Jump to content
OPEL FÓRUM

Recommended Posts

Következő problémám adódott: Kicseréltem az aksit, azóta a BC órája mindig késik, leginkább össze-vissza jár, teljesen rendszertelenül. A saru leszed, pihentet, visszatesz megoldást már próbáltam. Nem segít. Van valakinak valami tippje?

üdv:Jóska

Hozzászólás linkje
Megosztás:
  • Hozzászólások 128
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Népszerű hozzászólások

Ilyet találtam hirtelen (mondjuk Calibra specifikus, de talán a vezetékszínek jók lesznek neked is): "Ha nem lenne bekábelezve a BC kapcsolója, akkor egy itt egy kis segítség a szükséges vezetékek

indexről...

Ora beallitas:

A boardcomp gombjai kozott van ket pici gomb, azokat egy golyostollal pl lehet allitani, bal ora, jobb perc. Majd ezek utan, hogy ne villogjon a kettospont meg kell nyomni a boardcomp gombjat, asszem mindegy melyiket, es akkor jarni fog az ora.:-))))

f

Hozzászólás linkje
Megosztás:

nekem is volt ilyen, aztán nem jöttem rá hogyan kell, de a lényeg, hogy úgy kell beállítani az órát, hogy a kettőspont ne villogjon, hanem álljon és akkor jó lesz

indexről...

Féreg_8V írta:

Ora beallitas:

A boardcomp gombjai kozott van ket pici gomb, azokat egy golyostollal pl lehet allitani, bal ora, jobb perc. Majd ezek utan, hogy ne villogjon a kettospont meg kell nyomni a boardcomp gombjat, asszem mindegy melyiket, es akkor jarni fog az ora.)))

f

köszi, még ma este kipróbálom

Hozzászólás linkje
Megosztás:
  • 9 months later...

Olyan gondom van, hogy ugye beszereltem a BC-t a gépbe, csakhogy C20XE-hez valót sikerült szereznem. Ebből kifolyólag a fogyasztás értékeket pontatlanul mutatja. Valahol hallottam olyat, hogy erre megoldás az ha átprogramoztatom a BoardComputert TECH1-el. Ezügyben beszéltem a helyi Opel szalonnal (Opel Lukács Csopak, mert Veszprémben jóideje nincs működő TECH1), ahol azt mondták hogy sajnos nem tudnak segíteni, mert ezekhez a BoardComputerekhez tartozik valami 3 számjegyű kód, amit ők nem találnak, és enélkül nem lehet átprogramozni. Valaki tud erről a kódról valamit?

Uhu esetleg? Ha még emlékszel valamire...

Hozzászólás linkje
Megosztás:
Olyan gondom van, hogy ugye beszereltem a BC-t a gépbe, csakhogy C20XE-hez valót sikerült szereznem. Ebből kifolyólag a fogyasztás értékeket pontatlanul mutatja. Valahol hallottam olyat, hogy erre megoldás az ha átprogramoztatom a BoardComputert TECH1-el. Ezügyben beszéltem a helyi Opel szalonnal (Opel Lukács Csopak, mert Veszprémben jóideje nincs működő TECH1), ahol azt mondták hogy sajnos nem tudnak segíteni, mert ezekhez a BoardComputerekhez tartozik valami 3 számjegyű kód, amit ők nem találnak, és enélkül nem lehet átprogramozni. Valaki tud erről a kódról valamit?

Uhu esetleg? Ha még emlékszel valamire...

ezt ugy hivják, hogy kodindex, a BC programjának a verzioszáma.

ezt csak a tisből lehet kimazsolázni. nem egyszerü, mert a calibra nem igazán van benne rendesen....

nekem nincs fennt TIS em a gépen sajnos.

Hozzászólás linkje
Megosztás:

Ha nem akarsz szívni a BC programozásával, akkor ugyanolyan évjáratú motorú Vectra/Calibra-ból valót keress. Még így is előfordulhat hogy pontatlan lesz (mondjuk ennek így már kicsi a valószínűsége).

Adni meg annyit adj érte amennyit a zsebed megenged.

Informatív jelleggel nézd meg, hogy www.opelbonto.hu mennyiért adja.

Hozzászólás linkje
Megosztás:

Semmi ere utaló jel nincs a BC-n, hellyel-közzel onnan tudod megállapítani hogy jó lett-e, hogy ha már be van szerelve a BC, akkor ha elindítod az autót és vársz pár percet (hogy biztos ne menjen az autómata szivató), akkor alapjáraton a pillanatnyi fogyasztásra elvileg 1,7l/h a helyes érték C20NE-nél. (C20XE: 1,9l/h) Amúgy ha ez nem stimmel, akkor sem reménytelen a helyzet, elvileg bármelyik Opel szervizben ahol van Tech1 át tudják programozni. Nekem is ezt kellett csinálni, 5perc alatt 1400Ft-ért elkészült:)

Hozzászólás linkje
Megosztás:
Sziasztok!Én is szeretnék egy BC-t betenni a kocsimba</a></a></a>(C20NE Calibra).Légyszi valaki mondja meg,hogy tudom megállapítani róla,hogy ebbe a tipusba való-e és kb mennyit adjak érte.Köszi!

