy a motor, plussz ugy néz ki a ventillátor motor is haldoklik ciripel meg ma reggel nem is indult csak ha rákapcsoltam a gyors fordulatra. Szedte e már valaki szét a kapcsolót vagy nem érdemes vele foglalkozni?
  2. Ujra üdv mindenkinek! Tehát végül is kiszervoltam az előtét ellenállást ,ki volt égve , ki lett cserélve de minden ugyanaz mint amikor megvettem. Tehát kikapcsolt állapotban gyujtást rá adom lassu fordulat indul mint egyesben, 1 ugyanz afordulat,2 es gyorsabb, 3 as még gyorsabb 4 es nincs semmi. Ennyi ,lehet a kapcsoló hibás?
  3. kössz a gyors válazt zotya975,át kell nézni, az érdekes az egészben hogy mindenütt azt irják hogy a 4 fokozatban kell mennie mert az egyenesbe van kötve, nállam az 1,2,3 ment a 4 es nem, s most teljesen megállt ,itt nincs biztositék vagy relé amit meg kell nézni?
  4. Jó napot mindenkinek! Lehet nem jó helyre irok de még nem voltam a fórumon,biztos volt ilyen kérdé már ,tehát opel vectra 2.0 tdi 2002 es csak az 1,2,3 sebesség dolgozot a fütés ventillátor kapcsolásánál a 4 nem.De ma reggelre eggyik sem mi lehet az ok
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.