Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Bors77

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F 1.4 16V
  • Város
    Miskolc

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Bors77's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Sziasztok! A probléma tovább is fennáll és fokozódik. Megálltam a kocsival a parkolóba munka után. Majd másnap nem indult be. Hibakódok a következők: 0130=Lambdaszonda funkció rendellenesség 0230=Tüzelőanyagtápszivattyú feszültségellátás funkció rendellenesség 0443=Tüzelőanyag kipárolgásgátlás regenerálószelep funkció rendellenesség Egyszer már történt egy megállás de 2 nap múlva beindult és hiba nélkül ment 2 hónapig. Kicseréltem az üzemanyagszivattyút és a relét, rögtön indult és örültem. Majd pár nap múlva menet közben megállt a kocsi, szépen elkezdett lassulni akadozni a motor majd leállt és nem indult többé. Ugye betegszállítás lett a következménye, a jármű azóta sem indul. Próbáljak vele kísérletezni vagy vigyem gyorsan szerelőhöz? X14XE Tanácsokat, segítséget szívesen fogadom. Köszönöm Tudnátok abban segíteni, hogy az ac-hoz tartozó biztosítékot merre találom?
  2. Sziasztok! A probléma tovább is fennáll és fokozódik. Megálltam a kocsival a parkolóba munka után. Majd másnap nem indult be. Hibakódok a következők: 0130=Lambdaszonda funkció rendellenesség 0230=Tüzelőanyagtápszivattyú feszültségellátás funkció rendellenesség 0443=Tüzelőanyag kipárolgásgátlás regenerálószelep funkció rendellenesség Egyszer már történt egy megállás de 2 nap múlva beindult és hiba nélkül ment 2 hónapig. Kicseréltem az üzemanyagszivattyút és a relét, rögtön indult és örültem. Majd pár nap múlva menet közben megállt a kocsi, szépen elkezdett lassulni akadozni a motor majd leállt és nem indult többé. Ugye betegszállítás lett a következménye, a jármű azóta sem indul. Próbáljak vele kísérletezni vagy vigyem gyorsan szerelőhöz? X14XE Tanácsokat, segítséget szívesen fogadom. Köszönöm Tudnátok abban segíteni, hogy az ac-hoz tartozó biztosítékot hol találom?
  3. Sziasztok, egyszer már produkált olyat a jármű, hogy egyik pillanatban még pöc röf, másikban nem indul de 1 nap múlva elindult. Most viszont megint ugyanaz a történet, az AC pumpa nem zúg. Megtisztítottam az összes csatit, megütögettem, nem használt. A kérdésem az lenne, hogy a relé a motortérben van e és lila színű? Köszönöm a segítséget!
  4. Sziasztok! Új vezérlést kapott a motor viszont azóta kopog mintha hidrotőke lenne de nem az, előtte gyönyörű hangja volt. Egy másik dolog: a jelölések rendben vannak ( főtengely és vezérműtengely két kerék ) de a szíjtárcsa és a burkolat között van 2 fognyi eltolódás. Ez lehetséges? Köszönöm a válaszokat, segítséget! (X14XE)
  5. A 11 vagy a 13mm-es kell bele? Lehúztam az alapjárati motor csatiját járó motornál és nem történt semmi változás. Ez jó vagy sem?
  6. Köszönöm a tanácsot, kimértem az tökéletes alap feszkó 0,46v szépen emelkedik egészen 4,1voltig. Hideg motornál annyira nem borzasztó igaz olyan mintha 3 henger menne vagyis nem sok erő van de mikor üzemmeleg akkor inkább fullad az alapjárat 600 hoz közeli és egyszerűen lehetetlen gyorsítani csakis padló gázzal indul el rángatva jó mély hörgéssel.
