Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Attix70

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    18
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Attix70 névjegye

  • Születésnap 1970-07-15

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Harkány

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Vectra B DTI
  • Város
    Harkány

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Attix70's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Sziasztok, Vectra B1 X20DTH-ba szeretnék állófűtést berakni (digit klímás). Valaki tudna róla infót adni hogyan is működik (honnan és hogyan tudom vezérelni) ? Üdv, Atti
  2. Attix70

    Elektromos

    Szia, A gerjesztő szálon egy égőn (töltés kontroll jelző) keresztül megy a 12V ha rá adod a gyújtást tehát jót mérhettél elvileg, de nekem soknak tűnik az a feszültség amit mértél (gondolom nem járt a motor). Próbáld úgy mérni a feszültséget, hogy a generátor házára rakod a műszer negatív végét és a pozitívat a vastagabb (az megy az akku irányába) kimenő kábelre. Ha úgy meg van a megfelelő feszültség akkor a vezetékeléssel lesz hiba (akár a testeléssel). Üdv,
  3. Attix70

    Elektromos

    Sziasztok, Mk1 es ködlámpa helyett be lehet rakni az MK2 ködlámpát ? Sajna az eredeti repedt és homályos a búra is belülről. Használtból Mk2 van ami tűrhetően néz ki (a képeken) vagy vegyek utángyártott újat ? Amúgy mi a pontos folyamata az első lökhárító leszedésének ? Üdv, Atti
  4. Attix70

    Elektromos

    Szia, A központi zár esetében meg kellene nézned, hogy a vezeték nincs-e valahol megszakadva ( ajtó és kaszni közötti gumiharmónikánál keresgess ). Üdv, Atti
  5. Attix70

    Egyéb csevegés

    Sziasztok, Mk1 es ködlámpa helyett be lehet rakni az MK2 ködlámpát ? Sajna az eredeti repedt és homályos a búra is belülről. Használtból Mk2 van ami tűrhetően néz ki (a képeken) vagy vegyek utángyártott újat ? Amúgy mi a pontos folyamata az első lökhárító leszedésének ? Üdv, Atti
  6. Attix70

    Motor

    Szia, Sajna adagoló hibára utal. Akkor csinálja ha a mennyiségszabályzó végfok meghal (Fet) és az előfokon keresztül nem tudja rendesen kihajtani. Ezt okozhatta, hogy a szigetelés leporladt (nem bírja sokáig az olajat a vezeték szigetelése) és összeérhetett a vezeték. Nekem is ez volt a baja mikor megvettem az autót (hibásan) de sikerült megcsinálnom. Valahogy így : https://www.youtube.com/watch?v=jUq-d_HbGu0&html5=1 Üdv,
  7. Sziasztok, Lecseréltem egy gombát ahol szivárgott a gáz de még mindig valahol el megy a gáz kb. 2 hét alatt. Hol lehet még valami gond ? Az utastérben nem szokott probléma lenni (a belső radiátor csatlakozónál) ? Üdv, Atti
  8. Attix70

    Motor

    Hali ! Nálam ez volt : http://www.opelforum...16#entry1033218 Az újraindítás során talán azért jó (még) mert nem rezonál anyira a vezeték és nem csinál problémát. Üdv,
  9. Attix70

    Motor

    Próbáld meg kiolvasni (olvastatni) a hibakódot mert az ECU megőrzi törlésig (lehet EGR hiba is, vákuum hiba, stb.) Üdv,
  10. Attix70

    Motor

    Köszi a képet, legalább tudom hogyan lehet kiszedni a hűtőt. Nálam a hűtő jóval keskenyebb mert mellette van az intercooler, pedig nagyobb motor. Üdv,
  11. Attix70

    Motor

    Igen 20dth motorosról van szó. A 4 vezetékes gomba megegyezik mindkettőnél. Ma keményebben megterheltem és 101 foknál megállt a hőfok (Mecsek fel 120km/h klímával 31 fokban), tehát a 3. fokozat nem kapcsolt be. Üdv,
  12. Attix70

    Motor

    És akkor csodálkozunk, hogy melegednek ? Amúgy a hőfok kijelzés a műszerfalon nem pontos (lehet csak nálam). A hengerfejen 2db jeladó van. Az egyik a műszerfal hőfok jeladója ( ez csak kb. lehet pontos), a másik pedig az ECU-nak ad infót. A kettő nincs szinkronba. A hűtőn található ventilátor gomba se éppen alacsony hőmérsékleten kapcsol be (98-103-108). A termosztát cserén kívűl a bekapcsolási hőmérsékleteket is módosítottam (mikrokontrollerrel 95-100-105). Nálam még a ventilátor lassú fokozatához (előtét ellenállás) tartozó ellenállások közül a 3 db-ból 2 hibás volt, ezékt amikor lassabb fokozaton működtek volna akkor nem mentek. Fokozatok: két venti sorbakapcsolva (kb. 25%-on) üzemelnek. két venti az előtéteken keresztűl (kb. 50%-on) üzemelnek, ha nem jó az előtét akkor nem megy a hozzátartozó venti mindkét venti 100%-on megy A harmadik előtét a klíma nyomáskapcsoló gombája által vezérelt 2. fokozat talán 40% lehet (a klímagomba is 3 fokozatban kapcsol, ebből 2 megegyezik a hőfokkapcsolóval).
  13. Attix70

    Motor

    Szerimtem nem kell félni ezektől a melegedésektől. A termosztát 92-nél kezd nyitni és 107-nél nyit ki teljesen! Sikerült szereznem 87-102-est (valami Daewo) betétet. Így kicsit lejjebb van a hőmérsékletem. Még érdekes, hogy a hűtőn alig van szabad felület amin a közvetlen menetszél át tud haladni: http://www.jofogas.hu/fejer/Opel_vectra_B_2_0_DTI_huto_27609344.htm Nem reklámnak szántam a linket.
  14. Sziasztok ! A belső hűtés során keletkező kondenzvíz hol van kivezetve (lehet , hogy meg kellene tisztítanom) ? vectra b x20dth, digit klímás. Üdv, Atti MEGOLDÓDOTT ! Üdv,
  15. Attix70

    Motor

    Szia ! Nálam akkor volt ilyen amikor rosszalkodott a holtpontjeladó. A blokk elejében van és a vezetéke a szívócsonk jobb oldalán (szembe állva a motorral) van csatlakoztatva a bábelköteghez csatlakozón keresztül. El volt a kábele porladva, Innen kap a fordulatszámmérő is jelet. https://alkatreszek.hu/fordulatszam_jelado_opel_automega_1/seno395_i Üdv, Atti
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.