Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

dknox

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    nem adom meg

dknox's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hiszek neki, sztem amint meglesz rá a keret, fel is veszem vele a kapcsolatot :lol:
  2. Csak a lánc? nem kell az egész szettet cserélni? nekem ilyen hatvan akárhányezret mondtak plusz 15 munkadíj..
  3. Mostmár mindegy, már lehet beolvaszották valahol és egy újjat csinálnak belőle ami szintén nyüszít:D na a viccet félretéve, az eredeti problémámmal senki nem találkozott?? tipp? valami?
  4. Igen az kellett volna, ha nem küldtem volna az első kukába a régit. De ez még nem is akkora probléma, a csattogás az gázabb, erről legalább tudom hogy miért van:(
  5. Köszi a gyors reakciót! Akár az is lehet, nem tudom. Ezt senki nem említette még.A kocsiban nem lehet hallani, de ha lehúzom az ablakot akkor már igen, ha meg kiszállok és a kocsi elejéhez megyek akkor meg aztán bőven. Megfigyeltem viszont, hogy ha lassan adok gázt, akkor lehet hallani hogy a csattogás is gyorsul... A másik poén ,hogy ugye az ékszíj csere után pár héttel elkezdett olyan hülye hangot adni a szíj, amilyet szokott ha megcsúszik de csak ilyen 0-25 km/h tartományban..Inkább hagytam volna a régit, annak semmi hangja nem volt..
  6. Sziasztok, Remélem találkozott valaki hasonló problémával és tudja rá a megoldást: 1.2 16V Astra G 2003-as, 92 e km. Egy jó ideje azt vettem észre, hogy indítás után, mikor a motor bemelegszik ilyen csattogós hang jön a motortérből. Egyenletes, mintha valami gőzmozdony lenne, csatt-csatt-csatt. Fogalmam sincs mitől lehet, de ami a lgeszomorúbb, hogy két autószerelőnek is megmutattam és kb fingjuk nem volt mégcsak arról se, hogy egyáltalán mit mondjanak:( Az egyik azt mondta, ez tipikusan ékszíj. Na persze...Kicserélte, a hang megmaradt. Kérdeztem, nem lehet-e a generátor?Azt mondja megnézi. Levette a szíjat és elindítottuk úgy, a hang megint ott volt...Azt mondta már csak egy valami ami mozgó alkatrész: a lánc. mindennel együtt kb 80 ezer a csere.köszi. Csak éppenséggel nem biztos benne, hogy ez lenne a baj, ezt meg is mondta. Szóval elvesztettem a bizalmamat már. Olvasgattam itt ott a neten, sokan hidrotőkét mondtak, vagy hogy retkes a motor belül, meg hogy rossz az olaj. 12 e km-el ezelőtt volt cserélve, Mobil1, azelőtt valvoline volt, de a pontos típusát nem tudom, de a lényeg, hogy nem holmi 4 liter 4 ezerért. Az érdekesség talán annyi, hogy miután olajcsere volt, akkor pár héttel később kezdte el, bár nem tudom hogy van-e összefüggés, és sajnos nem emlékszem teljesen. Valaki találkozott már ilyen problémával? Mindennemű segítséget előre is köszönök! Üdv.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.