Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

josh_

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    121
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

josh_ névjegye

  • Születésnap 1980-11-02

Elérhetőség

  • MSN
    picihaz@freemail.hu
  • Weboldal URL
    http://lanos.uw.hu

Személyes információ

  • Lakhely
    Magyarország
  • Érdeklődés
    Autók

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Daewoo Lanos 1.5 8V
  • Város
    Budapest

josh_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. A Daewoo fórumról már töröltük, ugyanezt a kölcsönzőt hirdette, ugyanezzel a nickel és minden hónapban más miatt robbant le. A hirdetésen kívül értelmeset nem szólt hozzá. Pedig eljátszottuk ezt mi is, hogy mi a baja stb stb. A 3. ilyen jellegű hozzászólás után törlésre került a felhasználó.
  2. josh_

    Fék

    Nekem egy daewoo lanoson van ugyanez a konfig, mint nálad (a főfékhenger kadett féle gyárilag, tehát nyomásszabályzó szelepek csinálják a fékerő elosztást). Nekem mikor ilyen volt, egy főfékhenger felújítás meghozta a jót. Hozzáteszem minden egyéb új volt a fékben. Brembo tárcsák és textar betétek körbe, féknyergek felújítva. Meg egyszer volt még olyan, hogy nem volt elég vákuum (nagyobb fokolású tengelyt kapott a kocsi és a chip még nem volt meg hozzá, ezért igencsak érdekes alapjáratom volt) és forgolódás közbe igencsak nyomkodós lett a fék. Azt hozzáteszem, hogy én fokozatosan tártem át a 236-os hűtött tárcsáról. Első körbe 256-ra, na az nagyon nem tetszett, nem lehetett adagolni normálisan a féket, hogy úgy mondjam nem lineáris volt a fékerő eloszlása a pedál úttal. Pont novemberbe cseréltem és jött a csúszós idő, 2x okozott a hirtelen fékezés meglepetést. Na ekkor dőlt el a hátsó tárcsa sorsa. És meg vagyok elégedve vele, így már sokkal jobban lehet adagolni a féket. Néha én is azt hiszem, hogy nem tudnék satuzni a kocsival, annyira más a pedálút, de ez nem így van.
  3. josh_

    Motor

    Köszi, unixnál és lángnál se találtam a c20ne szelepméreteket. Igazából nekem nem opelom van, hanem egy daewoo lanosom, aminek a motorja majdnem C14SE (1.5ösbe). Az autó 11éves és teljesen fel szeretném újítani, és persze tuningolni is (van egy donor motorom hozzá). És gondoltam nagyobb szelepeket kap (szívó 38mm, kipufogó 32mm), de 42mm szívó már tuti nem fér el, ugyanis összeérne a kipufogó szeleppel.
  4. josh_

    Motor

    Sziasztok! Tudnátok mondani nekem C20NE szívó és kipufogó szelep átmérőt (esetleg kis ügyeskedéssel beleférhet C14SE-be)?
  5. josh_

    Motor

    Na nem tudom milyen tv-t néztem eddig. Talán a cseh 2-t. Jó régi hozzászólásra válaszoltam. Asszem lépek alukálni :lol:
  6. josh_

    Motor

    1. szerintem a lambdaszonda szabályoz, feltehetőleg pont ekkor szegényíti el a keveréket mikor hallod a megtorpanást. Nekem Daewoo-m van az is ugyanígy csinálja (mert Opel szegénykém bele:) ). 2. Az AC pedig azért kapcsolgat, mert az ecu azt mondja neki, hogy most építsd fel a nyomást. Valószínű megfigyelési alapon programozta fel így a gyár! Mondjuk nekem nem kapcsolgat, ha lefullad akkor is csak az első gyújtásadáskor megy kb 5mp-ig.
  7. A fejegység memória tápja nincs bekötve, vagy nem állandó 12V-ra van kötve. Esetleg a memória ág biztosítéka kiment.
  8. Nekem nem opelbe kéne az óra ezért kérdezem, hogy törjem-e a fejem rajta vagy alapba vessem el az ötletet.
  9. Sziasztok! Lehet volt már szó róla, de megkérdezem. A km óra a megtett km adatot az órában tárolja vagy az ecu tárolja?
  10. josh_

    Fék

    Akkor lehet lesz kézifékem is végre? :lol: Utálom az átépítéseket :lol: Köszi
  11. josh_

    Fék

    GSI kézifékjénél a dobon belül is lehet állítani a féket vagy csak a bowdennel lehet spanolni?
  12. josh_

    Motor

    Nem vígasztalódtam meg, de köszönöm
  13. josh_

    Motor

    C14SE vezérműtengelyével mi egyezik még meg? Nem nyitási fokra, hanem méretekre (c14nz jó lehet???). Keresgélek a neten és nem nagyon találok.
  14. josh_

    F Astra tuning

    F16 váltóval kompatibilis (ugyanaz a háza). Sajnos csak d16wr váltót tudok 20ért (ha még nem adták el). Áttételei : I. 3,545 II. 2,048 III. 1,346 IV. 0,971 V. 0,763 R 3,333 Végáttétel 4,176
  15. josh_

    F Astra tuning

    Daewwo lanos 1.6 16v d16cr váltó. Végáttétel 3,722. I. 3,545 II. 2,158 III. 1,478 IV. 1,129 V. 0,886 R 3,333 Ez nem lenne jó?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.