-
Hozzászólások
28 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
CPeti névjegye
- Születésnap 1981-04-11
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://www.biketrials.hu
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest
-
Érdeklődés
Biketrials
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Vectra B Caravan 2.0 D
-
Város
Budapest
CPeti's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Megtudtuk a kisvárdai eladótól, hogy az autón lejárt a forgalmi és nincs a külső tuning elemekről (ajtók) spoilerek, szárny, semmiféle műbizonylat, így megbűntethet a rendőr. Szerintetek ezeket a bizonylatokat hogyan, s mennyiért lehet utólag beszerezni? Le tud-e vizsgázni így az autó? Szereznénk ugyanis legalább a vizsgát belealkudni az árba.
-
Köszi az infókat és tanácsokat, srácok! Igen, a párás jobb hátsó lámpa nekem is feltünt. Öcsémnek sajna nem tetszik ez a másik, teljesen beleesett a kisvárdaiba. Én is azt mondtam neki, h legalább menjen el megnézni néhányat, h tanuljon, s legyen viszonyítási alapja. Reméljük, nem lesz csalódás, ha személyesen megnézi! Calibra találkozó várható mostanában? Budapesten vannak, akik összejárnak?
-
Sziasztok! Öcsém régóta keres már magának egy igényesen tuningolt, szép állapotú C20XE Calibrát. Végre összegyűlt a pénze, egy hírdetést is talált, ami alapján tetszik neki a járgány. http://m.hasznaltauto.hu/auto/opel/calibra/opel_calibra_2.0_16v_akcios_arcsak_kp-7225785 Ismeritek a kocsi előéletét? Érdemes megvenni? Mire lehet számítani? Budapestről még a lejutás is drága, szeretnénk biztosra menni. Köszi előre is!
-
Hú, ez jól hangzik! ;) Amiért a kuplung javításra szorul: - rángatva indul az autó egyesben, rángatás nélkül csak nagyon finoman és lassan tudok indulni vele. - négyesből hármasba visszaváltva, a kuplungot megtartva, rezonálás érezhető. Ezen tünetek kezelésére tehát ajánlatos és elegendő lenne a ferodoloztatás? Ha igen, kérlek, ajánljatok Budapesten olyan helyet, ahol foglalkoznak ilyesmivel! (XXII, XXI, XI. kerület környéke lenne a legideálisabb) Köszi.
-
Köszönöm Nektek a segítséget! Most már tudok bogarászni, csak azt nem találom könnyen, hogy melyik kuplungszetthez jár kinyomócsapágy is, de ezt majd vásárlás előtt megkérdezem.
-
Sajnos cserére érett az autóm kuplungja. Eddig ez a legolcsóbb ajánlat, amit kaptam: "79500 ft Luk gyártmányban. Tárcsa+szerkezet+kinyomócsapágy" (munkadíj nincs benne az árban) Mi a véleményetek erről? Megéri? megbízható? Típus: Opel Vectra B Caravan 2.0 Motorkód: X20DTL Alvázszám: W0L000031V7103124 Teljesítmény: 60 KW
-
Köszi az infókat! Miután már ráköltöttem egy csomó pénzt erre az autóra, és még mindig nem tökéletes, én is kezdem úgy látni, hogy elkapkodtam ezt a vásárlást... Sajnos ma lehet, hogy meghalt a generátor, mert reggel óta halványan égett a töltést jelző lámpácska, és este még pont hazaértem, de utána már nem indult be az autó, úgyhogy most egyelőre halasztom a dolgot, no meg a kuplungjavítás is fontosabb...
