Jump to content

koco

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    593
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    10

koco last won the day on Április 18

koco had the most liked content!

Hírnév

101 Segítőkész

1 követő

koco névjegye

  • Felhasználói rang
    koco
  • Születésnap 1973-11-15

Elérhetőség

  • MSN
    koczanl@net-tv.hu
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország - Hungary, Budapest, XXI. ker.
  • Érdeklődés
    Modellezés, gokartozás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Zafira B 1.9 CDTI
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

4.427 profile views
  1. koco

    ZAFIRA B

    Szia! AUX miatt keresd Somi-t itt a fórumon. Profi módon megoldja.
  2. koco

    Általános műszaki problémák! - Astra H

    Szia! A komfort modult nálam lehet frissíteni/nullázni. Ha el tudsz jönni, akkor ránézek szívesen (Csepel, Kertváros). Üdv: Laci
  3. koco

    Zene

    Szia! Az előlapot lehet cserélni. a meglévő mattfekete, sima, hatgombos CD30 előlapja átrakható a bármilyen hatgombos CD30MP3-ra. Működni is fog. Másik: a telefonkihangosító használatához a mono hangot és a némító szálat kell bekötni. Ebből a mono hang gondolom megoldva, a némító szál pedig egy tast kapcsolása a quadlock 11-es lábára. A 12-es lábon van az állandó test, onnan egy szálat egy kapcsolón keresztül bekötsz a 11-es lábra és már működik is. A kijelzőn az "External in" felirat lesz, a rádió hangerő gombjával szabályozhatod a bejövő jel hangerejét. Üdv: Laci
  4. koco

    Elektronikák, elektromos kérdések

    A kenőanyag majdnem mindegy, csak hidegben se dermedjen meg, nálam pl.: a szilikon télen-nyáron jól működik. A szilikon cső nem segít, az egyes vezetékek szabad mozgásán van a hangsúly.
  5. Szia! Keresd itt Davee kollégát. Nagyon pöpec javító darab szerezhető be nála.
  6. koco

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Sziasztok! Hátsó ajtó kábel szakadás: az átvezető gumi belsejét és a vezetékeket szilikon spray-vel évente egyszer be kell fújni (ha még hibátlan, vagy ha ki lettek cserélve a sérült kábelek). A szakadás oka, hogy egymáson megtapadnak a kábelek, a külső íven megfeszülnek, majd egy idő után elszakadnak. Én évente kenem és eddig (10 év) nincs szakadás.
  7. Még egy tapasztalat: a kiszerelt önindító forgórésze tengelyirányba lógott, míg az új minden irányba pontosan illeszkedett, de kézzel kicsit megforgatni így is könnyebb volt. Ebből arra is lehet gondolni, hogy a csapágyazása is elfáradt. Tehát lehet, hogy a kommutátor, szénkefék, csapágyak kopása együttesen okozzák az alacsony fordulatszámot.
  8. Sziasztok! Z19DT, ugyanez az indítási gondom volt. Az önindító csere oldotta meg. A jelenség oka: hideg motornál a motorvezérlő már alacsonyabb (kb.: 250 f/p) fordulatszámon elkezdi az üzemanyag adagolást, míg üzemmeleg körüli állapotnál ez magasabb fordulatszámon (kb.: 400 f/p) történik. A rossz önindító a meleg motort egy pillanatra fel tudja pörgetni erre a fordulatra (erre kezdődik a befecskendezés), de tartani nem tudja (mondjuk 1 sec ideig), ezért a fordulat leesik, befecskendezés leáll (az a befecskendezés nem elég az alapjárati fordulatszám eléréséhez). Amíg a kopott önindítóval voltam kénytelen használni (pár nap), addig az üzemmeleg motort a kulcs indítási pozícióban sokáig tartásával indítottam. Eredmény: egy pillanatra elkapja, leáll, bendix elenged, bendix behúz, teker-teker-teker, beindul. Hát nem volt egészséges, az biztos. Az új önindító már hangra is teljesen más, szinte az ember szeme előtt van, ahogy tisztességesen forog a főtengely. Azóta teszteltem az indítást -8 és +17 fok közötti hőmérsékleteken, hideg és meleg motornál, de minden esetben ugyanúgy, ugyanannyi ideig kellett indítózni (érzésre), és rendben működik. A fenti fordulatszám értékek csak hozzávetőlegesek, nem pontos mérés eredményei. Üdv: Laci
  9. koco

