Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ili

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

ili's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. ili

    Egyéb csevegés

    A link lemaradt: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra_b/opel_vectra_b_1.6_16v_comfort-5756781
  2. ili

    Egyéb csevegés

    Eladó sorba került a kocsi 10 év után, ha esetleg valakit érdekel? ili
  3. ili

    Motor

    90501942 és jó a X20XEV-hez
  4. ili

    Elektromos

    Sziasztok! Van két relé a kesztyűtartó felett egy külön kis tartón. Tudja valaki minek a reléi ezek? Köszi: ili
  5. ili

    Elektromos

    Valamelyik nap észrevettem, hogy nem megy a hátsó ablakfűtés. Bizti ok., relé viszont nem kapcsol. Belül tiszta kosz, úgy tünt mintha vm. belefolyt volna és belerozsdásodott. Arra gondolok, a klimatisztító habból kerülhetett oda valami. A lényeg, lehet hogy érdemes megnézni a relé érintkezőit, lehet, hogy el vannak oxidálva, ezért kevésbé hatékony az ablakfűtés.
  6. 90463253 (176387) számú alkatrész!
  7. Szerintem a szalagkábelt óvatosan kb 2mm-t vissza kell fejteni az áramköri lapról, hogy majd pontosan visszafektethető legyen, a szabaddá vált érintkrezéseket pedig óvatosan megkapargatni, hogy az oxidált réteg lekerüljön. Összeszerelés előtt egy vékony kábelkötegelőt tesz az érintkező terület alá, hogy összepattintáskor jobban nyomja össze az érintkezéseket. Egyszerűnek tűnik, de megcsinálni...? ili
  8. Egy új komputer kb 250eFt, plussz a programozás. Bontott, resetelt ECU kb a fele, ezt is kell programozni, de fontos hogy uaz legyen mint ami bent van, a Z motorokban más van mint a korábbiak, úgy tudom. Interneten rákeresve lehet találni ezzel foglakozó szakértő szerelőket. ili
  9. Az ECU-ban rossz a forrasztás az elektromos gázpedál 2. áramköre testelésénél, ha felmelegszik a motor, vele együtt a rászerelt ECU, az áramkör megszakad és az ECU csökkentett üzemmódba kapcsol. Elvileg lehetett volna rossz a gázpedál is, de nehezen magyarázható miért csak bemelegedés után rossz. Mivel kicserélték és nem oldódótt meg a hiba ez is az ECU hiba mellett szól. Viszonylag gyakori hiba, állítólag nem bírja a motor melegét és a rezgéseket. ili
  10. Ez gondolom "Z"-s motor elektromos gázpedállal.Ha igen rossz hírem van, az ECU a ludas és csak a csere segít! ili
  11. Nem lehet kopott vagy kiszáradt a stabilizátor gumicsapágya? ili
  12. ili

    Motor

    Van-e valakinek tapasztalata szeleptisztító adalékkal? Más fórumokon olvastam, hogy az erőtlenség, lassú gázreakció, egyenetlen alapjárat hátterében a szelepekre ráégett korom is felelős lehet, sőt a szelepek kicsit le is ragadhatnak emiatt. Ennek eltávolítására javasolják pl az STP szeleptisztítót, de pl. angol fórumon nagyon dicsérték a VW G 001 700 03 kódszámú termékét is e célra. Van értelme időnként ilyen adalékokat használni ? ili
  13. a Wikipeda szerint squib= a small electric or pyrotechnic device used to ignite a charge, azaz én úgy gondolom, hogy a légzsák indító pirotechnikai eszközhöz menő kábeled lehet zárlatos, vagy a másik amit a kiolvasás is irt, a vezérlőegység. Érdemes először a zárlatot kizárni.
  14. ili

    Motor

    Azt hallottam, hogy az elektromos gázpedálos "Z" motorokon a computer a motorra van felerősítve, kitéve rázkódásnak, melegnek stb., és ezért ezeknél gyakori, hogy tönkre mennek, cserések. Van valakinek ilyen tapasztalata? Tényleg gyakori, mert akkor ez egy kényes pont! ili
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.