Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

V6RedB

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Vectra V6 Astra G 1.4
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

V6RedB's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia! Köszi a gyors választ. Nem bontott ECU-t kapott. Egy ezzel foglalkozó szerelő cserélte azt is. E-bay-ről rendelte 50 ezer ft-ért és 20 ezerért tanította rá az autóra. A hibakódokat folyton kivillogtatom, ha olyan van. De a bibi, hogy a 0302 0300 kódokat adja ki. Az okát nem tudja senki miért lehet. Még a motor megbontása maradt kb csak hátra, hátha ott van valami olyan károsodás. De annak talán hangja is lenne.
  2. Sziasztok! Van egy 2003-as Z14XE motorkódos Astra G Caravan-unk ami a következő hibajelenséget produkálja. Van mikor tökéletesen megy, de akad mikor teljesen erőtlen lesz a motor. Ekkor felvillan a sárga villáskulcsos hiba jelző. De egy idő után el is alszik. Olyankor ismét tökéletes az autó. Volt már 3 szerelőnél is. Az első kicserélte a gyertyákat és a trafó sort. Azt mondta ez a gond mert olyankor három hengerezik az autó. A gyertyák amúgy 4-5 hónaposak lehettek. No ez nem is oldotta meg a problémát, továbbra is előjött a hiba. Ajánlott egy másik szerelőt aki jobban ismeri az Opel motorokat. Ez a második szerelő, állítása szerint kitakarította a fojtószelep házat és az AGR szelepet. Lecserélte a 10w40-es olajat amit folyamatosan használtam is mióta megvettük az autót és feltöltötte 5w40-el mert állítása szerint ezekbe az kell és a 10w40-től beragadt valamelyik szelep, azért nem megy egy henger olyankor. Mikor mentem az autóért azt mondta tökéletes. No ismét egy hosszabb távon előjött a hiba és felvillant újra a jelzés. Hívtam a szerelőt, azt mondta ő nem tudja mi lehet és ideje sincsen keresgélni mi okozza, vigyem máshoz. Ismerősökön keresztül találtunk egy harmadik szerelőt. Ide is elvittük az autót. Ő kicserélte a vezérlés szettet mert állítólag az már meg volt nyúlva meg a vízpumpánál folyt a hűtővíz. Én folyást soha sem tapasztaltam és nem kellett töltögetni sem a vizet bele. Azt mondta el is volt egy bordával ugorva a szíj és emiatt nincs ereje az autónak. Megcsinálta, mentünk vele egy kört, ismét előjött a hiba, sőt, szerintem az 5w40 olaj miatt bevillant már az olajnyomás visszajelző is. Vissza a műhelybe. Az új olaj és a szűrő korom fekete lett. Mindegy, motor mosásnak betudtam. Leszedte az olaj deknit, ki lett takarítva az is és a szivattyú is. Vettünk új szűrőt és immár újra 10w40 olajat. Leszedte a katalizátort mert abban is csörgött a kerámia, ki lett takarítva (herélve) az is. Ki lett cserélve a vezérmű tengely jeladó, lett egy új ECU is bele, betanítva. Kompresszió mérés is volt, minden hengerben 14 volt. Ezután kb 2 napig hibátlan volt az autó majd újra előjött a gyengeség egy Eger-Bp útvonalon. A pályán semmi gondja nem volt, de mikor beértünk a belvárosba ott elkezdte a remegést, dadogást és az erőtlenséget. Volt már vagy 3x is kiolvastatva a hibakód, azok cserélve amiket kidobott, de semmi nem oldotta meg a problémát. Mi már ott vagyunk feleségemmel, hogy a 3 hónapos kislányunkkal nem merünk elindulni vele sehova mert gyomorideggel mennénk, mikor áll le újra. Valakinek esetleg van valami tippje merre lehetne még elindulni? A kipufogó rendszer is teljesen új a katalizátortól hátrafelé végig.Előre is köszönjük ha valaki tud valami használható infóval szolgálni. Üdv:Zsolt
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.