Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

adobodo

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    207
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

adobodo névjegye

  • Születésnap 1981-07-26

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Lakhely
    Ózd

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    még nincs
  • Város
    Ózd

adobodo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Hírnév

  1. Az alvázszámról csak annyit, hogy az enyimé 91 12. havi, Bochumi gyártású, mégis oldalindexes, holland a bc-je, és a motor dis-es, külön levegőhőmérős tehát 93 utáni. Ki tudja hányszor, és hogyan lett újraépítve. :) Ja, gsi-ben széria volt az motoros lámpa? Mert nekem az sincs. a h az 87 szerintem.
  2. Műszakin nem köthetnek bele a motorkódba? Vagy azt nem is nézik? (ok, tudom okosba kell :)). Amúgy gratulácia a gépsárkányhoz, szorítás van, hogy jól sikeredjen. Ebben is phaze 3 chip lesz?
  3. Ez nagyon durva. Szegény srác. Gondolom az autó sem 20-al ment.
  4. Részemről téma lezárva. A következő, ha lesz akkor az narrátoros lesz B) :blink:
  5. Jah, aztec, ezek azért tényleg jóval fílíngesebb videók. :blink:
  6. bazs A káromkodásban teljesen egyet értek veled, nem divatból beszélek így, de erről sajna le kell szokni. A csicska szuzukiban pedig nem, mert nem ismersz, attól még hogy valaki ilyet mond, nem biztos hogy komolyan is gondolja. A srácnak, aki lecsicskázta a szuzukit, egy 1.3 as Fiestája van, nem az új, hanem a régi. Neki pudvaláda az én autóm, f**talicska a sajátja. :blink: Mellesleg a szánalmas jelzőt el lehetett volna hagyni, szerintem én még senkit nem sértettem meg a fórumon, egy rossz szót sem szóltam, persze nem is vagyok klubbtag. Még. Még egyszer hangsúlyozom, nem az ellen van kifogásom, hogy véleményezted a csúnya beszédet, amiben igazad van, és még az sem esik rosszul, hogy szólsz egy másik autó lefikázása miatt, de az a szánalmas, na az nem esett jól. csao all
  7. Ma este kimentünk egy kicsit racingolni a faluba, így készült egy pár felvétel. Ha érdekel valakit alább megtekinthetőek. Sajna egy normális alany sem volt úgyhogy kénytelen voltam bohóckodni. Az eredmény sajna egy szétcsúszott kipuff lett. 5 emberrel sajna leért egy puklin. A dévó meg a 105 lovas verzió, a srác magában, nálam meg a dagattt haverjaim meg az egyik nője, +400 kg. dévó 4 sáv szar út
  8. adobodo

    F Astra tuning

    Én úgy tudtam hogy az a Rótkappen, :blink: pontosan a felső tartományt csúcsosítja ki, tehát gyorsabban felpörög, meg gyorsabban el is megy a szufla tőle. Vagy nem?
  9. xaba grat a verdához. Az a padlólemezes téma jó lesz :blink: Atommanó, kérhetnénk majd vidijókat, vagy képeket a gépsasról? Holmi vidéki suttyók csak képen látnak ilyeneket. B)
  10. pappa gratula az új verdához, aztán csak óvatosan. Azt a szigszalagos gányolást meg talán meg kéne csinálni, hiszen akkor ott is szívja be a levegőt, ami előtt meg nem igazán van szűrő. Ha másképp nem megy szerintem te is tekerd át szagszallaggal.
  11. adobodo

    Futómű

    Megoldódott. A kerék nem volt megfelelően meghúzva. Igaz kézzel nem lehetett utánnahúzni, de egy fél fordulat ment mindegyiken a kulcsal. Köszi everybody.
  12. adobodo

    Futómű

    Voltam ma a környékbeli bontókban. Nincs nekik csak Ascona féltengely. Az jó bele?
  13. adobodo

    Futómű

    OK, köszi, akkor bontózok. Igaza van warwolfnak, csak sajna most nem dob fel a píz, az autó meg munkaeszköz is. Így meg tele a gatya, hogy mikor esik ki alólam a kerík. A sivítozás nem lehet egy beszorult kavicstól? Én múlt héten szedtem ki egy zsír új szeat fékpofáiból egyet. Szegény srác majd szörnyet halt, az új verda úgy nyüszített. Egy kicsi darab kohósalak beszorult a fékpofa és a tárcsa közé.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.