Sziasztok! Lenne egy rövidebb és egy hosszabb kérdésem. 1: 1990-es Vectra A 2.0i C20NE motort be tudok építeni 1990-es Kadett E 2.0i GSi autóba? 2: Jelenleg C18NZ motor van benne, amivel elvileg nem is szerelték. Hidegen minden tökéletes vele, de melegen az alapjárat helyett 1000-2500 között ingadozik a fordulat (ütemesen túráztatja magát = folyamatosan gázfröccsöket ad). Így is lehet vele közlekedni, de hülyén néznek rám a piros lámpánál, miért "túráztatom". Cseréltünk computert, alapjárat motort (Vectrából), hőfok jeladót (a kétlábút), pillangószelep házat mikrokapcsolóstól (az alaphelyzet jól van beállítva), gyertyakábeleket, gyertyákat, lambda szondát, de a hibajelenség megmaradt. Hidegen stabil 1000 alapjárat, melegen jönnek a gázfröccsök. Nincs hibakód. A légtömegmérő csinálhat ilyen hibát? Üdv: V.Péter