Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

juhaszgabor77

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    30
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Nagykanizsa

juhaszgabor77's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Úgy néz ki, az aksi halt meg, sajnos. Most, ha holnap veszek új akkumulátort, nem kell attól tartanom, hogy azzal is így járok? Főleg, ha a magnó hibája okozta a aksim halálát?
  2. Köszi a segítségeket! Most egy kölcsönkért töltővel próbálkozom, hátha...
  3. Na! Kicseréltem az aksimat a szüleimével és azzal indult! Igazad volt Levi, hálás köszönet neked! Most az a kérdés, hogy meghalt-e teljesen az aksim, vagy még menthető!? sajnálnám, 3 éves Bosch Silver... Viszont ezek szerint a rádiót ki kell vetetnem!:(
  4. Köszi a gyors választ, de szerintem nem ez lesz a gond. Cd-van bent, de a rádió szólt. Az aksit töltöttem, szerelőm megnézte az egészet, szerinte sem az akkuval van a gond! Csinált égővel tesztet, indítózáskor kicsit elhalványúlt, de azért világított. Véleménye szerint az önindítóval lesz a gebasz. Nekem csak az a furcsa, hogy az önindító részéről semmi előzménye nem volt a dolgoknak! Azt hiszem, marad az elektromos szaki. Csak örültem volna, ha nem kellett volna kilométereket vontatni, keresztűl a városon... Valahol olvastam, hogy a T14XEP motorkódú H Astráknak gyenge a motorvezérlőjük, kerülni kell a bikázást és a betolást! Kicsit félek tőle, de azt hiszem, azért megpróbáljuk majd a belökést! Köszi azért a tippet, jó lesz erre is odafigyelnem! Ez egyébkánt a sima CD30-ra és a CD30MP-re is vonatkozik? Köszi!
  5. Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Tegnap este nem indult az autóm. Astra H Z14XEP. Ráadtam a gyújtást és csak kattogást halottam, de még csak nem is indítózott! Kivettem az aksit, egész éjjel töltöttem, hátha. Reggel visszatettem az aksit, a jelneség ugyan az. Ami érdekes, hogy tegnap este vettem észre, hogy világít a kijelző az autóban. Megnéztem és szólt a rádió, holott a gyújtás levételekor automatikusan kikapcsol! Feleségem szerint máskor is csinált már nála ilyet, hogy önállósodott a rádió! Régebben csinált olyant is, hogy immobilizer hibát jelzett indításkor. Majd újabb próbálkozásnál rendesen indult! Ezen tünetek alapján én CIM modulra gyanakszom, persze mivel nem nagyon értek hozzá, csak tipp a részemről! Van esetleg valakinek elképzelése arról, hogy mi lehet a probléma az autóval? Válaszotokat előre is köszönöm!
  6. juhaszgabor77

    Zene

    Sziasztok! Köszönöm a gyors válaszokat! Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy az MP3-as CD30 működik az alap kétsoros (TID) kijelzővel is, vagy csak a háromsorosokkal (BID,GID)? Mert, bár szeretnék 3 soros kijelzőt is, most egyenlőre csak az MP3-at, de jól járok, ha azt meg nem tudom addig használni, amíg nem lesz háromsoros kijelzőm!? Köszi előre is!
  7. juhaszgabor77

