Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Polapa

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    21
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Polapa névjegye

  • Születésnap 1968-06-12

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Tápióság

Legutóbbi látogatók

1.219 profile views

Polapa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Hírnév

  1. " Sőt még szívat is, mert ha ráteszem a kezem a motorháztetőre, akkor is abbahagyja! " -Doktor úr ha a bal vállamat nyomom, akkor ott fáj, ha a jobb vállamat, akkor ott fáj, ha a jobb térdemet, akkor ott fáj, ha a bal térdemet, akkor ott fáj. -Akkor magának a mutató ujja fáj. Ütögesd meg finoman a gépház tetőt nem-e az rezonál.(esetleg a szigetelést tartó bolha ütődik a tetőhöz)
  2. Szerintem ez az. https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Üzemanyagcső+%7C+előszűrők__Visszafolyás+gátló
  3. Tehát ha rossz akkor se kép se hang? Menet közben leáll, nem indítható? Nekem rengetegszer fel levegősödött a rendszer, sokszor több tíz másodperces indítózásra indult, ha arra sem akkor behúzásra került sor (érdekes akkor viszont szinte rögtön beindult sosem kellett 35 méternél többett húzni). Ilyenkor mindíg traverz gyűrű csere volt a megoldás. Nekem is sok szerelő ajánlotta, hogy tegyünk be visszacsapó szelepet, de sosem vitt rá a lélek.
  4. És mennyi idő alatt megy tönkre? Gondolom ha az elektronika romlik el akkor átmenet nélkül lesz rossz és mutat valami hibakódot de ha a szelep romlik el akkor van-e valamilyen átmenet. Mit lehet tapasztalni? Rángatás, hullámzó alapjárat , füstölés, vagy a füst teljes hiánya , teljesítmény csökkenése.
  5. A kartergáz erősen belever az indexbe
  6. Mi van? Nincs túláramvédelem az elektronikán? Azmiaz?
  7. Nekem Y20dth-m van. Első megoldás, ha feltöltöd a szűrőházat gázolajjal és sok indítózás után dadod egy picit de ha átlendül a légbuborékon akkor minden ok. Ha viszont meg tudod oldani akkor a legegyszerűbb behúzni az autót.
  8. Még jó hogy megnézed a kérdést is.
  9. " az előző akksim volt már gatya" És nem nyomta a töködet?
  10. Ha elviszed egy autóvillamosságishoz az jópénzért megmondja neked a tutit egyszer, vagy szerzel egy multimétert és megméred az akksit álló motornál, utána (ha tudod) izzitás alatt és a végén járó motornál, vagy párezer Forintért veszel egy autósboltban egy szivargyujtóra rakható akksitesztert. Nem egy laborműszer, de az ilyen feladatra pont jó.
  11. 36-os. Összerakásnál óvatosan húzd meg, nem szabad erőből.
  12. " Nem találom az izzításhoz tartozó relé helyét Y20dth-nál. " Az aksi mellett a vákumszelepek alatt a kerékjárati dobnál.
  13. Valaki tudná, hogy mekkora a maximális turbónyomás egy Dti Y20DTH motoros 2001-es zafinál?
  14. Hali! Régebben ilyen jelenségre mintha valami holtponti jeladó hibára panaszkodtak ami általában meleg motornál kezdi a hibás működést. Szerintem véletlen, hogy pont akkor lett szétkapva a középkonzol.
  15. Gyorsan idemásolok egy képet róla, nehogy lemaradj egy kis sörről! http://itmedia.sk/showitem.php?item=other-keychain_aluminium_bottleopener :D
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.