Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ndrews

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

ndrews's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! A 7végén szüleim J Astráját nyúztam, és nálam is előjött a fenti két hiba: a tempomat szinte használhatatlan, viszont érdekes, mert csak nagyobb úthibáknál engedte csak el (mondjuk pályán 130-nál az összes dilattációs rés, útegyenetlenség üt akkorát hogy meghülyüljön, így alig pár km-t tudtam vele menni), és a másik, 100 felett a fura zörgés a jobb első keréknél is megvolt. A doblemez esélyes lehet mert olyasmi irányból jött... Mondjuk ezt tudjuk be annak, hogy friss az autó. (további hibák: vízpumpát 1 hónap után maguktól cseréltek, állítólag visszahívás volt, de anyázott is a komputer a víz miatt, az ablakok most épp nem automatában mennek, hanem vagy bezárva vagy kinyitva vannak kizárólag, és a műszerfal világítás a 7végén nálam nem működött, újraindításig (ránksötétedett, és az tűnt fel hogy saab módra sötét minden) )
  2. Na meglett a bűnös, de ez annyira gáz. A szőnyeg volt. Kissé felcsúszott. Nem vészesen, de visszarángattam és nem tudtam reprodukálni a hibát. Hát akkor ezek szerint egyelőre továbbra sincs semmi gond az autóval :( Lekopogom... :hiya:
  3. Szinkrongyűrűből ha jól tudom nem egy darab van, hanem minden előrementi fokozatnál 1-1, és ha jól gondolom, a hátramenetinél nincsen, ezért nem szabad megállás nélkül kapcsolni. Ezért amikort nincs teljesen kiemelve a kuplung, egyesnél nem recseg, mert a szinkron megfogja, ráfog a kuplungra, hisz elég csekély nyomaték menne át rajta. Hátrafele nincs ilyen, ott recseg. Ez az én elméletem :(
  4. Na ja, én is furcsállanám, hogy 89e után elkopna a kuplung, hisz nem olyan kezekben volt az autó, hogy kellene... de nem csúszik, meg semmi olyan jelet nem ad, hogy elkopott volna, egyszerűen csak nem emel ki rendesen. (persze lehet a kettő összefügg...) A gond, hogy szombaton indulunk nyaralni, addig muszáj vmit csinálni, mert nem akarok ezzel szórakozni :(
  5. Sziasztok! Egy kis segítség/tanács kellene! Adott egy 99-es G Astra, komoly 89 ezres futással. Nemrég vettem észre, hogy mintha néha bénáznék a hátramenet kapcsolásával - olyankor mindíg megpróbáltam betartani a felenged, lenyom, vár 5 másodpercet, kapcsolni próbál sort, ám mintha ilyenkor is kegyetlenül kerregne - nem emel ki a kuplung?! Ezzel együtt néha néha egyesbe is nehezebb berakni a kelleténél, de a dolog igazából tegnap délután állt össze: a városban egy helyen lényegében képtelen voltam hátramenetbe tenni a váltót, folyamatosan kerregett a mozdulatnál. Az imént felhívtam a szervízt, ahova járok, ők persze a szokásos "nézze meg, nincs-e a gumi felgyűrve a pedál alá" tanács mellett egy kuplungszerkezet cserét javasoltak 100+ fölötti irányárral. Kérdés: Ez tényleg ilyen, hogy semmi állítás, hanem csere? Mondjuk nem lepne meg, nade a fene enné megy, 89ezer km az nem olyan sok elvileg... (nem visszatekert, családi verda volt eddig is :) ) Valami ötlet? Kösz, ndrews
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.