Jump to content

Recommended Posts

Formás, fényűző és innovatív.

A nagy sebességű szupervonatok csúcstechnológiája által inspirált Opel Zafira Tourer újraértelmezi a motorizált rugalmasság fogalmát. Pazar kényelem akár hét fő számára prémium kategóriás vezetési minőséggel, stílusosan.

Egy kiváló praktikus prémium autót keres? Nézze meg az egyedülálló Opel Zafira Tourert!

  • Lenyűgöző prémium formatervezés
  • Könnyed életstílus sokoldalúan
  • Prémium kategóriás luxus
  • Fejlett biztonsági rendszerek
  • Dinamikus vezetés

zafira_c.jpg

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Elindult a vezérhangya egy Zafira Tourer vásárlásával kapcsolatban. Van valaki, aki tudna mesélni amodellről? Minden érdekel. :) Első sorban a kétezres 163 lovas motorral vennénk, esetleg van valakinek ilyene?

köszi

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám van, hogy vettünk Németországban egy 2015 06. havi gyártású Opel Zafira Tourer Innovationt 1.6 136 LE Dieselt. Szóval a gond az, hogy a navigáció (Navi650) a magyarországi cím beállításakor csak BP, Szeged és Kecskemétet engedélyezi illetve ha valami címet írok be és elindítom a navigációt akkor nem mond semmit, hogy forduljon jobbra vagy balra szóval egy szót sem csak csipog egyet kettőt. Letöltöttem magyar használati utasítás de az által leírtak alapján nem tudom beállítani pl. azt írja, hogy nyomjam meg a CONFIG gombot majd a Navigációs beállításokat azon belül pedig ami nálam nincs a Forgalmi bejelentéseket válasszam illetve a Beszéd felismerés is angolul beszél és így nem érti az utasításaimat! Mit lehet szerintetek ez ügyben csinálni? Frissítés segítene rajta(m) és az , hogy működik? Remélem tudtok segíteni nekem.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Bár a Tourer naviját nem ismerem, de talán a térképpel lehet a gond. Pontosabban azzal, hogy nincs rajta Magyarország. A főútvonalakat minden térkép tartalmazza, de részletes nincs, csak az adott térképlemezen/kártyán jelöltekre. Először friss és Magyarországot is részletesen tartalmazó térképet kell beszerezni szerintem. Forgalmi  jelentés nálunk nem elérhető (ez a TMC), mert nagyon magas összegben határozták meg a jogdíjakat, kicsi ország vagyunk, így sok autógyártó nem vette meg a magyarországi jogokat. Ausztriában, és általában tőlünk nyugatra működni fog. Egyelőre az utasításokat nem hanggal, hanem a rádió kezelőszerveivel kellene kiadni, ha már az ember kisujjában van a menü felépítése/rendszere akkor lehet próbálkozni a hangvezérléssel. Én eddig csak tesztelgettem, de annyira nem szerette a kiejtésemet... :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nekem is kellett bele uj DVD, amin rajta van kelet europa is. Azota mutat mindent.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok, a fix traffipax pontokat szeretném betenni a Zafira Tourer navi 900-as navijába, de sehogy sem sikerül :(
Tudtok ebben segíteni?
Előre is köszi!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Közben sikerült megoldanom a fix traffipax pontokat.
A fájlnév határozza meg a poi típusát (mozi, otthon, sport..., ha nem ismeri fel a fájlnevet általános lesz), a szélességnek/hosszúságnak 8 értékes jegynek kell lennie (plusz még a .) következő kettő a cím és a leírás az " "-között, és az utolsó a telefonszám.
Ez alapján csináltam meg a fájlt: http://www.police.hu/sites/default/files/fix_telepitesu_kkep_helyszinlista.pdf

letöltés: https://drive.google.com/file/d/0B8YhhYqEjr5HX3NIa2tKTl91QWc/view?usp=sharing

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget kérnék, véleményetekre lennék kíváncsi.

Autó csere előtt állok és két típus maradt a listámon, Zafira Tourer és az Insignia. MIndkettőt használtan venném kb. 3 évesen. Zafirából csak dieselt lehet találni, Insigniából van benzines is. Az éves km adagom (kb. 15e km) nem indokolja a dieselt. Szóval amire kíváncsi lennék: amennyi rosszat lehet hallani mindenhol a mai dieselekről szabad-e megvenni egy 120e-t futott cdti-t (már ha valós), tapasztalatok alapján mikor és milyen problémák jöhetnek elő? Az Insigniákban levő 1.4 Turbo motorról milyen tapasztalatotok van (fogyasztás, hibák)? Papíron jól hangzik a 140 Le, a valóságban is az? Nyilván nem sportkocsi, nem is az kell, de a nagyobb súlyt is elbírja? Egy 90 lovas Astrából ülnék át, legtöbbször családdal megyek, szóval legtöbbször nyugisan vezetek 100-as tempóval, csak kb. ha havonta 1x élvezkednék vele, mikor egyedül megyek.

Köszönök minden hozzászólást!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
On 2016. 05. 27. at 17:17, lengyi írta:

Sziasztok!

Segítséget kérnék, véleményetekre lennék kíváncsi.

