Sztaricsnaja

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    252
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Sztaricsnaja last won the day on April 29 2015

Sztaricsnaja had the most liked content!

Hírnév

49 Segítőkész

Sztaricsnaja névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Város
    Budapest

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

Legutóbbi látogatók

663 profile views
  1. A függönylégzsák nem egynek számít? Szerkezetileg egy eszköz egy indítóval. Az "A" "B" "C" oszlopon valóban 3 fedél van, de a légzsák 1db Én úgy tudtam 9 jöhet össze. Kormány, műszerfal utas oldal, vezető oldal térdlégzsák (kormány alatt), első ülésekben oldallégzsák, hátsó ülésekben oldallégzsák, függönylégzsák jobb-bal,
  2. Nem kell lebontani a kárpitot. Lepattintod a kis "ajtót", és benyúlva kitapintható a kábel. Egy papír ragasztócsíkkal van a lemezhez fogatva. Megveszed a szivargyújtót, és a műanyag beépítő keretet, kifúrod a kárpitot, bepattintod a műanyag keretet, majd belenyomod a szivargyújtót. Az ablakon benyúlva rányomod hátul a csatit, és kész.
  3. Én nagyot csalódtam a H Astrába. Három éve van meg, és még nem mentem vele egybefüggő 500km-ert hiba nélkül. - 35 000 km-ert mentem eddig - Az F Astrát azért cseréltem le, mert öreg, és kellett egy megbízhatóbb autó. Hát nem lett. Hosszú útra még midig félek vele menni. Javítottam CIM modult. Még most sem tökéletes. A forrasztás jó, de a csati kontaktos. Ha a műanyag házat összeszorítom működik minden. /Kellene egy olyan bilincs amit visszahívásban tettek rá/. Opel szerviz azt mondta, hogy nem ismerik azt az alkatrészt. Az már olyan régen volt, hogy senki sem emlékszik náluk..... Szégyen egy 6-éves autóról ilyet mondani. Rossz az UEC, mert nem működik a jobb oldal index. (kábel, izzó jó). A CD70navi hangerőszabályzója szintén rossz. A GID pixelhibája megjavult. (1 jó pont) Hátsó ajtókábelek javítva lettek. EGR cserélve. Visszatérő turbónyomás hiba. (turbó, pillangószelep takarítva, nyomásérzékelő, turbónyomás szabályzó szelep cserélve. Végül úgy tűnik a vákuumszivattyú volt a hunyó.) - Egy év elteltével múlthéten újra előjött a hiba. Váltó bowden elszakadt. Xenon hosszas haldoklás után megadta magát. Szerencsére csak az izzó volt a hunyó. Bordásszíj tárcsa szétment, ledarálta a szíjat. Kínos, mert a vízpumpát az hajtja. (horror áron mérik) Részecskeszűrő időnként /autópályán/ bedobja a túltelített hiba kódot, közben a regenerálást elvégzi. Rohadás: Nálam a kombi ajtón jön elő 1 kis pontban a rozsda. Most csak ennyi jut eszembe.....
  4. Nekem mindkét hátsó ajtó rossz volt. A CIM-nél, meg ha szétszeded jelöld meg a tárcsát, és ha ugyanúgy visszateszed nem lesz gond. Összerakás után párszor tekerd át a kormányt ütközéstől ütközésig. Nekem nem kellett kalibrálni a NULL helyzetet sem. De Op-com tudja ha mégis kell.
  5. A műanyag kupakot kell kipattintani (ha légzsákos van airbag felirat) /Nem kell teljesen levenni a burkolatról, érezni ha már nem tart./ Utána a burkolatot meghúzod befelé. (középen és alul lemez fülek tartják.)
  6. Sajnos nem. ESP is kell hozzá, és csak ha tudja az ABS kocka, akkor kapcsolható be.
  7. Gondos mérnökök nehezítették a kiiktatást. Lehet, hogy ha nincs bizonyos tartományban a hőmérséklet és nyomáskülönbség szenzor, akkor kényszer regenerálást végez nehogy szenzor hiba miatt kinyírja a DPF-t.
  8. Nincs üzemanyag vezeték. Kipufogáskor is kap egy kis gázolajat a henger, így a kipufogógázzal együtt a szűrőbe jut a nafta, ahol a nagy hőtől elég, így tovább emelve a hőmérsékletet.
  9. Emlékeim szerint a dpf előtt és után mér. Külvilág felé nem.
  10. Szerintem a szűrő tiszta állapotban is okoz kevés nyomáskülönbséget. Ha csak a levegőbe lóg a szenzor, akkor légköri nyomást mér (már ha mér nyomást nem csak különbséget), ha az üres DPF házban van, akkor méri a kipufogó gáz nyomását, de nincs különbség a szenzoron. Szerintem ez is generál hibakódot. Erre biztos gondoltak a mérnökök.
  11. Ki kell mérni a nyomáskülönbség érzékelő jelét pl. 50% telítettségnél (gondolom ellenállás változás) Majd kivenni a dpf-et és visszaadni egy elektronikával a jelet. A motorvezérlő azt hinné, hogy 50%-on van, sosem regenerálna, és hibát sem adna.
  12. Így próbáld meg kikapcsolni.
  13. Itt a kapcsolás.
  14. Én 2000ft körül az Airbag felirat nélkülit láttam. A feliratos kb 4000-5000 volt. Érdekes itt eredeti van 500 ért és 5000-ért is.
  15. Az A oszlopon az csak egy "kárpitbolha". Az tartja a borítást. Kifelé húzva kipattan - vagy eltörik .... sajnos tapasztalat