    Egyéb csevegés

    Elöljáróban: nem találkoztam még ezzel a jelenséggel. De! Egy külső egység kapcsán tapasztaltam, hogy a 8.x.x (ahol x valamilyen szám) verziójú kijelzők kevésbé toleránsak vagy ha úgy tetszik kompatibilisek más eszközökkel. Szerintem, ha van rá módod, akkor egy GDxx, GExx, szoftver verziót próbálj ki. (Verzió kiolvasása: MAIN utána SETTINGS nyomva tartani a hangjelzésig majd BC kétszer és a Heater lapon a második sorban van az infó). A CD70 alapból GID-del volt elérhető, CID csak opcióban, tehát szerintem azért illene a tervezőknek a fejlesztések során ezt figyelembe venni. A CD70-hez 2014-es a legfrissebb térkép, ami hellyel-közzel azért még használható.
  10. Szia! Ha nem hővédő bevonatú az első szélvédő, akkor a kijelző feletti rácsos műanyag alá lehet betenni a gps antennát. A műanyag csak kapcsokkal van rögzítve, de azok nagyon erősen fogják. Javaslom oldalról és nem szemből felfeszíteni, így a szellőző körüli rész sérülése elkerülhető. Ha már le van szedve, akkor célszerű a műanyag érintkezési pontjait szövetes szalaggal befedni, így a zörgések jó része megszüntethető.
  11. koco

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Szia! A pittyegés mellett a kijelzőre is kiír valamit. Vagy azt hogy "Radio Safe", vagy "Program radio". Az első azt jelenti, hogy a rablásvédelem aktív, a második pedig, hogy nincs az autóhoz tanítva megfelelően a rádió. Az autóhoz tartozó CarPass kártyán rajta van az autó biztonsági kódja, azzal és egy Tech2-vel vagy opcom-mal el lehet végezni a beállításokat. Üdv: Laci
  12. koco

    Utastér,belsőtér

    Szia! Opel márkaszervizbe menj be és kérd az alkatrészes segítségét. Amit ő kérdez, arra tudsz majd válaszolni, a szervizes pedig kikeresi neked. Biztos, hogy nem szűnt meg, maximum másik cikkszámon fut tovább. A borítás levételétől nem kell félni (az A oszlop alatt amúgy is csak a rögzítés egy része van, a légzsák nem ér oda). A légzsák nem fog kinyílni, elég ha a kulcsot kiveszed a gyújtáskapcsolóból. Üdv
  13. koco

    Utastér,belsőtér

    Szia! Opelnél lehet kapni, olyan 2000 Ft körül van az ára. Itt tudod kikeresni a cikkszámot: https://opel.7zap.com/hu/car/a04/d/3/1-2/#5, az 5-ös számú alkatrész, de ki kell választani az oldalt és a tető kialakítást. Az oszlop borítást viszont lehet, hogy le kell venni, mert már nincs fogás a letörött darabon.
  14. koco

    ZAFIRA B

    Szia! Ha hamutartós, akkor a belső része kivehető billentés és a hamuelnyomó benyomása után, majd az egy darab csavar kicsavarása és a fém kivétele után a mutatóujjnyi furat segítségével kell kivenni/kirántani/kitépni. Nem hamutartósnál rögtön a mutatóujjnyi furatba nyúlva kell kivenni/kirántani/kitépni. Két darab erős rugós patent fogja, ha engednek végre és kibillent, akkor kissé felfelé húzva lehet kivenni. Vissza ugyanez, csak bepattintani sokkal könnyebb (akár egy patent is megtartja). Üdv
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.