Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

zolko68

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

zolko68's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. örülnék, ha csak ez lenne a baj, viszonylag olcsón megúsznám. talán még magam is kitudnám cserélni
  2. a házilag beszerelt gyújtásmegszakító rejtett kapcsolót már régen kiszereltem, ill. ma kiszedtem a riasztót is. egyébként néhány hete valami leszívja az aksimat. este leállok, reggelre már lemerül. ezt ideiglenesen úgy oldottam meg, hogy hosszabb állásnál leveszem az egyik sarut. tehát valami tuti rossz az elektronikus rendszerben, de mint írtam jelenleg nem tudom szervizelni az autót. kipróbáltam:bezár, kinyit, beül, de nem indul
  3. Sziasztok ! A következő problémához kérnék segítséget: Tegnap reggel autó pöccre beindult, kiálltam a garázsból, leállítottam míg a garázst bezártam, de az újra indítás már nem sikerült. A műszerfal diagnosztika nem világít. Az aksi töltöttség jó és az önindító is működik. Esetleg van valami tippetek mihez nyúljak első körben. Jelenleg elég macerás volna elvontatnom szerelőhöz. Előre is köszönet.
  4. Olvastam itt a fórumon, hogy a Patyi Laci megbízható, korrekt szerelő. Valaki megtudná adni az elérhetőségét ? Hátha tud valami okosságot a bajomra. Köszi.
  5. hali épp most olvasgatom vissza az írásaidat. az olajat valóban eszi és GM-t használok, de az olvasottak alapján át kell térnem más, jobb minőségűre. sajnos nyáron későn vettem észre az olaj hiányát, már erős kopogó hangja volt, mikor rátöltöttem. gondolom ez sem tett jót neki. a pörgetést megpróbálom megint, de a bajom az, hogy nem hosszútávú megoldás. kicseréltetnék én néhány tömítést is, de a szerelőm szerint ahhoz, hogy rendbe jöjjön mindent ki kell pucolni, cserélni és ez már nem kis költség. hallottam különböző motortisztító adalékokról. vélemény?
  6. kb. 20-30 km-t mentem az M0-án az általad említett fordulaton és megszűnt a hiba. de a szerelőm azt mondta, hogy ez csak tüneti kezelés a hiba okát nem szűnteti meg. az előző a vectrámat 165.000 km-rel adtam el, ezalatt mindössze egy agr cseréje volt. már kezdem megbánni a cserét. mindenesetre visszaolvasok. köszi
  7. sziasztok egy z16xe 2001-es astra tulaja vagyok 125.000 km-rel és komoly probléma merült fel a kocsival, amihez a segítségeteket, tanácsotokat kérném. néhány hónapja nagyon nehezen indul és decemberben a 4. henger is leállt. autószerelő megnézte ( trafócsere, agr csere, injektor csere, gyertya csere, oszcilloszkóp, nyomáspróba ... ) de nem talált konkrétan semmit. szerinte beégett lerakódások, szennyeződések okozták a hibát és javaslatára meghajtottam a gépet Vpower 100 üzemanyaggal, amitől megjavulni látszott. még nehezen indult, de járt mind a négy henger. de múlt héten megint leállt a henger ( a 4 új gyertyából a hibás hengerben lévő korom fekete volt ) szerelő szerint a dugattyúk, hengerek, szelepek komplett tisztítása, tömítések cseréje megoldaná a problémát, de ez kb. 100-150 ezer forint. mivel ennyi pénzt nem szívesen dobnék ki kísérletezésre kérném a tanácsotokat, vagy egyéb ötleteket a megoldásra. köszi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.