Autó csere előtt állok és két típus maradt a listámon, Zafira Tourer és az Insignia. MIndkettőt használtan venném kb. 3 évesen. Zafirából csak dieselt lehet találni, Insigniából van benzines is. Az éves km adagom (kb. 15e km) nem indokolja a dieselt. Szóval amire kíváncsi lennék: amennyi rosszat lehet hallani mindenhol a mai dieselekről szabad-e megvenni egy 120e-t futott cdti-t (már ha valós), tapasztalatok alapján mikor és milyen problémák jöhetnek elő? Az Insigniákban levő 1.4 Turbo motorról milyen tapasztalatotok van (fogyasztás, hibák)? Papíron jól hangzik a 140 Le, a valóságban is az? Nyilván nem sportkocsi, nem is az kell, de a nagyobb súlyt is elbírja? Egy 90 lovas Astrából ülnék át, legtöbbször családdal megyek, szóval legtöbbször nyugisan vezetek 100-as tempóval, csak kb. ha havonta 1x élvezkednék vele, mikor egyedül megyek.

Köszönök minden hozzászólást!

Szia!

Nekünk a zafira 2000-es cdti 130 lovas változat van. Mi családon belül vettük, 3,5évesen 150ezer autópályás km-rel. Eddig márkaszervizbe hordták, mi már nem. Mivel az autópályás km miatt van a nagy futás nem baj, a város nagyobb probléma lenne. Az a baj, a dízellel, hogy mi is városban használjuk, rövidebb utakra, sportos vezetési stílusban, szóval a motornak nincs ideje bemelegedni sem. De ez dízel ártalom. Elvileg havonta egyszer ki kell vinni autópályázni, hogy kikormolja magát a részecskeszűrő, illetve figyelni kell a turbóra, hogy mikor állítom le a motort (ha nemrég volt a turbó használva, akkor még kicsit járatni kell a motort, hogy kimenjen a turbóból a gázolaj, de ez a turbó benzinesél is így van). Én az 1.4-es turbóbenzinestől félnék. Az túl kis motor egy ekkora autóhoz, ott a motorélettartam rövid idő lehet. Mint a forma1-nél: ha túl hatékony a motor, rövid az élettartam (futamonkénti motorcsere). Egyébként az autó nagy, jól el lehet férni benne. Az összeszerelési minőség az opelnél itt még nem a legjobb, recsegnek kicsit a műanyag elemek, ha az ember nyomkodja (de ez az insigniánál is így van).
Ezzel a motorral és súllyal is lehet vele sportosan menni, így is elég ugrós szeretintem, bár mindig van följebb, de a 90lovas astra után ez nagy ugrás.

Az insigniához már jobb a benzines motor választék, de én ott is 1.8-tól fölfelé nézegetnék (nekem a 2000-es benzines a legszimpatikusabb).

Az insignia egyébként kicsit bunkerszerűbb, főleg hátsó ülésen nem nagyon lehet benne kilátni és a fejtér sem olyan jó (ez a szedán változatra igaz, a kombira nem).

A zafira viszont elég nagy. Extra listától függ, hogy mennyire tudsz az első szélvédőn kilátni (van olyan, amin föl lehet húzni a középső visszapillantó tükör fölé.http://frame.pilkingtonagr.hu/showpic.php?table=db__photos&field=Photo&keyfield=ID&key=1849&forcesize=590x0

Eddig nekünk nem volt az autóval problémánk, csak kisebbek: rendszámtábla világítás foglalat csere, beragadt a szélvédőmosó motor (kiszerelés, tiszítás), az első parkradar néha meghülyül.
Féléve van nálunk az autó, sokat használjuk, eddig szerencsére még nincs vele probléma, reméljük nem is lesz.

Módosítva : logger
  • Like 1

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok ,

Kérdésem lenne: megmaradt egy új lambda szondám Bosch 0 281 004 186 .

El szeretném adni mennyiért lehet eladni ?? 

Ha valakit érdekel viheti .

Köszi a válaszokat 

 

Gabriella

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

 

Van egy 2014-es Zafira "C" Tourer-em.

Benzin 1,6 SIDI turbó 200 LE

 

A következő hibákat produkálja.

- "ellenőriztesse az ESP-t" hibaüzenet

- ABS ikon

ujrainditas után megszűnik

kesobb a fenti kettő plusz

- motor ikon

- csökkentett motorteljesitmeny

majd kicsivel később a fentiek mellé

- kormány szervo ikon 

- szervo működése leállt...

 

A szervizt felhivtam, ott azt mondtak,h valószínűleg generátor ment tönkre...

Hetfon elviszem addig meg járunk gyalog.

 

Viszont én gondoltam az ABS kábel - első kerék csati elkoszolódására. (A szervon kívül mindent megmagyarázna)

Illetve megtörték egy hete a hátulját és be van törve a ködlámpa, esik bele az eső esetleg az is bebolondíthatja a rendszert...?

Vagy tényleg generátor...

 

valakinek van ilyen tapasztalata, ötlete?

 

koszi előre is!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

2018-as új Zafira C-t vettem pár napja. Android Auto-val használom a Waze navigációt. Az a bajom, hogy ha felkapcsolom a fényszórókat, akkor a kijelző átvált éjszakai módra, így a térkép nehezen látható. Ki lehet kapcsolni valahogyan ezt az automatikus váltást valahol az autóban, vagy az Android Auto-ban? Az okostelefonon lévő Waze-ban ki tudom kapcsolni, de az Android Auto nem ezt a Waze-t használja, hanem a "sajátját", így az nincs hatással az autóval történő használatra.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.