    Zene

    Sziasztok! Érdeklődnék, hogy ki milyennek találja a gyári CD30 MP3 fejegységet? Milyen a hangja? Nem válogat az írott cd-k között? Eléggé "vájtfülü" vagyok, ezért érdekelne. Most egy Pioneer fejegységem van, de az átalakító keret is (meg maga a rádió környéke, vezetékek) is eléggé zörög rossz úton. Ráadásul macerás mindig bevinni-kihozni az előlapot, ezért is jobb lenne a gyári! Persze csak ha elfogadhatóan szól! Előre is köszi! Ha esetleg valaki tud ilyen eladó fejegységet, kérem szóljón! Ja, és BID kijelző is érdekelne! Köszi!
  8. Hello! Tavaly nyáron nekem is ez volt a hibakódom rendszeresen, és a trafósor csere oldotta meg a problémámat. (z14xep) A szerelő több dologra is gyanakodott, de végül ez lett a baja. Próbálj meg keresni ismerőst, akinek ugyanilyen motokódú autója van, és cseréljétek ki egy kis időre a trafósorokat. Úgyis hamar kiderül, hogy azzal jó, vagy nem. Ha erre nincs mód, olyan helyen próbálj meg venni ÚJ trafósort, ahol esetleg van kipróbálási lehetőség. Nekem is azt mondták,ha nem az a gondja, akkor nem kell megvennem, hanem keresik tovább a hibát. Igaz, így drágább volt, mert én tudtam volna olcsóbban, de inkább arra mentem, hogy visszavegyék, ha nem az a baja. Egyébként az én autómban akkor kb. 75000 km volt, de több mint fél évet állt az autó, mielőtt megvettem (a szerelő szerint ez nem tesz jót ennek a cuccnak). Egyébként szerintem a 30-35ezer jó ár (főleg, ha van lehetőség a próbára). Bontottal szerintem ne is próbálkozz.
  9. Köszi a választ! És mennyi lehet idôben a csereperiódus? Mert az én kocsimban csak 83000 km van, de már 6 éves lesz. Gondolom ez sem mindegy!? Üdv, G
  10. Köszi a gyors választ, Levi! Most sem tudom, mit évő legyek. Tudom, hogy az a biztos, ha ki van cserélve. De ehhez a rohadék opelhez meglehetősen drága a vízpumpa. Ráadásul most jár le a műszakim is + teljesítmény adó fizetés is lesz. Egy kicsit még várok vele. Az autóban 83000 km van, de 6 éves. A km valószínüleg valós (bár a mai világban...). Vezérműláncot egyébként már kellett cserélnem. És ez az Opel szégyene! Egy BMW-ben a lánc kibír 500ekm-t, ezekben meg 70e-nél cserélni kell (és nem csak nekem, hanem a fórum szerint szinte mindenkinek)! VICC! És nem is olcsó! Ilyen dolgok miatt is csalódás nekem az Opel, többet biztosan nem vennék! Bocsi, hogy lehúztam a márkát, de sajnos ez a keserű tapasztalatom! Üdv, G
  11. Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy az astra h-ámban (z14xep motoros) mikor kell vízpumpát cserélni és kb. mennibe kerül mindez? Köszi! Üdv, G
  12. Sziasztok! Segítsetek, ha tudtok! A következő a nagy gondom:Astra H-mon nem tudom kapcsolni a tolató fokozatot. A probléma oka: a váltógombon lévő gombot (amit be kell nyomni a tolató fokozat kapcsolásához) és a modul(ami ilyenkor felemelkedik és lehetővé teszi a "r" kapcsolását) közötti összekötő MŰANYAG(!) "rudazat" eltört! Javítani szerintem nem lehet. Opeléknál csak váltógombbal, bőr-szoknyával, rudazattal, kulisszával együtt kompletten lehet megvenni, horrorisztikus áron!Tudtok esetleg bontót, vagy olcsóbb forrást, ahol esetleg a "cullangok" nélkül, csak a kiemelő villát, vagy az egészet, de olcsón meg tudnám venni? A kocsi: Astra H Z14XEP, 2005. ötajtós. Ha tudtok, segítsetek! Köszi! Üdv, Gábor
  13. Sziasztok! Tudna segíteni nekem valaki kesztyűtartó témában? Az vele a bajom, hogy amikor kinyitom az ajtaját, az oldalsó rögzitő fülek nagyon lassan jönnek ki vissza, ergo, csak sokára tudom visszacsukni az ajtót! Szerintem a zár mechanikája fáradhatott el, de nem tudom, hogyan lehetne szétszedni az ajtót, hogy hozzáférjek a zárhoz! Találkozott már valaki hasonlóval, Szét lehet szedni a zárat, vagy kompletten cserélni kell a kesztyűtartót, Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv, Gábor
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.