Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

pindroch

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    59
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Besenyszög

pindroch's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok, Úgy döntöttem, befejezem a rekordozást, eladnám az autót is, meg a motyókat is. Autó: 1984-es, 2.0E, hengerenkénti befecsis, aranymetál, bejegyzett LPG-s, AC-stag szekvenciális rendszerrel, műszaki: 2012.július 4-ig. (a gázszett 25,000km-es) 4 elektromos ablak, kp. zár, 2 elektromos tükör, bal fűthető, üvegek szinezettek. motor, váltó rendben, bár tömítéseket cserélni kellene, a olajcsere 8ezrenként volt, fél litert kellett utántölteni. Kaszni ránézésre közepes, 1 küszöb lyukas, 1 ajtó rohad. valójában ráférne egy komplett lakatolás, tornyok nagyon szarok, nyúlványokat nem tudom, gondolom szétszedés közben előjönne még jópár dolog... ami van hozzá: -egy komplett motor+váltó - még egy motor, külön a hengerfej, külön automata váltó - 2 diffi, futómű - négy komplett színazonos ajtó - szívósorok, generátor stb. - ülések ugyanolyan bézs, a két első ülés fűthető - van két állítható gázos teló, nem tudom milyen állapotban... - + egy csomó alkatrész még, nem sorolom - téli nyári gumik jók, mind külön felnin, +még vagy 6 db külön felni. Én 4 év alatt 50ezret raktam bele, nem volt vele gond, egyszer kellett a vezérléshez hozzányúlni. Nem szívesen válok meg tőle, de én már nem akarok nekimenni a teljes lakatolásnak, +a rengeteg alkatrész is útban van. Főleg egyben szeretném adni, ha nem megy el két hónapon belül, akkor a gázszettet rakom a következő autóba, a verdát meg valahogy kivonatom, bár az nem lenne egyszerű attól tartok. Árat nem írok, akinek valamire fáj a foga, keressen, beszéljük meg. üdv: Laci 70/208 99 27 20/ 947 72 62 zlaco@freemail.hu
  2. Sziasztok! Nálunk is van (vagyis lesz) termelői méz, akác (1800 asszem) meg vaddohány (az nem tom mennyi). Szabadszállásról hozza a rokon, viszont 1-2 kilót nemigen szoktak vinni,általában 5-nél többet. Bp Soroksáron lesz. Nem a 'kollégára' akarok licitálni, csak szóltam. Ja, megint szar a rekord, szolnoktól rángatott, mintha megint a vezérlés lenne, most nagyon haragszok rá, lehet, hogy megy a lecsóba. :D(( üdv: Laci
  3. Szerintem is meg kell próbálni, hátha jó lesz. én legutóbb a befecskendezés vezérlő elektronikájával jártam úgy, amikor a gebaszt kerestük, hogy beraktam egy olyat, aminek más a bosch száma is, meg a gm száma is, mint ami eredetileg benne volt, és hiba nélkül ment vele. (mondjuk ugyanolyan 2.0E motorhoz volt az is, csak más évjárat...) szóval próba, aztán vagy megy, vagy nem... üdv: Laci
  4. Wookie! azt hittem küldtem pü-t neked kárpittal kapcs, de nem találom a postafiók kimenőben, valamit elb...tam. naszóval én nem tudom hogy mennek ezek, mondj te egy árat, csak nem ugrunk egymás torkának... :D Elég jó állapotban vannak, nem szétkopott, nincs kiszakadva. üdv: Laci
  5. Köszönöm! tegnap kicseréltem a gyújtáselosztót, a kábeleket, meg a vezérlőt is. Jónak tűnik, de majd ugye akkor lesz biztos, ha pár1000 km-t megy hiba nélkül. most bekészítek egy csomó cuccot hátra, hogy ha megint előjön, akkor tudjak cserélgetni. Az olajjal mit csináljak? engedjem le és töltsem fel újjal? (1500km-rel ezelőtt cseréltem) köszi, üdv: L Ja, valaki keresett bézs színű kárpitot. nekem van egy garnitúra, reteszes a zárója, elöl el. ablakemelős, hátul tekerős.
  6. Urak! Tegnap utolért a végzet :D Sopronban voltunk esküvőn. Jövünk vissza, 20km után elkezd rángatni, motor leállt. Újraindítom, megy még egy 10est, megint ugyanaz. Gyújtáseloszó főkábelen még van gyújtás, gyertyánál már nincs. Reszelgettem, kitöröltem, beindult, bábolnáig jutottam, ott megállt. Megint ugyanez, viszont amikor beindult, nem volt alapjáratom. utána be sem indult, trélerrel haza. Itthon meg pöccröff indul, mintha semmi nem történt volna. Az olaj erősen benzinszagú. Legalább itthon is szar lenne, akkor el tudnék indulni valami nyomon, de minden ok! vezérlőnél beázást nem találtam, tanácstalan vagyok. Mire tippeltek? köszi előre is, üdv: Laci
