Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

naglas01

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra H Z17DTH
  • Város
    Nagyecsed

naglas01's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia. Sajnos a szivattyú volt. Vettem hozzá bontottan egyet. Csere óta probléma nélkül megy. Nyilván még teszt alatt áll, hogy tényleg az volt-e a gondja. De eddig úgy néz ki igen.
  2. Mivel tegnap kaptam egy olyan infót, hogy lehet, hogy akksi, így a fater Merivájából bele raktuk az akksit. 74aH. 640A indító áram. 2 hónapos. Bele raktam. Indult egész nap. 3 tekerés és röff. Kimérettem az aksimat, ami eredetileg volt benne. Indításnál lement az áram 9-10V-ra. Az új akksival 11.3 V-ra. Mentem vele kb 40km-t és megint nem indul. :D :D :D :D :D már sírni tudnék ja és faternak ugyanilyen motorral szerelt Opel Merivája van. Ugyanez 1.7 CDTI 101ló Z17DTH, az az Én akksimmal tökéletesen indul. Akkor ez már nagynyomású gyanús? Vagy valamilyen szelep? ( itt az elektromos és a csavar jellegű cserélve volt, de nem oldotta meg, viszont ha a harmadikat, amiben ilyen rugó van kivesszük és vissza, akkor utána indul, de az a szelep egy 1 hetes szelep, mert elsőre is mikor kivettük és utána indult, akkor azt hittük, hogy az a hibás és rendeltünk újat, de csak csinálta tovább ezt a nem indulok story-t ) vagy porlasztó lehet még? de akkor menet közben miért nem rángat vagy füstől vagy hallom h nem megy az egyik és 3 hengerezik.
  3. Szia, kaptam egy akksit kölcsönbe 1-2 napra próba erejéig ( hogy ne vegyek blindre új akksit, ha nem is az a baja, mert ugyanúgy csinálja ezt a nem indulok dolgot ). Egy 2 hónapos akksiról van szó. Azóta mióta bele raktuk hibamentesen indul a kocsi. Álló helyzetben az akksi 12,6-voltot ír. Indításnál 11V-ig megy le. Generátor jól tölt. Önindító jól teker. Ki lettek mérve. Bemérettem a régi akksit. Álló helyben 12,6V-ot írt. Indításnál lement 9-10.re. És annál a töltést se úgy vette. A régi akksival 13.9-14.0 V-ot töltött. Újjal 14.1-14.2-14.3-at. Így most próba van. Remélem, hogy tényleg akksi baja lesz. Ha nem változik semmi. Akkor holnap veszek bele vagy pénteken egy erős akksit.
  4. Létezne olyan, hogy teker teker teker teker, amíg magát le nem tiltja, de nem tudja beröffenteni, mert nem ad annyi áramot amennyi kellene? Akkor valahonnan keresek egy akksit, ami jó, próba erejéig.
  5. Ha kigyullad a kulcsos, akkor a gázpedál jeladót írja. De 2 perc múlva elalszik és megy minden tovább. Nem torpan, nem lomha. Az is lehet, hogy most is azért nem indul, mert a nagynyomású nem bír hirtelen annyit adni a motornak, amennyi kellene, és azért gyullad ki a kulcsos, ha hirtelen gázt adok? Álló helyben 0,42Mpa. Ha tekertetem, akkor 9-10-11, de nem indul be. Ha mégis beindul, akkor 22-24 Mpa között ugrál. Az elektromos nyomás szabályzót, mikor cseréltük, akkor ugyan ezt csinálta, csak akkor nem ugrált 22-24 között ha beindult, hanem szépen tartotta a 24-et. De azzal sem javult meg a hiba. Kicseréltük a másik nyomás szabályozó szelepet, ami ilyen csavar formájú, de az se oldotta meg a problémát. Utána kicseréltünk egy harmadikat, amiben valamilyen tű van. Na akkor utána indult 1 napig szépen. De ismét azt csinálja, hogy csak teker, de nem akar be indulni. Tegnap este felraktuk az akksit tölteni, mert az indítózástól már merült. Most reggel 3 tekerésre indult.
  6. Szia, igen, ha tolásra beindul, akkor hibátlanul működik. Nem szaggat, nem csinál semmi rendelleneset. Néha szokta, hogy ha hirtelen adok nagyobb gázt, akkor kigyullad a kulcsos kocsi, és megtorpan az autó, aztán 2 perc után elalszik és minden happy. Ott valamilyen gázpedál jeladót írt. De az a kisebbik gondom. A nagyobbik az ez, hogy nem indul. Gép szerint nem tud nyomást termelni. Álló helyben 0,42 MPa értéken van, tekerésnél 10-11 MPa, ha beindul, akkor meg 22-24 között. Ezért gyanakodtunk nagynyomásúra, hogy elengedi a nyomást, ami leállításnál még van benne és mivel nem megy nem bírja újra termelni. Csak tolásra, amikor nagyobb fordulaton van a motor, mint ha indítóznánk. Akku cserével ugyan ez a helyzet. Nem akar indulni.
  7. Sziasztok. Valaki hátha tudna segíteni. Olvastam már egy pár oldalt, de sajnos nem találtam olyat, ami a megoldást segítené. Kórtörténet: kb 2-3 hónappal ezelőtt indult szépen hidegen melegen. Most utólag hidegen indult szépen. Melegen már nehezen. Most már hidegen sem indul be. De viszont tolásra elsőre. Azt mondta a szerelőm, hogy el veszíti a nyomást. Ezt valamelyik nyomás szabályozó szelep okozza. Kaptam csere alkatrészt próbára. Egy elektromost és egy mechanikust. Egyikkel se változott semmi. Ezután kivettünk egy harmadik szelepet ( ami ilyen rugós szelep ) és megoldódott a probléma. Indult szépen. Kb 1 napig. Azóta megint ezt csinálja. Be se indul csak tolásra. Porlasztók jók. 1 éve kapott 4 db zsír új Bosch porlasztót. Mondták a vezérműtengely jeladót. De cserével ugyan ezt produkálta. A főtengely jeladót még nem néztük meg, de elvileg ha ennek lenne baja, akkor tolásra se indulna be és a magasnyomású szivattyút sem. Valaki esetleg tudna tanácsot adni melyik irányban induljunk el? Vegyek új magasnyomásút? Z17DTH Köszi.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.