-
Erről a chiptuningról van tapasztalatotok? http://www.autochip.hu/ 82 lóerős 2.0 dízel motorhoz érdekelne, mert elég lomhának érzem az autót, főleg 2000-es fordulat alatt. Érdekelne továbbá minden olyan lehetőség, mellyel minél kevesebb ráfordítással picit dinamikusabbá varázsolhatom az autót. ;)
-
Használt téligumi vásárlását tervezem. Az előző autómról (A Omega) megmaradt ugyan egy szett, de sajnos ennek a Vectrának csak 4 csavaros 14 collos felnijei vannak... ;) A rajta lévő nyári gumik mérete 175/80 R 14. A gumis azt mondta, hogy ilyen méretűvel nem is szereltek gyárilag B Vectrát, csak 175/70 R 14-essel... ;) Találtam használtan a mostanival megegyező méretű téligumi szettet, de nem merem megvenni pont azért, mert bár működik ezzel a mérettel az autó, de nem tudom, hogy jobb lenne-e gyári méretűt, vagy mondjuk 165 vagy 185/70 R 14-et keresnem. Mi a tapasztalatotok? Mik az előnyei és hátrányai a 70-es magasságú guminak a 80-assal szemben? A 70-essel esetleg jobban gyorsulhatna az autó vagy netán még lomhább lenne? Azt tudom, hogy a nagyobb átmérőjű gumi könnyebben átgördül az út egyenetlenségein, ez egy pozitív érv a 80-as mellett.
-
Nos, ma odáig jutottam, hogy a rádió alatti fűtő/hűtő gombok körüli burkolatot leszedve láttam, hogy mindhárom kis izzó kormos. Az egyiket kiszedtem, és mintha meg lenne szakadva. A Tescoban természetesen nem találtam ilyen izzót az autós cuccoknál... Kiszedtem a klíma gombját is, szétszedtem, a két kis izzó nincs kiégve, ránézésre nem találtam hibát, de mikor összeraktam, már a klíma bekapcsolását jelző kis lámpácska sem világított, nemhogy a háttérvilágítás... Hiába szedtem szét és raktam össze utána vagy ötször, sajnos azóta sem világít a klíma gombjának egyik izzója sem... ;) A kapcsolóban az egymáshoz érintkező fémszálakat nem láttam korrodáltnak, ennek ellenére késsel megkapirgáltam azokat, ám sajnos így sem tudtam életet lehelni a két kis izzóba. ;)
-
Valóban a világítás bekapcsolásakor nem világítanak. Köszi szépen! Megnézem azt a 22. számú biztosítékot.
-
Köszi a tanácsokat Fort! ;) Pontosan! A fűtéskapcsoló gombok, valamint a rádió felett lévő gombok háttérvilágítása nem világít. Ugye ezeknek kellene látszaniuk a sötétben? Jelenleg egyedül a vészvillogó gombja látszik. Ha benyomom a klíma vagy a belső keringetés gombját, azok LED-jei ugyan világítanak.
-
Sziasztok! Lenne pár gondom/kérdésem: - Pár hónapja vettem az autót (Vectra B 2.0 D), és csak nemrég vettem észre, hogy nem világít a lámpa a kesztyűtartóban, valamint a középső konzolon a rádió környékén sem. A kesztyűtartóban megtaláltam a lámpát, melynek izzója ránézésre nincs kiégve. Feltételezem, hogy a rádió körüli kapcsolóknak is világítaniuk kellene valamennyire a sötétben. Végignéztem a biztosítékokat, de egyiket sem láttam kiégve. A műszerfal és a TID is világít. Van vmi ötletetek? - A hűtőfolyadékot és az ablakmosót szeretném fagyállóra cserélni, de hiába másztam be az autó alá, nem találtam leeresztőt. Max. a hűtőn lévő gumicsövet tudnám lehűzni. Hogyan tudom leereszteni ezeket a folyadékokat? Köszi.
-
Sziasztok! A '92-es A Omega Caravan-omat tervezem lecserélni egy '97-98-as, még nem rohadó, szintén kombi személyautóra, és egy B Vectrára gondoltam. A jól bevált C20NE után a hasonló teljesítményű 1.8-as 16 szelepet motort néztem ki, ilyen Vectrából viszont keveset hírdetnek most, ezért érdekelne, hogy az 1.6-os 101 lovas mennyivel hajthatja gyengébben a kocsit, mennyire megbízható és mennyivel fogyaszthat kevesebbet, mint akár az 1.8-as 16v, akár a C20NE? (2.0 8v 116LE) Melyik motort ajánljátok? Mire érdemes még odafigyelni B Vectra vásárlásakor? Ha tudtok jó állapotú eladót Budapesten és környékén, írjatok!