Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

peki

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    84
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

peki névjegye

  • Születésnap 1981-03-08

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Dorog

MOTE klubkártya

  • Város
    Tokod

peki's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. peki

    Motor

    Kösz a válaszokat. A szellőzés X16SZ-nél nem elektronikus? Majd átnézem a szellőző csöveket is. Először azt hittem a tanksapka rossz.
  2. peki

    Motor

    Üdv! Találkozott valaki olyannal, hogy kifogy a benzin miközben a mutató még nincs a pirosba? Az eddígi 45-50L helyett csak 38L megy bele. Alulról nézve jócskán össze van horpadva a tank. Néha rángat is. A tanksapkánál meg elég nagyot sziszeg, mikor le van véve. A tankkal mit lehet kezdeni? Kompresszorral felfújni, vagy csere?
  3. peki

    Motor

    Ezek szerint úgy érzem nem úszom meg a váltó levételt, mindegy mert így legalább jobban hozzáférek a kuplung cseréhez, meg nem kell kihúzni a váltó belét, és kint a váltó rudazat szimeringet is könnyebben kicserélem. Röviden főbb vonalakban valaki leírná hogy kell a váltót levenni? Miket kell hozzá levenni/kivenni?
  4. peki

    Motor

    Köszi, akkor előbb megpróbálom a nyíláson keresztül kicserélni a cuccokat. A nyelestengely kihúzáshoz tudom hogy kell valami kihúzó célszerszám.
  5. peki

    Motor

    Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy a kuplung oldali főtengely szimmering cseréhez le kell venni a váltót, vagy a szerelő ablakon keresztül ki lehet cserélni mint a kuplungot? Már egy éve eléggé csöpög, és tiszta olaj az alja, a féltengely is a menetszél miatt kap belőle, és szétfröcsköli. Először olajteknő tömítést cseréltem mert azt hittem onnan jön, de a szerelőnyílásból jön. Gondoltam váltó olajra is, hátha a féltengelynél a kihajtásnál a váltó szimmeringnél enged. De akkor nem lenne merő olaj a kuplungház alja. Szóval nagyon úgy néz ki hogy a kuplungházból folyik le szépen. A kuplungom mondjuk nem csúszik. Ha van esetleg rajz a célszerszámról, amivel ki lehet húzni a váltó belét a kuplung cseréhez, azt is megköszönném, mert nekem nincs még ilyenem, de csinálnék akkor. Lassan 300E felé érik a kuplung cserém is, a kinyomó csapágynak is van már hangja, szóval megcsinálnám egyszerre az egészet. Továbbá az astrával olyan gond lenne, hogy néha menet közben egyszer csak elkezd rángatni meg fulladni, van hogy meg is áll. Szerencsére még nem napi rendszerességű. Hibakód nincs. Ez lehet EGR kezdődő elhalálozás? Köszi a segítségeket.
  6. peki

    Board Computer

    Köszi, megnézem.
  7. peki

    Board Computer

    Üdv! Az öcsém vett egy 93-as X16SZ caravan-t, és azt szeretném kérdezni, hogy a BC berakás hogy működik? Van benne gyári csatlakozó, vagy be kell húzni a kábeleket? Illetve hol és mennyiért lehet venni a BC egységet? A kijelző ami most mutatja a dátumot, időt, meg a hőfokot jó hozzá? Előre is köszi a segítséget.
  8. peki

    Motor

    Magyarul akkor Bosch katalógusban nem találok olyat hogy GM szonda csak Bosch univerzális ami nem jó. Gyárit meg csak úgy lehet kapni hogy GM a márka meg ismeretlen.?
  9. peki

    Motor

    Nekem még a gyári szonda van benne 16 évesen. Nincs hibakód meg semmi rendellenesség, még a fogyi is tűrhető. Most full helyben sportosan 8.5. napi 15-20km 2-3 indítással. De többször is mondták már hogy lusta a szonda. 2x zk-án meg 1x tech műszeres vizsgálaton. Érdemes cserélnem? Várható hogy kicsit csökken tőle a fogyasztásom? Vagy várjam meg még kipurcan és hibakódot dob magas fogyival? Utángyári vagy univerzális szondát nem akarok az előbb említett okok miatt. A gyári az Bosch márkájú? Vagyis Boschba kapok gyárit is nem csak univerzálisat?
  10. peki

    Motor

    Ismerősnek az új vízpumpa ad ilyen nyikorgó hangot. Azt mondta a szerelő nem kell vele foglalkozni. Biztos gyengébb márkájú.
  11. peki

    Motor

    Akkor ezek szerint több féle kábellel gyártották. Neki 95-ös lehet addígra váltottak.
  12. peki

    Motor

    Köszi a válaszokat, sejtettem hogy kis kulcs megy csak bele.
  13. peki

    Motor

    A C-s motoroknál így van ahogy írod. Ott a hővédőnél kell lehúzni a pipát. De a X-es motoroknál van ez a nagy hővédő fixen. Nem az enyém a kocsi, ismerős X16SZ vectrájánál van ez.
  14. peki

    Motor

    Nem ez a fajta, csak hasonló. Ennek a hővédője ott marad mikor lehúzom a pipát. Sokkal nagyobb.
  15. peki

    Motor

    Köszi a segítséget. Arra voltam kiváncsi hogy annak le kell -e jönnie mindenképp a gyertya cseréhez, de ezek szerint nem. Amúgy gondolom menetesen van rögzítve. Szóval ki kellene tekerni ha nem fér be a kulcs.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.