• bejegyzés
    74
  • hozzászólás
    8
  • megtekintés
    211.853


0 Hozzászólás


Nincsenek hozzászólások

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!


Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!


Bejelentkezés


  • Legújabb Blog bejegyzések

  • Képek

  • Hozzászólások

    • Feltehető, hogy a klimahűtő kompatibilis az Astra F, és Astra G (de talán még az Astra H) márkákkal is. És azért van rajta a ventilátor gyárilag kialakított helye. Bár én az eredetimre már nem emlékszem, de ami most van - egy francia utángyártott hűtő. Azon bezzeg ott a csavarok .... Amúgy - a ventilátor csakis akkor indul be, ha egy bizonyos hőmérsékletet már elért a klimarendszer hűtőközege (gáza) Nekem például van a hűtőm mellett/alatt a jobboldalon valami szabadon lógó érintkező-csatlakozó. Lehetséges - az lenne hivatott a 2 ventilátoros üzemre? Csak valahogyan benne maradt a kábelkorbácsban, mivel a kocsim 2004-es kiadás, s akkortól már elég régóta csak egyetlen ventivel osztották ki ...
    • Oké, várj 20 percet megint kiveszem lefényképezni. Na hát este induláskor még volt egy kis harkály a szelepfedél alatt ( megint a vezérlés felől) de reggel már nyoma sem volt, talán a macska vitte el tudomisén, csak vissza ne jöjjön. 3000-felett érezni hogy jobban húz, de ha nem pörgetem ki eléggé és visszaejti ez alá a fordulatszámot váltáskor akkor nagy gázra torpan egyet. De ugye nem vártam hogy tökéletes legyen, mondta is ezt Wookie. Na igen csak egy részt tettem át az egészből sokra nem is számíthattam. De amúgy is ki akartam venni a tőkéket elmosni, akkor meg már mindegy volt mit teszek vissza. Meg kellene próbálni 1.6-os központi injektorral. Azt nem nagy meló berakni feltéve ha a gumigyűrűt vissza tudom gyömöszölni alá. 
    • Az én Astra G-m is egy ventilátoros. A különböző fordulatszámokat - annak függvényében, hogy megy a klíma, vagy sem - egy huzalellenállás-hidas megoldással hozták össze! Nesze neked XXI. század! Mintha a teljesítmény-tirisztorokat még nem ismernék, és a fázishasításos fordulatszámvezérlést se igazán... Nekem egyszer a huzalellenállás egyik lába törött el, így aztán nem hűtőtte kellően a klimarendszer hőcserélőjét. Persze ettől simán kifőtt a rendszerből a gáz. Aztán addig-addig cserélgették, illetve töltögették bele az új gázokat, míg a végére még új hűtőt is kellett vennem. No meg persze - a komplett ventilátor-motort! Most lenn van a pincében, mert időközben azért megcsináltam azt a törött lábat ... így van tartalékban!
    • Szerintem fordítva akasztották vissza a fékpofa visszahúzó rugóját - benn a dobban - és így az kissé hozzáér. Nem mindegy (illetve - magánál a fékhatásnál nem érdekes), ám a rugóvég hozzáérése minden bizonnyal e hangtani "cincogást" eredményezheti.
    • Inkább NEM! Nekem egyszer lecsúszott az emelőről, illetve "elbicsaklott" az autó. Igaz, az még nem Opelem volt, csak a Skoda-100S. Na de akkor is. Mit összekűzdöttem vele, mire visszaemeltem - legalábbis egy tuskóra, hogy aztán az emelővel újra aláfoghassak. Még szerencse, hogy nem alatta feküdtem ... De jártam úgy egyszer Nagyváradon - és ott akkoriban eléggé "túlszerették" a románok a magyarokat. Féloldalasan, de kissé a járdára is felálltam. Persze mindkét úttest felőli kerekemet kiszúrták. Egyből "padlót fogott" a kocsiszekrény, így az emelő sem igazán fért alá! Ráadásul vasárnap volt, így persze még gumis se találni sehol. Aztán - csak valahogy nagy nehezen lekűzdöttem a problémát - és jöhetett a pótkerék, no meg az egyik lyukas belső sallerozása. Tiszta kosz lettem, mire végeztem ....