Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Xendercali

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    41
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Xendercali névjegye

  • Születésnap 1976-08-25

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Polgárdi

Xendercali's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Volt egy kis időn utánanéztem.Igazad van Olaszországba viszonylag jelentős mennyiség került (1275db) és ami engem meglepett Japánba 1742 db-ot szállítottak. A legtöbb 8453db Egyesült Királyság,Franciaország 2436db majd sorrendben Japán következik.A 21 921 db-os teljes mennyiségeben benne vannak a Vauxhall-ok is.
  2. Gyártottak azért belőle.Szám szerint 21921 darabot.Turbósból ,V6-ból jóval kevesebbet.Németország,Svájc számára ahonnan a hazai calibrák többsége származik alig több mint 1600 db készült.Eddig itthon én is talán csak két X20XEV calit láttam testközelből.
  3. Xendercali

    Egyebek

    Az lemaradt. ET-35 De úgy látom már úgy is mindegy.
  4. Xendercali

    Egyebek

    17x7,5 " 215/40-es gumival simán elfér. Nekem ültetve van (-35mm) de így sem ér bele a sárvédőkbe.
  5. Helló! A főtengely fordulatszámjeladó produkálhat érdekes tüneteket.Én azt cserélném ki első körben. A 48-as hibakód lehet fesszabályzó hiba is. Töltésed jó?
  6. Helló! Az alapjárati motort áztasd be féktisztítóba,hígítóba.A csatlakozó azért ne érjen bele.Ha nagyon piszkos ázhat akár egy napig is.Majd szárítsd ki és fújd be WD-40-el mielőtt visszarakod.Ha C20XE-d van érdemes kitakarítani a komplett szívósort és az összekötő gumicsövet is. A leírtak alapján nem biztos ,hogy az alapjárati motorral van a gond.Első körben a hibakódot kellene kiolvasni.
  7. Helló! Hossztól függően kb 3-20 kΩ között kell,hogy legyen!Bosch szilikon kábelnél nem kell jobb!
  8. Xendercali

    Egyebek

    Szerintem csak a klímásokban volt 92-től!Talán modellfrissítés után (94-től) már rakták klíma nélkülibe is,bár ha minden igaz,akkor onnantól már alapfelszereltség volt.
  9. Szívesen! Én az alábbi cikket ajánlanám figyelmedbe: http://www.calibra.atw.hu/ -Vásárlási tanácsok -Calibra & Opel Az egész oldalt érdemes átolvasni,sok hasznos dolog van fent. Illetve az alábbi fórumot: http://forum.calibraclub.net/ Természetesen ha tudunk, továbbra is segítünk.
  10. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján én sem vágnék bele ebbe az autóba!Írom ezt úgy,hogy az alvázat nem is tudtam megnézni a motort be sem indítottuk!Ahogy ti is írtátok sok pénz,kitartás árán talán rendbe lehetne hozni,de nem lenne értelme!
  11. Helló! Megnéztem a Calibrát! Amit észrevettem rajta: Jobb oldali lámpa foncsora erősen matt,hólyagos,baloson kezdődő mattulás Jobb oldalon küszöb,hátsó ív erősen rozsdásodik az ajtón tenyérnyi helyen sérült fényezés Jobb oldalon a hátsó kerék előtt lévő küszöbtakaró műanyag helye igénytelenül belemezelve(ilyet még nem láttam!) Bal oldalon hátsó ív egy része erősen kiszilózva,valószínűleg "valamit" próbáltak eltüntetni vele. Első lökhárítón durva javításra utaló nyomok! Erősen rozsdásodó tetőablak! Elől két különböző márkájú gumi,ráadásul nem is váltóméret! 16V felnik,ritka ronda állapotban Körbe olyan sötét fólia van rajta,hogy csak a szélvédőn tudtam benézni! Jobb oldali ajtókárpit hólyagos,kormány eléggé kopott! Ilyen matt fényezést még nem láttam ebben a színben! A 365 ezer foritos vételárat én sokallom érte! Minimum még ennyit rá kellene költeni,hogy használható állapotban legyen!
  12. Gabi jól írta, megnézem szívesen!De melyik kereskedésbe van konkrétan?Ha gondolod egyeztethetünk egy időpontot és elmehetünk közösen megnézni!Az emailcímemen keresztül fel tudod venni velem a kapcsolatot!(xendercali@freemail.hu)
  13. Ha megfelelően van szervizelve,akkor semelyik!
  14. "SBS"féktárcsákról esetleg halott valaki valamit?Vélemény,tapasztalat esetleg?
  15. Xendercali

    Fék

    Tudom! B) De elvileg mindegyikhez fel lehet rakni ezt a tárcsát!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.