Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

dyrasen

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    255
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

dyrasen névjegye

  • Születésnap 1989-08-06

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győrszemere

MOTE klubkártya

  • Város
    Győrszemere

dyrasen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Az egy jó dolog kikopott a szervó szivattyú már találkoztam hasonlóval(de van hogy a szíj laza és néha megcsúszik a szíjtárcsán) :devlish: de akár bontóba is lehet jó állapotút találni De ahogy olvasom hogy a többet tekered akkor inkább a szíj borda kopás nemképes akkorát fogni a szíj a szíjtárcsán
  2. Hello fórumozók Kellemes Ünnepeket mindenkinek. Lenne egy olyan kérdésem egyik ismerősöm Vectra A 1.8 c18nz motorja ha felmelegszik bedadog,hidegen 1200 as fordulaton ketyereg ha felmelegszik pedig 2000 ig dadogva jár 2000 től meg ismét megy rendesen, Cserélve lett gyújtás modul(nemvolt szikra ,cserével megjavult) de a gyertyák úsznak a benzinben mikor dadogva le ál(mert van hogy le is áll) Sűrítésre gyanakszok esetleg motor hőfok jeladó?hogy folyton sok benzint ad?injektor jónak tűnik de kitudja valakinek valami ötlet köszönettel Gábor.
  3. Lehuztam a csatit és amugy semmi nem változott széptem ketyereg ugyan úgy tovább
  4. tegnap este már félig sötétbe de megkapta a 2 tömítés a pillangó szelep alá és fölé és teljeszen ki lett takarítva fénynél megnéztem tökéletesen zár és könnyen jár ha befogom az alapjárati motor csövét összeszippantja a csövet és megáll
  5. 13.55v a fesz járó motornál álló helyzetben 12.7v
  6. Hát elég stabilnak nézem töltést még nem néztem a csövekkel meg az a helyzet hogy a szívótorokhoz ami megy az új az elötte lévő meg fém cső nemhiszem hogy gond van vele nemlátszik semmi rajta szívósor tömítés fogalmam sincs lehet azt is kicserélem holnap mert már énsem tudom ma még egy gyújtó trafó gyere lesz hátha az ver átt
  7. újabb csere megtörtént:P vákumdob cső+szelep csere hátha falsot szív változás semmi
  8. abbol vettem egy újat mert a réginek töredezett volt a vezetéke :lol: szerintem jó legalábbis úgy gondolom
  9. Vettem új motor hőfok jeladót -kicseréltem a légtönegmérő és a szívótorok közötti gumicsövet kapott másik alapjárati motort(Haveromé abba jó az enyém tökéletes enyémben az övétől semmi változás) lambdaszonda csere Gyári Bosch Ecu Gyári ,Chip es el is 1500 az alapjárat azon kívül mi van még nemtudom :lol:
  10. Próbálgattam van 3db xe lamdaszondám abból 2 jó a3.nál magas fordulaton hibakódot ad de az alapjárat nemváltozik
  11. igen magas az alapjárat még 35 fokban is 1400
  12. Ez nem biztos csak tippelek:P ha falsot szív nem lesz rosszabb a menet teljesítmény mivel a keverési arány nem lesz a legjobb?
  13. Hello srácok érdeklődnék hogy c20xe nek mitől lehet magasabb az alapjárata ? már régóta ien de gondoltam hátha valakinek van valami ötlete. cseréltem ecu-t hátha az sikerült egyet nagyon olcsón szereznem gyári chip el mert enyémbe már írt chip van,de semmit sem változott amúgy chip es ecuval stabilabb a járás azt vettem észre, alapjáratit takarítottam meg amúgy van egy másik bele tettem azzal is ugyan az a tünet hibát nemdob amúgy megy szépen csak kicsit zavaró computer szerint is magasabb nem csak az óra szerint mert ott is 1,1-1,2 l/h -t mutat alapjáraton meg 1300-1400 as fordulatot kb esetleg valakinek valami ötlet? köszönöm a segítséget előre is . :lol:
  14. már tárgytalan :D végre frankó lett
  15. ien fajta tankrol van szó http://www.motor-talk.de/bilder/benzinpump...i202901493.html
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.