Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

harpic

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    20
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

harpic's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Nekem X10XE-vel légtömegmérő miatt csinált ilyet. Húzd le, aztán próba, nekem úgy jól működött... meg a csere után is.
  2. Színkód: Felnyitott motorháztetőnél a zár környékén van egy plecsni, azon van az alvázszám, meg ilyesmik.. Köztük egy hasonló kód: Z 123, na, az a színkód. (Más autóknál ugyanez a plecsni a jobb első ajtónál van.)
  3. Szerk: Bocs, nagyon benéztem valamit. Ha tudnám, törölném.
  4. Nekem eddig kétszer tisztították ki a légtömegmérőt. De nálam nem is volt nagyon kóros: kis torpanás egyesben + alapjáraton túl dús keverék. Ez utóbbit megoldotta, a torpanás meg enyhébb lett. Cserére utoljára 2-3 éve kérdeztem rá, akkor gyárit valami 90-ért, utángyártottat 40-50-ért akartak adni.. bontottat ebből venni nem érdemes, mert lutri.
  5. A különleges rángatások egyik fő okozója a légtömegmérő. A nem menésé meg a 40 kilowatt :)
  6. Az óra melletti két gombot nyomvatartva nem ír ki minden hibakódot? Mert 1-2-t kiír: pl. nem gyári rádió. Szerencsére nekem a checklámpa nem világít, így nem tudom, hogy a komolyabb kódokat is írja-e.
  7. Ja, a litereskorzáknál ez szériahiba :lol: Mármint a 3 henger. Amúgy nekem is csinálja ezt a megtorpanást, szerintem vízhőfok független. Én nem mertem végigjátszani azt a tortúrát, hogy megpróbálják kideríteni, mi az, aztán a végén széttárják a kezüket, hogy ez van.. De kérlek, ha jutsz vele valamire, akkor tedd közhírré. Afféle házilagos megoldás: agresszíven, állatiasan kell kigyorsítani, és akkor nem torpan meg :lol:
  8. Folytatva a kijelzo temat, azt kitudtam, hogy az F-es dolgok azok a fault kodok. Ha jol ertelmeztem, F12 a kiolvasas kezdete, F95-re utalast viszont nem talaltam, remelem, az a veget jelzi :)
  9. Én az ilyen kikötősdit úgy oldottam meg, hogy vettem egy toldót /opelhez passzolót nem találtam, bmw-hez valót hekkeltem :P/, azon mahináltam a szálakat.. szerintem ez a leghumánusabb megoldás. Más: ma nagyon ráértem, és a dugóban araszolva nyomkodtam a kijelző melletti gombokat, ha mind a kettőt nyomva tartottam 10-20 másodpercig, akkor megjelent először egy F 12, majd egy F 95 felirat, ami után kiírta az aktuális sebességet /53-ig, utána csak +53KMH-t/, végül pedig minden szegmens felvillant. Nyomkodjátok ti is, olcsó játék.. :D Meg persze érdekelne, hogy az F-es dolgok vajon a benzinre vonatkoznak, mert 95-ös van benne, és tényleg 12 liter körül lehet a tankban..
  10. Az átkötősdihez: Én a B Corsámból kiműtött CAR 300-as és a belerakandó szintén Blau rádió alapján azt mondom, hogy az alsó csatin a 4-est és a 7-est kell megcserélni /ha azt feltételezem, hogy balfelső az 1-es, alatta a 2-es és így tovább/. Nálam alapból a 4-es a KL15, amit úgy olvastam, hogy gyújtás+, 7-es meg a KL30, ami meg a fix+. Ha netán nem így lenne, akkor majd egy szagértő kijavít.
  11. Ivannorbi, koszi a biztatast! A te leirasodon fellelkesedve, es az itt talalt kepek alapjan sokadikra, de megtalaltam a megfelelo eszkozoket /2 hegyes csavarhuzo + 2 eros drot/, amelyek segitsegevel igazan egyszeruen kijott a helyerol a dolog. Megegyszer koszi a tippet.
  12. Ugy-ugy.. ezert kerdeztem, hogy esetleg meg tudja-e csinalni valaki mas.. Azt meg megkerdezhetem, hogy a gyari radio kiszedese az annyibol all, hogy 4 db kototuvel lenyulok a jaratokon, vagy szet kell berhelni a fel muszerfalat? Koszi a valaszokat!
  13. Jaja, viszont egy gyakorlatilag nulla forintos jelenerteku radio kiszedesere nem szivesen fizetnek markaszerviz oradijat..
  14. Ezt inkabb el tudom kepzelni rola, mint hogy legyen tech2-je :( Nem tudom, ilyen altalanos autoszerelomuhelyeknel mennyire altalanos ez..
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.