Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Szinyó

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    13
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Szinyó névjegye

  • Születésnap 1988-06-16

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Csolnok

MOTE klubkártya

  • Város
    Csolnok

Szinyó's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szinyó

    Dízel

    Igen igen én is így vettem észre!
  2. Szinyó

    Dízel

    Hát konkrét autóm most nincs, van a háznál egy 1.4 16V-as g astra, de az foscsi, mert forgatni kell, meg egy 850-es fityó, azt is:), de mentem már 130 LE-ős pdtdi borával, persze nem ehhez mértem, meg melóba van 1.9 td-s transit 100 LE-ős azzal szoktam még ált menni! Mentem vele lakot területen kívül is 100 körül és odaléptem, persze elindult még, tehát nyomatéka van, csak hát 82 LE-től nem is vártam, h nagyon tapasszon az ülésbe!
  3. Szinyó

    Fogyasztás

    Hellótok! 1.6 16V 100 LE kombira tudtok esetleg többen is fogyasztást mondani? Télen nyáron, városon belül kívül!:lol: Előre is köszi!
  4. Szinyó

    Dízel

    Ma mentem egy isuzu-s kombival!:lol: Kb a várt eredményt hozta, alulról tuti nyomatékos, de nem veti szét az erő:)
  5. Szinyó

    Dízel tuning

    Igen pont én is akartam írni, h ha te tudod ezt cáfolni, vagy van tapasztalatod vagy más, akkor légyszi írd, mert érdekel a dolog!
  6. Szinyó

    Dízel tuning

    Aha! Hát legalább van olyan aki tuningolta/ja és tud véleményt meg tapasztalatot mondani! Első nekifutásnak sztem úgy is csak vmi batár nagy intercolert keresek majd rá, attól baja csak nem lesz!? :rolleyes: Szeretnék majd rá vmi dörmögőt a hátuljára, de olvastam, h egyes esetekben alul veszített a nyomatékából a kocsi, habár ezt sztem inkább középdob vagy rendszer nagyobbításra írták, de azért jó lenne tudni, h mennyire befolyásolhatja egy hátsó dob negatívan a teljesítmény? Pozitívat csak hangzásban várok! :D Egyébként megkérdezhetem, h a te autódba mi van átalakítva? A colert azt látom!
  7. Szinyó

    Dízel tuning

    Hellótok! Érdeklődnék 1.7 td tuning iránt! Látom mamper is e felől érdeklődött, igaz a sima diesel topicban meg az opelos ismerőseim is mind azt mondták, h az isuzu-t azt nem érdemes piszkálni, mert a motor rovására fog menni! Nem sok a 82 lóerő de jobb mint a semmi! És mi a helyzet a nem isuzu-s td-vel? a 68 lóerős változattal? Azzal nem lehet vmi komolyabbat kezdeni? Nézegettem a tuningdiesel.hu-t nekem elég szimpi amit írnak! Ha vki van tapasztalata légyszi írja le!
  8. Szinyó

    Dízel

    Probald ki es tuti hanyatt esel :D nem versenyauto viszont ha esszel hasznalod tenyleg meg a vilagbol is kivisz Teged! Mindenképp vásárlás előtt ki szeretnék próbálni egy ilyet is és egy olyat is! Valószínűleg az lesz íz i-re a pont! :rolleyes:
  9. Szinyó

    Dízel

    Persze persze, bocsi! És bocs, h nem a tuning diesel-be írtam, csak miután beírtam a hsz-t utána vettem észre, h van olyan topic is!
  10. Szinyó

    Dízel

    Hát én ezt így nem vágom, nem tudok motorkódhoz motort kapcsolni! Azt gondolom, h 2.0-es, de azon belül....!? :rolleyes:
  11. Szinyó

    Dízel

    ÁÁÁ milyen ez a fórum át arja az obszcén szavaimat! :rolleyes:
  12. Szinyó

    Dízel

    Köszi nektek! Gorbinak van igaza, fiatal vagyok és sportos! :lol: De egyébként olvasgattam a diesl tuning fórumot, meg olvastam a dieseltuning.hu-t is, ott azért voltak jó dolgok! De akkor valószínűleg lehet mégis 1.8 16V lesz, de addig még van időm!:D Max majd berakok vmi féltéglát a gáz alá, h épp, h le tudjam csak nyomni! :rolleyes: Nézegettem egy két vidit neten, bébi dzsúzzz forgósak azért ezek a gépek dieslhez képest! :P A bora az 5500-ig ment és 1 mp után ha ott tartottad visszadobta 3000-re az elektronika mint a szar!
  13. Szinyó

    Dízel

    Helló Mindenki! Új vagyok itt. A nyáron előreláthatólag szeretnék venni egy F Astra kombit, komolyabban kutyázok ezért szükséges a kombi! De igazán megvallva nem tudom milyen motorral vegyek. :rolleyes: Vonz a turbós autó, meg magában a turbódiesel, melóba 1.9-es td transit van 100 lovas üresen jól megy, meg tetszik, h 4ikben is ha elkezd tölteni akkor húz ######án :lol: , mentem barátom 1.9-es pdtdi bora-jával is na az vmi brutál, az az autó csak tól tól tól és tól!:D De őszintén megmondva az astra-ban lévő legerősebb 1.7td isuzu 82 lóerejétől nem vagyok hanyatt esve! Igaz nem vezettem még ilyet! Faterom szakmája autószerelő és nagyon régóta egy opel márka szervizben dolgozik, volt kadetunk is meg most újabb astra van. Láttam itthon sok mindent, meg csináltam is, értem is a dolgokat és működésüket, műszaki lelkületű vagyok nagyon, ezt is tanulom a fősulin. Lényeg ami lényeg, h kérdezgettem opelosokat tapasztaltabbakat faterom munkahelyén, isuzu-ra azt mondták, h az a világból kimegy egy kis odafigyeléssel, de ne piszkáljam, mert azt nem szereti és arany árban mérik hozzá az alkatrészt! Pedig egy 100 lóerővel már kiegyeznék! Nem gondoltam volna nagy tuningot, egy intercolert, meg ilyen apróságokat, halottam ilyet, h nagyobb adagoló, meg, h vannak ilyen specialisták akik ilyen adagoló beállítással foglalkoznak, de mint említettem erről lebeszéltek, mert csak a motor rovására fog menni! A másik amin gondolkoznék az 1.8 16V 125 lóerős, na az már tetszene rendesen, de amit megenne az már nem annyira, habár erre is lenne egy mentőövem, érdeklődéssel vagyok az ilyen megújuló energiaforrások iránt, mondjuk, h a környéken lehet E85-öt tankolni. Ezzel mondjuk anyagilag kicsit lennék többe mint az isuzuval, csak lenne hozzá képest 43 lóerő plusszom!:P Szóval a kérdésem, h mi a helyzet ezzel az isuzu vagy a sima td tuningal? Válaszotokat várom előre is köszi!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.