A méretét nem árt a vásárlás előtt leellenőrizni! Opel BC és Opel BC között van különbség. Nálam volt olyan BC, ami szépen bepasszolt az óra helyére, ám mikor a beépítő keretét rá akartam pattintani, az már nem fért el (valószínüleg pl. Omegáé lehetett). Egy paraszthajszállal kisebb BC kellett, erre már felment a keret és szépen mutat a helyén. Keret nélkül ne vedd meg, csak ha előtted veszik ki egy Calibrából! 8)

Hozzászólás linkje
Megosztás:
Semmi ere utaló jel nincs a BC-n, hellyel-közzel onnan tudod megállapítani hogy jó lett-e, hogy ha már be van szerelve a BC, akkor ha elindítod az autót és vársz pár percet (hogy biztos ne menjen az autómata szivató), akkor alapjáraton a pillanatnyi fogyasztásra elvileg 1,7l/h a helyes érték C20NE-nél. (C20XE: 1,9l/h) Amúgy ha ez nem stimmel, akkor sem reménytelen a helyzet, elvileg bármelyik Opel szervizben ahol van Tech1 át tudják programozni. Nekem is ezt kellett csinálni, 5perc alatt 1400Ft-ért elkészült:)

Ezek az alapjárati értékek hibásak!!!

C20XE Calibrámban alapjárati fogyasztás üzemmeleg motornál 1,1-1,3 l/h

az X30XE Omegában 1,3-1,5, de ha kilövöm a digitklímát, ott is lemegy 1,1 környékére

Ha ilyen magas az alapjárati fogyasztásod, lehet hogy valahol gond van levelgőellátással, vagy alacson a benzinyomás a rendszerben.

Hozzászólás linkje
Megosztás:

Ezek az alapjárati értékek hibásak!!!

C20XE Calibrámban alapjárati fogyasztás üzemmeleg motornál 1,1-1,3 l/h

az X30XE Omegában 1,3-1,5, de ha kilövöm a digitklímát, ott is lemegy 1,1 környékére

Ha ilyen magas az alapjárati fogyasztásod, lehet hogy valahol gond van levelgőellátással, vagy alacson a benzinyomás a rendszerben.

Bocs, igazad van, a fenti értékeket én is csak hallomásból tudom, azóta megnéztem az enyémet és nagyjából 1,1 körül ingadozik, de volt már 0,9 és 1,4 is.

Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszönöm a hozzászólásokat!Azóta szereztem egyet ingyen.Igaz nincs hozzá még burkolat meg kapcsoló.Remélem,ha szerzek rá burkolatot rámegy.Az alapjárati fogyasztásom 1,8l/h.Akkor valószínű,hogy be kell állíttatnom?Egy drót segítségével tudtam működtetni.A legalsó lehetőség(AUSSENTEMP)az pontosan minek a hőfokát mérné?(nálam nem mutatott semmit)Hogyan tudom betenni ide a kocsim fényképét?

Hozzászólás linkje
Megosztás:
Köszönöm a hozzászólásokat!Azóta szereztem egyet ingyen.Igaz nincs hozzá még burkolat meg kapcsoló.Remélem,ha szerzek rá burkolatot rámegy.Az alapjárati fogyasztásom 1,8l/h.Akkor valószínű,hogy be kell állíttatnom?Egy drót segítségével tudtam működtetni.A legalsó lehetőség(AUSSENTEMP)az pontosan minek a hőfokát mérné?(nálam nem mutatott semmit)Hogyan tudom betenni ide a kocsim fényképét?

A legalsó az a külső hőmérséklet, és ha nincsen külső hőmérséklet érzékelőd bekötve, akkor elvileg egy F betűt kéne mutatnia, ezzel jelzi hogy valami nem f@sza.

Hozzászólás linkje
Megosztás:
Akkor nem f@sza,mert "F"betüt ír ki.Hol kellene lennie az érzékelőjének?

Az első lökhárító aljában, ha szemben állsz az autóval, akkor a középvonaltól picit jobbra, nagyjából az akkumulátor vonalában találsz egy pici lukat alul a lökösben. Na ez a helye, de ha neked nem volt benne BC mert utólag vetted, akkor jó eséllyel ez sincs benne. Amúgy az Astráé jó bele, az meg a Csergőnél olyan 2000Ft körül van.

Hozzászólás linkje
Megosztás:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Válasz erre a témára...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.