Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

raba

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    13
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

raba névjegye

  • Születésnap 1981-05-07

Elérhetőség

  • Yahoo
    rababiro

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Csíkszereda

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G CC Z16SE
  • Város
    Csíkszereda

raba's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Szükségem volna egy kis segítségre. Olajcsere előtt állok, és mivel 2001-es a tütü, talán jól jönne egy kis motortisztítás is. Egyik ismerős aszonta, nem érdemes szétszedni a motrot, vannak spéci folyadékok, amit olajcsere előtt a motorba töltve és átjáratva egy kicsit leszedik a mocskot... Milyen folyadék ez, mennyibe kerül s egyáltalán megéri ilyennel próbálkozni? Előre is köszi
  2. Köszi még egyszer. Gondolom az se mindegy ki végzi, tehát a szakit is jól meg kell választani. :)
  3. Köszi! Egy ilyen művelet mennyibe jöhet ki? Mármint a polírozás...
  4. Sziasztok! Tanácsot kérnék, remélem tudtok segíteni. Néhány hónapja vettem Astra G nyolcéves verdámat, volt már rajta pár mélyebb illetve kevésbé mélyebb karcolás. Utána még szereztem párat rá, ezen kívül helyenkét már eléggé matt lett a sötétkék színű festék. Szóval mi a bánatot tegyek? egyik haverom lebeszélt a polírozásról, elmondása szerint a mosóban neki lejött az egész felkent micsoda. Én azt szeretném, hogy szép fényes legyen a paci, persze tartósan. Valami ötlet házi kezelésre? Vagy inkább szakihoz forduljak? végigolvastam az előző 14 oldalt, de azonkívül, hogy kifolyt a szemem, okosabb nagyon nem lettem. Talán ha valaki összefoglalná nekem mit érdemes tenni, nagyon hálás lennék. Az, hogy semmivel nem kezelem a karosszériát, mint ahogy az elmúlt néhány hónap alatt tettem, gondolom nem megoldás....
  5. Jó pár napja ezzel fárasztottalak benneteket . Egy szerelő ránézett, aszonta a motorral nem lehet baj, valszínű az olajat nem csípi. Töltsek utána, járjak amíg megeszi, utána kicseréljük valami szintetikusra. Mna, én csak néztem ki a fejemből, de ha ez megoldja, akkor jó....Amúgy tetszik a fenti verda :P
  6. Látom szép kis lavinát váltottam ki! Az biztos, hogy a motor ereje hirtelen csökkent, főleg emelkedőkön nem húz olyan jól mint amikor megvettem. A kereskedő akitől vásároltam egy éves szavatosságot vállalt a motorra és a kapcsolószekrényre, úgyhogy akár újba is rakathatom vele az egész blokkot :) Na de hétfőn megy a drót, aztán meglátjuk mi lesz
  7. na most most már akkor melyik? :) egyébként azt is észrevettem hogy könnyebben fullad le a motor. korábban nem volt ilyen gond
  8. Sziasztok. Volna egy kérdésem felétek: olajcsere után vagyok, most néztem rá az olajszintre, 2200 km után megevett 4 dl olajat. Nem sok egy kicsit :) ? Amúgy 1,6os Z16SE motrom van, Aral Blue Tronic 10W-40 es olajat tettem beléje...Gyárilag is ezt ajánlotta a kézikönyv. Ja, illik akkor utánatölteni, ugye? :(
  9. Annyi tény, hogy 1200-1300 as fordulat után tényleg nagyon rövid idő alatt beáll ezer alá... de azért a csatlakozásokra ránézek. Egyébként köszi a nyikorgásra adott sok tippet. Utána nézek, az eredményről beszámolok. :lol: Ja, egyébként már többször meghintázattam a tütüt, de egy vakhangot sem adott ki magából, úgyhogy a lengéscsillapítók okésak
  10. Kicsit elüt a témától, de tanácstalan vagyok, így ide kell fordulnom segítségért :D Nemrég olajcserén voltam, azóta a pacik hideg motor indításánál, üres járatban 1000 fölötti fordulatszámot produkálnak, elég idegesítő, mert ilyen korábban nem volt. Ja, 10W-40-es ARAL BLUE TRONIC raktunk a motorba. A másik problémám még idegesítőbb: olykor, érzésem szerint a hátsó futóművek irányából nyikorgást hallok. Hol erőteljeset, hol gyöngébbet, hol fékezésénél, hol futásnál, lassú és gyors sebességnél egyaránt. Érdekes, hogy egyik nap hallom, másik nap meg nem. Olajcserénél megkértem a szakikat, nézzenek rá egy kicsit. A pofa megpörgette a hátsó kereket, persze nem hallatszott semmi. Megnézték a fékpofákat is, állítólag minden rendben. Akkor meg mi a szösztől nyikorog? Egyre inkább az őrületbe kerget :lol:
  11. Köszi a tanácsot. Az az igazsag ezekre én nem is gondoltam :D Na de nem baj, szorgosan gyűjtögetem a zsetont, s akkor a vezérmű cserével együtt valszínű ezeket is megejtem. Egyébként, újra szeretném fényeztetni a tütüt, szerintetek megéri? (Csak megjegyzem, hogy amikor elhoztam az autót a kereskedőtől, még aznap meghúzta valaki a bal felét. Nem látványosan, de azért idegesítő)
  12. PGA es freeze, köszönöm a tanácsokat és a kedves fogadtatást. A vezérműcserét valószínű ezek után megejtem, mondjuk anyagilag kicsit padlón vagyok most, úgy hogy lehet tolódik egy kicsit, néhány hetet :lol: A motrom egyébként Z16SE. Az olajcsere az természetesen nem marad el :D
  13. Sziasztok Nemrég lettem Astra G 1,6 Benzines tulajdonos, tulajdonképpen ez életem első saját tulajdonú tütüje, úgy hogy van mit tanulnom. Hamarosan esedékes az olajcsere, szerintetek milyen olajat tegyek bele? (103E-ben vettem az autót, most közel 106Eben van). Ja és még valami: a vezérműszíjat mikor ajánlatos cserélni? Jártasabbak mondták nekem, hogy használt kocsik esetében az átvétel után mindenképp cserélni kell. A kereskedő szerint, akitől vettem a tütüt, 120E előtt nincs amiért foglalkozni ezzel. Kissé tanácstalan vagyok...Ja, és még valami...kinek mi a tapasztalata, az ilyen motrok mennyi olajat esznek? Nekem a szintmérű öt jelzéséből a négyesig van még olaj, így a csere előtt...bocs ha kicsit konyhanyelven írok, még tanulom a dolgokat
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.