  7. Pestlőrincen a Sörösautó-ban vettem a porvédő lemezt. Sok cuccuk van, nemrég műanyag felniközepet kerestem, volt nekik. Meg is lepődtem rendesen, a legtöbb bontóban azt mondják, hogy max felni, önindító, esetleg gólyaláb van... (vagy semmi) Váltóról reményeim szerint holnap teszek föl képet.
  8. Találtam a tárcsához lemezt bontóban. Csak az alsó sarka van szétrohadva, kb 2cm2. Lecsiszolom, festem, aztán már csak az agyat kell lekapnom <_<, és mehet be... Más: múltkor levettem az automata váltót a motorról. Ha érdekel valakit lefényképezem, de túl sokáig nem tudom rakosgatni, ha nem kell senkinek, megy a méhbe sajnos. üdv: L
  9. na, még káromkodni se enged a fórum...
  10. Sziasztok! nincs valakinek jobb oldali tárcsavédő lemeze elfekvőbe? pénteken volt egy kerékcsapágy törésem... le lett bontva minden, a balos jó, lekentem két sor alapozóval, a jobbost nem mertem drótkefézni sem... sajnos kénytelen voltam összerakni, a lemez miatt lehet szétszedni majd megint...:D ja meg volt egy fékfelújítás is, ######ásan be volt rohadva az összes dugattyú, tárcsa is dobás volt mind2.. azt mondjuk nem értem, hogy a műszakin meg a fékpadon ez hogy nem derült ki?
  11. nekem 2 éve 100/80-as van a rekordba. ki van relézve. Érezni a nagyobb teljesítményt, jobban kapar elöl. :lol:
  12. Nekem ugyanez a motor van AC-Gas rendszerrel, és nemrég kellett kicserélni a gázos ECU-t, mert néha nem érzékelte a fordulatszámot, és visszakapcsolgatott benzinre. Gondolom hogy nálad nem ez lesz, csak azért írom le, mert az elektronika érdekes dolgokat produkálhat ugyebár... Talán első körben nézd meg, hogy ha csak benyával mész, akkor van-e vele valami gond? Mikor még benzines voltam, voltak ilyen hülye leállásaim, az összes csatlakozót befújtuk kontakt tisztítóval és megszűnt. Ha ezen még nem vagy túl, akkor szerintem ezzel kezdjél. üdv: L
  13. Az enyémben 2 éve szar a termosztát, mindig nyitva van. Fűtéssel nincs gond, van 3 féle papírom, takarom a hűtőt. 100 km nél kevesebbet nem megyek vele, így nincs vele gond, rövid távokra biztos nem lenne jó ez a gányolás. Megvettem a termosztátot, most má csak rá kéne szánnom magam...
  14. Szerintem arra gondolt a mester, hogy van olyan, amelyiknél fönt van az ajtózáró (mint a mai autóknál), és van, ahol lentebb, vízszintesen egy reteszhez hasonló. Bár abban nem vagyok biztos, hogy csak az utóbbival szerelték a gyári központizárasokat. Én praktikusabbnak tartom a hagyományosat, mert ha ránézek zárás után, akkor látszik, ha valamelyik ajtót nem zárta be a mágnes. ja, meg a kárpit összefügg még az ablakemelővel is :D
  15. Naszóval Pestről Németország, ott targonca bavásárlás, kis nézelődés, utána kaja és alvás. Másnap onnan Hollandia, két helyről alkatrész bevásárlás, utána vissza Németbe, megint nézelődés, megint kaja, megint alvás. Köv. nap vissza Pestre. Közben bementünk egy ismerőshöz, meg Hachenburgban elkaptunk egy oldtimer találkozót, ott elb..tunk vagy 2,5 órát. :D Fakerekű betekerősök, kardános BMW motorok, elölnyíló 3kerekű BMW (asszem 500as) Fergeteges volt. Nem olyan mint itthon, hogy drága pénzen megveszed a belépőt és kötéllel vannak lekerítve. Ott csak úgy kint voltak a téren, a tulajok meg mondták, hogy nyugodtan üljünk be... Persze, hogy nem végig volt 160 as tempó, gondolhatod. De ahol lehetett tartósan 140et mentünk min. 2.0E egyébként. Még mielőtt megkérdezitek, nem fért be a targonca sem a hátsóülésre, sem a csomagtartóba :D üdv: L
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.