Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Alfás Theo

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    21
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Alfás Theo névjegye

  • Születésnap 1975-04-18

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Pusztaszabolcs

Legutóbbi látogatók

1.007 profile views

Alfás Theo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Volna egy kérdésem: Bocs a hosszú leírásért, de a kérdéshez sajna kell. X10XE motor, hidrótőkés, néha kattog a szelep sor, majd gondol egyet és teljesen csendes lesz, majd megint csattog.. saját életet él. Főleg dögmelegben. Anno ez volt az egyik ok ami miatt minden létező hibáját kijavítattam. Tőkék cserélve mindegyik, már 2. szor, jelenleg 11300 kmer van bennük. Ennél többet kell bírni egy htőkének! Olaj rendben, cserélve 10000 kmként, nem gagyira Valvoline 10w-40 / majd agip 10w-40. Helyzet uaa. Nem befolyásolja az olaj fajtája. A teljes hengerfej felújítva szelepcsiszolás, vez tengelyek, vezérlés új láncok stb, minden rendben. Olajnyomás szintén jó. Olaj nem hígul, nem fogy a csere periódus alatt. A motorban a teljes felújítás óta 30000 kmer van, amit én hajtottam bele nem gyilkolva. EGR hiba jelenleg fenn áll, MIL világít. Okozhatja egr/agr hiba ezt a kattogó "hidrótőke hangot"??
  2. A termosztát csere megoldja a vízhőfok mutató mozgását. Nekem is ez volt a gondom.
  3. Háát nem teljesen rejtett hiba, mert a megvásárlás pillanatában az autó indult üzemképes volt. A hiba nem volt akkor meg valszeg. Az adás vételin rajta van: hogy megtekintett, kipróbált állapotban... tehát üzemképes volt. illetve az eladó kijelentése, hogy rejtett hibáról nem tud! Akár lehet a puszta véletlen is, hogy nem indul, de lehet valami eltitkolt hiba következménye is, amit szakértő/szerelő állapíthat csak meg. Ha így van és erről nem tájékoztatták a vevőt az a rejtett hiba. Szerintem szerelő és megmondja mi a bibi!
  4. Köszi. Illegalon gondolkodom. Müszaki után bekerülne az 1.2 es. Fogyasztás miatt uaa mint 1.0 a többi meg csak jobb lehet. Sajna nem igen van X12XE olcsón, így lehet hogy 1.4 lesz. Régebbi sima 1.4 esnek is szóba jöhetne, csak a motorfelfüggesztéstől tartok.
  5. Sziasztok! Egy kérdés erejéig, csak... X10XE motor helyére X12XE-t be lehet tenni?
  6. Szia! http://www.team-corsa.de/workshops/w_innen...tung_mittel.htm A srác elég jól leírja, hogy hogyan kell LEDesíteni. De itt keresd meg az izzók helyét... A leírással szerintem egyszerű lesz már.
  7. Sziasztok! Ma kiderült, hogy behallt a lamda szondám valszeg. A "ZŐD-kártyán" óriási co-m volt. A greenesek azonnal főbe löttek volna. 8o) Kérdésem, x10xe motorhoz 2000 évj. B corsa milyen lamda kell, mert nekem semmi jelölés írás nincs a szondán. Univerzálison gondolkodom, a bosch horror árú.
  8. Tegnap befabrikáltam a távírányítós központizár szettet a gépembe, jelentem, simán müködik!
  9. Bármelyik autósboltban tudsz venni alapaljzatot. a hamutartóhoz a gyári helyére be lehet tenni. A csatlakozása ki van építve a középkonzol mögött. Én is ezt választom.
  10. Három ajtós corsamba utólag építnek be távirányítós központi zár szettet. A hátsó csomagtartó nyitása gyárilag milyen motorral van megoldva? :D
  11. Nekem hasonló eset volt, de a 20w-50es olaj megoldotta. Az opel 10w-40 szart sem ért. Egy próbát megér a molos is és ca 2250 a madarasteszkóban.
  12. Hogy melyiket válaszd, azt nem tudom. Én kiszerelem majd az enyémet és az alapján vásárolok majd. Igaz addig a másik csatahajómmal tudok közlekedni. A légtelenítést megoldja a vizpumpa és a kiegyenlítő tartály. Arra nem kell gondot fordítanod.
  13. Szervízkönyv?? Minek?? Nem használati útmutatót keresel? User manual-t?
  14. Akkor te a szerencsésekhez tartozol. Nekem az x10xe-n éppencsak megmozdul a mutatóm. A 90 celsiust meg sem közelítí. Az üzemmeleg motornál a hűtöm alsó és felső csöve is egyformán langyos. a fűtés szo-szo, de nem meggyőző.. Szerintem termosztát csere. A győri MINALKO-nál vettem garanciális légtömegmérőt tavaly 18 ezerért. Hibátlan! és mégse 92000 huf..
  15. A x10xe alapján szerintem is láncos. És ne örülj a láncosnak sem. nekem 70000 kmernél cserélni kellett a teljes lánc vezérlést kerekestől és csillapítostól, mert megynyúlt a lánc. Ezt a szervizben is tudják, de nem szólnak miatta. A megnyúlt lánc miatt csúszott a vezérlés és vitte magával a szelepeket is.. ca 250 ezer huf minden apró mellékes szarral.. OPEL-Sosem kop el!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.