Jump to content

Sztaricsnaja

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    253
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Sztaricsnaja last won the day on Április 29 2015

Sztaricsnaja had the most liked content!

Hírnév

49 Segítőkész

Sztaricsnaja névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Város
    Budapest

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

Legutóbbi látogatók

755 profile views
  1. Insignia - csevegés

    Ez talán jó lesz.
  2. ZAFIRA A - Általános

    A függönylégzsák nem egynek számít? Szerkezetileg egy eszköz egy indítóval. Az "A" "B" "C" oszlopon valóban 3 fedél van, de a légzsák 1db Én úgy tudtam 9 jöhet össze. Kormány, műszerfal utas oldal, vezető oldal térdlégzsák (kormány alatt), első ülésekben oldallégzsák, hátsó ülésekben oldallégzsák, függönylégzsák jobb-bal,
  3. ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Nem kell lebontani a kárpitot. Lepattintod a kis "ajtót", és benyúlva kitapintható a kábel. Egy papír ragasztócsíkkal van a lemezhez fogatva. Megveszed a szivargyújtót, és a műanyag beépítő keretet, kifúrod a kárpitot, bepattintod a műanyag keretet, majd belenyomod a szivargyújtót. Az ablakon benyúlva rányomod hátul a csatit, és kész.
  4. Elektronikák, elektromos kérdések

    Én nagyot csalódtam a H Astrába. Három éve van meg, és még nem mentem vele egybefüggő 500km-ert hiba nélkül. - 35 000 km-ert mentem eddig - Az F Astrát azért cseréltem le, mert öreg, és kellett egy megbízhatóbb autó. Hát nem lett. Hosszú útra még midig félek vele menni. Javítottam CIM modult. Még most sem tökéletes. A forrasztás jó, de a csati kontaktos. Ha a műanyag házat összeszorítom működik minden. /Kellene egy olyan bilincs amit visszahívásban tettek rá/. Opel szerviz azt mondta, hogy nem ismerik azt az alkatrészt. Az már olyan régen volt, hogy senki sem emlékszik náluk..... Szégyen egy 6-éves autóról ilyet mondani. Rossz az UEC, mert nem működik a jobb oldal index. (kábel, izzó jó). A CD70navi hangerőszabályzója szintén rossz. A GID pixelhibája megjavult. (1 jó pont) Hátsó ajtókábelek javítva lettek. EGR cserélve. Visszatérő turbónyomás hiba. (turbó, pillangószelep takarítva, nyomásérzékelő, turbónyomás szabályzó szelep cserélve. Végül úgy tűnik a vákuumszivattyú volt a hunyó.) - Egy év elteltével múlthéten újra előjött a hiba. Váltó bowden elszakadt. Xenon hosszas haldoklás után megadta magát. Szerencsére csak az izzó volt a hunyó. Bordásszíj tárcsa szétment, ledarálta a szíjat. Kínos, mert a vízpumpát az hajtja. (horror áron mérik) Részecskeszűrő időnként /autópályán/ bedobja a túltelített hiba kódot, közben a regenerálást elvégzi. Rohadás: Nálam a kombi ajtón jön elő 1 kis pontban a rozsda. Most csak ennyi jut eszembe.....
  5. Elektronikák, elektromos kérdések

    Nekem mindkét hátsó ajtó rossz volt. A CIM-nél, meg ha szétszeded jelöld meg a tárcsát, és ha ugyanúgy visszateszed nem lesz gond. Összerakás után párszor tekerd át a kormányt ütközéstől ütközésig. Nekem nem kellett kalibrálni a NULL helyzetet sem. De Op-com tudja ha mégis kell.
  6. Utastér,belsőtér

    A műanyag kupakot kell kipattintani (ha légzsákos van airbag felirat) /Nem kell teljesen levenni a burkolatról, érezni ha már nem tart./ Utána a burkolatot meghúzod befelé. (középen és alul lemez fülek tartják.)
  7. Elektronikák, elektromos kérdések

    Sajnos nem. ESP is kell hozzá, és csak ha tudja az ABS kocka, akkor kapcsolható be.
  8. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Gondos mérnökök nehezítették a kiiktatást. Lehet, hogy ha nincs bizonyos tartományban a hőmérséklet és nyomáskülönbség szenzor, akkor kényszer regenerálást végez nehogy szenzor hiba miatt kinyírja a DPF-t.
  9. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Nincs üzemanyag vezeték. Kipufogáskor is kap egy kis gázolajat a henger, így a kipufogógázzal együtt a szűrőbe jut a nafta, ahol a nagy hőtől elég, így tovább emelve a hőmérsékletet.
  10. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Emlékeim szerint a dpf előtt és után mér. Külvilág felé nem.
  11. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Szerintem a szűrő tiszta állapotban is okoz kevés nyomáskülönbséget. Ha csak a levegőbe lóg a szenzor, akkor légköri nyomást mér (már ha mér nyomást nem csak különbséget), ha az üres DPF házban van, akkor méri a kipufogó gáz nyomását, de nincs különbség a szenzoron. Szerintem ez is generál hibakódot. Erre biztos gondoltak a mérnökök.
  12. Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

    Ki kell mérni a nyomáskülönbség érzékelő jelét pl. 50% telítettségnél (gondolom ellenállás változás) Majd kivenni a dpf-et és visszaadni egy elektronikával a jelet. A motorvezérlő azt hinné, hogy 50%-on van, sosem regenerálna, és hibát sem adna.
  13. Elektronikák, elektromos kérdések

    Így próbáld meg kikapcsolni.
  14. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Itt a kapcsolás.
  15. ASTRA H-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Én 2000ft körül az Airbag felirat nélkülit láttam. A feliratos kb 4000-5000 volt. Érdekes itt eredeti van 500 ért és 5000-ért is.
×