  7. Üdvözlök minden fórumtársat! Nem kis problémám van a járművel. (1998 Astra G X14XE) Hiba visszajelzés nincs de működik, generáltam hibát és jelzett. Szóval a következő a gond. A beindítást követően vagy 1500 körül van a fordulat vagy rögtön 6-700 körül, hőmérséklettől függetlenül, ami szerintem alacsony picit. Átmenet nincs 1500-n megy egy darabig azután rögtön 6-700. Alapjárat picit ingadozó nem annyira feltűnő. Sebességbe teszem mindegy hogy 1 vagy rüki és finom gázadással 5km/h sebességgel küszködve elindul de ennyi, nem gyorsul tovább. Fullad és néha még rángat is. Csakis úgy gyorsul fel(persze ha ez gyorsulás)hogy tövig nyomom a pedált és akkor hörögve de lassan elindul, 2 be rakva ugyanez, kuplung felengedése után leesik a fordulat és tövig kell nyomni, hogy legalább egy 5 lóerőnyi gyorsulást elérjek vele és így tovább. Olaj sötét nem habos, a víz egy 10km alatt 1 cm-el kevesebb lett bár lehet elpárolgott mert egy szemet sem füstöl. A kiegyenlítő tartályban barnás színű a folyadék de nem mondanám, hogy olajjal keveredett inkább koszos, büdös. Gyertyát cseréltem nem változott semmi, a kivett gyertyák barnák voltak a 4 hengerben lévőn nem számottevő kis pici korom de ennyi. Egr kiiktatva bár csak pici kormot láttam rajta és működik is szépen az is kizárva. Elvittem dobdokihoz azt mondta katalizátor üres, kivan szedve a belseje. Alapjárati motor mintha új lenne, pillangó arany tiszta, levegő szűrő új, lambda szonda működik. Van e esetleg olyan még ami ekkora hibát okoz? Köszönöm a segítő válaszokat
  8. Igazából én is így gondolom, nem lehet hengerfejes de viszont egy cseppet benzinszagú az olaj és mikor indítom akkor is tömény benzinszag terjeng a kocsi körül. Át fogom nézni tüzetesebben a motort. Köszönöm a választ
  9. Üdvözlöm a fórumtársakat! Újabb kérdésem lenne. Z14XE motor füstöl. Hidegen nem füstöl, erős. Alapjárat nem ingadozik, nem fullad le, olajban nincs víz, vízben nincs olaj. A kiegy. tartályból 2 hónap alatt 5-7 mm víz hiányzik. A füstje eléggé büdös és világos színű. Olaj nem fogy. Biztos, hogy hengerfejes vagy csak tömítést kell cserélni? Vagy egyik sem?
  10. Akkor ezek szerint nem belevaló az oxigén szenzor és ami a legszebb gyújtás ráadásakor a check engine sem működik. Tehát lehet rossz bármi hibakódot nem fog dobni. Gyanús is volt, hogy az EGR lezárása után semmilyen hiba nem jelentkezett. Köszönöm a segítséget és elnézést a nem megfelelő chat használat miatt Ui: esetleg lehet olyan, hogy az x14xe elektronikája van a z14xe motoron?
  11. Ez szerint az X14XE-ben 9118698 Gm számú kell, ami 4 vezetékes. https://opel.7zap.com/hu/car/t98/g/0/93-1/ Z14XE-t már nem találtam meg a rajzon. De legjobb tudomásom szerint az egy vezetékes szondát csak az Euro 2-es motorokon ( g astrában talán csak az X16SZR) alkalmazták, ez ha jól tudom már Euro 4-es ( vagy jobb)ahol a fűtött, több vezetékes szondának kellene lennie. Akkor ezek szerint nem belevaló az oxigén szenzor és ami a legszebb gyújtás ráadásakor a check engine sem működik. Tehát lehet rossz bármi hibakódot nem fog dobni. Gyanús is volt, hogy az EGR lezárása után semmilyen hiba nem jelentkezett. Köszönöm a segítséget
  12. Üdvözlök mindenkit! Szeretném megtudni Z14XE tulajoktól, milyen lambda szonda van a motorban eredetileg mert nekem egy vezetékes van benne. Ez jó vagy sem? A csatlakozónál 1 vezeték van mindössze. Előtte X14XE motor volt benne.
  13. Üdvözlök mindenkit! Szeretném megtudni Z14XE tulajoktól, milyen lambda szonda van a motorban eredetileg mert nekem egy vezetékes van benne. Ez jó vagy sem?
  14. Sziasztok, volna egy kis gondom. Van egy z14xe motorom néha indításkor felmegy 2000-ig a fordulat majd rögtön vissza 1500 és folyamatosan megy lejjebb. Ezzel még nincs is semmi probléma, viszont nagyon erős szag árad a kocsiból indításkor, később is de enyhébb. Hátsó dob lyukas, középső dob új. Olaj új benne GM 5w30. Ha csak egyenes úton és rövid ideig megyek kb 5-10 km semmi nincs, ha erőltetem a motort (emelkedő) egyből fehér büdös füstöt ereget. Volt már olyan, hogy a parkolóba 2-3 tolatás után 100 fokig felment a víz. Nem vettem észre, hogy fogyna a víz ha igen nagyon minimálisan és az olaj is tiszta nem habos. A vízben sincs olajra utaló nyom. Egr szelep kiiktatva igaz hibakódot még egyszer sem láttam. Mi lehet a probléma?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.