Jump to content

koco

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    607
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    11

koco last won the day on Január 28

koco had the most liked content!

Hírnév

102 Segítőkész

1 követő

koco névjegye

  • Felhasználói rang
    koco
  • Születésnap 1973-11-15

Elérhetőség

  • MSN
    koczanl@net-tv.hu
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország - Hungary, Budapest, XXI. ker.
  • Érdeklődés
    Modellezés, gokartozás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Zafira B 1.9 CDTI
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

4.548 profile views
  1. koco

    Fogyasztás

    Szia! Ha GID kijelződ van, akkor a kijelző variant konfig-jában be kell állítani, hogy a kihangosító jelen van, ettől átvált a kijelző tab-os módba. Ilyenkor a kormány görgetővel tudsz váltani a rádió és a BC kijelzés között.
  2. Szia bwin! Sikerült rájönni a hibára, vagy meg is oldani? Üdv
  3. koco

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Szia! Sajnos gyakori hiba, legjellemzőbb oka a generátoron lévő csatlakozók állapota. Ezek vezetékre sajtolt saruk, amik egy idő után nem biztosítják a nagyobb terhelés áramigényét (a rossz kontakt miatt "elfűtődik" a generátor által előállított energia. Pongyola megfogalmazás, elnézést). Megoldás: a generátortól az akkuig és testpontig menő vezetékek teljes cseréje, forrasztott sarukkal. Üdv
  4. koco

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Leállítás után pár perccel alaphelyzetbe állítja a terelőket, akár ennek a hangja is lehet. Ugyanígy "normál" állásba teszi a terelőket amikor nyitod az ajtót (mindjárt elindulsz, és a használt kulcshoz tárolt legutóbbi beállításra kapcsol a klíma). Ettől függetlenül még lehet a belső keringetés zsalu hiba is, de a leírásod alapján előbb ezt is nézd/hallgasd meg.
  5. koco

    Gumi, felni kérdések

    A kis légjáratra gondoltam, amin a nyomást érzékeli. A youtube videó egyébként a legjobb ebben a témában. Sok sikert a javításhoz.
  6. koco

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Szia! Az iso fájlt kell kiírni (pl.: ImgBurn-nel), a lehető legkisebb sebességgel. A próbához, használathoz még csak gyújtás sem kell. Bekapcsolod a rádiót, beteszed a lemezt és ideális esetben kiírja a jelenlegi helyzetet (település és utca).
  7. koco

    Gumi, felni kérdések

    Szia! Én úgy emlékszem, hogy H Astra-hoz (és B Zafirához) az AC és AD kódos szelepek használhatóak. Egyébként a 2,93V valóban kevés, de kicserélni nem érdemes, mert nagyon nehéz úgy visszaragasztani, hogy benne is maradjon és a pici légjárat se legyen eltömve. Pár éve volt ilyen beszerzés az aliexpress-ről, de nyolcból hat elem le volt merülve, és a másik kettő se húzta sokáig. Én akkor arra gyanakodtam, hogy a gyártáskori minőség ellenőrzésen megfogott darabok ezek. Másik opció: menni kell az autóval 5 km-t, majd opcom-mal megnézni a vezérlőben a mért adatokat. Ha az autó nem is jelzi ki, attól az opcom-ban még lehet látni ID-t, elem állapotot, mért légnyomást, hőmérsékletet. Itthon már néhány gumis foglalkozik programozható szelepekkel. A működő szelepeket klónozzák, kerékcsere esetén nincs teendő. Olyan 12 eFt/db áron szokott lenni.
  8. A kolléga azt írta, hogy hideg a (fűtő)radiátora, miközben a motor üzemmeleg. A klímabox direktben nem szabályozza a radiátorba keringő vizet (sőt, szerintem egyáltalán nincs szabályozva, ezt jó lenne megtudni). Így vagy úgy, a radiátort kellene felmelegíteni: előtte esetleg hibás szabályzó szelep, dugulás, levegős rendszer. Kíváncsi vagyok a megoldásra.
  9. A külső hőmérséklet érzékelő jól működik? Fűtési igény esetén a fűtőradiátor meleg/forró? Ha igen, akkor a keverőlap szabályozása is lehet a ludas. Érdemes lenne még hibakódot olvasni és a lehetséges teszteket végigpróbálni opcom-mal. Üdv: Laci
  10. koco

    Gumi, felni kérdések

    Szia! A gyári felni mérete: 6,5J×16 ET37 vagy 6,5J×16 ET39. Üdv: Laci
  11. koco

    Zene

    A másik helyre válaszoltam (minden egységben a közepes sebességű can konfigurációt módosítani kell), itt csak folytatom: a kulcs kivétele után tartósan (több óra múlva is) fennáll a 0,85A áramfelvétel?
  12. koco

    Elektronikák, elektromos kérdések

    Szia! Az összes közepes sebességű can-t használó egységben "Not present"-re kell állítani a rádiót. Ha minden jól van beállítva, akkor a GID a kulcs alapján fog ki-be kapcsolni, tehát az nem meríti majd az akkut. Meg kellene mérni a rádió áramfelvételét kikapcsolt állapotban canbus modullal és ha lehet akkor anélkül is. Ez lenne szerintem a hibakeresés első fázisa. Üdv: Laci
  13. koco

    Corsa C - Általános -

    Szia! Ha egyre gondolunk, akkor a G Astra csövét tudod használni, az kapható külön is. Nekem már kétszer kellett cserélni, de nem elmállott, hanem kirepedezett (mintha elöregedett volna). Nálunk olyan 3000 km megy bele évente, sajnos rövid utakkal (nagyszülők használják). Ezért némelykor 2-3 hónapig sem fogy ki az üzemanyag. Talán emiatt is lehet.
  14. Szia! Normál regenerálás során nincs visszajelzés. Észlelni a megváltozott motorhangból és a jelentősen megnövekedett fogyasztásból lehet. A regenerálást elvégzi 2000 f/min környékén is, csak emiatt felesleges bőgetni. Ha többszöri próbálkozás után sem volt lehetősége a motorvezérlőnek regenerálni, akkor az izzítás visszajelzőt kezdi el villogtatni. Ilyenkor a teendő: a motor leállítása nélkül haladni addig amíg a villogás meg nem szűnik. A normál regenerálás egyébként kb.: 5-15 perc alatt lefut, miközben a DPF-ből kilépő kipufogógáz hőmérséklete 600-640 °C, ezért regenerálás után közvetlenül nem javaslom leállítani a motort és kerülni kell az éghető helyen való parkolást (pl.: száraz avaron). A folyamat nyomon követhető a pepas féle modul használatával (plusz még néhány hasznos és kényelmi opcióval kiegészítve). http://www.pepas.cz/projekty/opel-mkj-cz/ Üdv: Laci
  15. koco

    ZAFIRA B

    Szia! AUX miatt keresd Somi-t itt a fórumon. Profi módon megoldja.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.