Jump to content

koco

Forummember
  • Content Count

    615
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

koco last won the day on January 28

koco had the most liked content!

Community Reputation

102 Segítőkész

1 Follower

About koco

  • Rank
    koco
  • Birthday 11/15/1973

Elérhetőség

  • MSN
    koczanl@net-tv.hu
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország - Hungary, Budapest, XXI. ker.
  • Érdeklődés
    Modellezés, gokartozás

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Zafira B 1.9 CDTI
  • City
    Budapest

Recent Profile Visitors

4,637 profile views
  1. Sziasztok! A Corsa C-ben van visszajelző. Az alábbi leírás alapján csináltam én is és működik. Szerintem a Tigra TT és a Combo is ezt a műszeregységet használja. http://www.opelim.net/forums/tamamlanan-projeler/108941-corsa-c-cruise-control-gosterge-aktivasyonu.html Üdv
  2. koco

    Zene

    Szia! Keresd itt Somi kollégát, ő meg tudja oldani gyári minőségben. Üdv
  3. koco

    Zene

    Szia! Ez szuper, használd egészséggel! Nekem kb.: 6-7 éve van meg, semmi gond vele. Letöltöttem még a Dension Gateway Indexer ingyenes programot, amivel a sok GB-os pendrive-ot is pillanatok alatt lehet indexelni a számítógéppel (a GW300 is megcsinálja, csak sokkal lassabban). Üdv: Laci
  4. koco

    Zene

    Nem kell minden esetben barkácsolni: Dension Gateway 300 Opel DVD90 csatlakozóval (GW33OC3). Ezt csak be kell szerelni és használatra kész. Mivel úgy láttam, hogy itthon nem kapható, ezért javasoltam az ebay-t. Üdv
  5. koco

    Zene

    Szia! Akkor neked egy VCU-02 modulod van. Jó kis cucc (nekem CU+VCU-01+CAM-PS van). A Dension szett tartalmazza a GW300-at, a quadlock közdarabot és egy kb 30 cm hosszú hosszabbítót a GW300-hoz. A Densiont így jó eséllyel be tudod tenni a kesztyűtartóba (elér odáig a hosszabbító). Az ebay.de-n még vannak fent eladó új darabok. Arra kell figyelni, hogy a CD30-nak máshol van az aux kivezetése, mint a CD70-nek, emiatt van kétféle Dension szett. Ha csak CD30-as lenne, akkor azt a hozzá adott quadlock-ban kell átlábazni CD70-re (u.a. mint a DVD90).
  6. Szia! SikaFlex 552 AT. Üdv
  7. koco

    Zene

    Szia! Első körben meg kellene tudni biztosan, hogy van-e AUX az autóban. Mi kell hozzá? AUX-hoz szükséges alkatrészek megléte a rádióban, AUX menüelem bekapcsolása a rádión, kábelezés és aljzat megléte. Ha a rádió nem AUX képes, akkor keresd itt SOMI kollégát, ő gyári minőségben megoldja, programozással együtt. A Dension egy kiváló (és drága) eszköz, nagyon jól használható, az autó eredeti kapcsolóival kezelhető (rádió számgombok és a kormánytávirányító). AUX kiválasztásakor kapcsol be automatikusan, a forrást ezután lehet választani (USB, AUX, iPod). Magát az eszközt én elástam a rádió mellé/mögé, csak az AUX és USB aljzatokat hoztam ki elérhető helyre (lehet az akár a kesztyűtartó belső oldala is). Ha van kérdésed segítek szívesen. Nekem DVD90+CID+Dension+Komfort modul van az autóban. Komfort modul: www.pepas.cz Üdv
  8. Szia! Végső esetben kiszerelés, majd le kell venni a rádió felső burkolatát, és óvatosan kivenni a lemezt a betöltést végző fogaskerék/csigakerék forgatásával. Csak simán kihúzni nem lehet, mert a lemez közepét tartja a hajtást adó rész. Üdv
  9. koco

    Fogyasztás

    Szia! Ha GID kijelződ van, akkor a kijelző variant konfig-jában be kell állítani, hogy a kihangosító jelen van, ettől átvált a kijelző tab-os módba. Ilyenkor a kormány görgetővel tudsz váltani a rádió és a BC kijelzés között.
  10. Szia bwin! Sikerült rájönni a hibára, vagy meg is oldani? Üdv
  11. Szia! Sajnos gyakori hiba, legjellemzőbb oka a generátoron lévő csatlakozók állapota. Ezek vezetékre sajtolt saruk, amik egy idő után nem biztosítják a nagyobb terhelés áramigényét (a rossz kontakt miatt "elfűtődik" a generátor által előállított energia. Pongyola megfogalmazás, elnézést). Megoldás: a generátortól az akkuig és testpontig menő vezetékek teljes cseréje, forrasztott sarukkal. Üdv
  12. Leállítás után pár perccel alaphelyzetbe állítja a terelőket, akár ennek a hangja is lehet. Ugyanígy "normál" állásba teszi a terelőket amikor nyitod az ajtót (mindjárt elindulsz, és a használt kulcshoz tárolt legutóbbi beállításra kapcsol a klíma). Ettől függetlenül még lehet a belső keringetés zsalu hiba is, de a leírásod alapján előbb ezt is nézd/hallgasd meg.
  13. A kis légjáratra gondoltam, amin a nyomást érzékeli. A youtube videó egyébként a legjobb ebben a témában. Sok sikert a javításhoz.
  14. Szia! Az iso fájlt kell kiírni (pl.: ImgBurn-nel), a lehető legkisebb sebességgel. A próbához, használathoz még csak gyújtás sem kell. Bekapcsolod a rádiót, beteszed a lemezt és ideális esetben kiírja a jelenlegi helyzetet (település és utca).
  15. Szia! Én úgy emlékszem, hogy H Astra-hoz (és B Zafirához) az AC és AD kódos szelepek használhatóak. Egyébként a 2,93V valóban kevés, de kicserélni nem érdemes, mert nagyon nehéz úgy visszaragasztani, hogy benne is maradjon és a pici légjárat se legyen eltömve. Pár éve volt ilyen beszerzés az aliexpress-ről, de nyolcból hat elem le volt merülve, és a másik kettő se húzta sokáig. Én akkor arra gyanakodtam, hogy a gyártáskori minőség ellenőrzésen megfogott darabok ezek. Másik opció: menni kell az autóval 5 km-t, majd opcom-mal megnézni a vezérlőben a mért adatokat. Ha az autó nem is jelzi ki, attól az opcom-ban még lehet látni ID-t, elem állapotot, mért légnyomást, hőmérsékletet. Itthon már néhány gumis foglalkozik programozható szelepekkel. A működő szelepeket klónozzák, kerékcsere esetén nincs teendő. Olyan 12 eFt/db áron szokott lenni.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.