Jump to content

Maverick087

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    195
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

Maverick087 last won the day on November 6 2017

Maverick087 had the most liked content!

Hírnév

28 Segítőkész

Maverick087 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Autó(k)
    '99 OPEL ASTRA G lépcsőshátú (F69) 1.6 16V - X16XEL
  • Város
    Salgótarján
  1. Általános műszaki problémák!

    Elektromágnes
  2. Általános műszaki problémák!

    Szia, Az 1-es problémádhoz - esetleg a gyújtáskábelek, gyertyák, kartergázcső és üzemanyag szűrű ellenőrzése még nem árthat. Indítási nehézségek nincsenek? Fogyasztók kapcsolása, különösképpen hátsó ablak fűtés pl. nem rántja le nagyon az alapjáratot? Nem tudom milyen a fojtószelepházad.... Sárga csavar amire felütközik a gázbowden karja nincsen meglazulva?
  3. Általános műszaki problémák!

    Problémát? Ho-ho. Ha nyitott állásban szorul meg a szelep rossz alapjáratot eredményez (benzin) vagy motorteljesítmény csökkenést (dízel), ha zár állásban szorul meg kopogós "dízel" zajt, vagy magasabb tüzelőanyagfogyasztást.
  4. Általános műszaki problémák!

    Csak azért kérdezem, mert amit linkeltem itt hangfelvétel, fura vibráló hangot lehet hallani..... Nem tudom mi szorulhat vagy érhet oda valamihez a féknél. Kerékcsapágynak nem ilyen hangja van....
  5. Általános műszaki problémák!

    Nekem a hátsó nyeregnél - Bosch - nincsen ez a fékbetét feszítő lemezke. Ez esetben is gondolom megfelelő a rézpaszta?! Egyébként! Ezeknél a tárcsafékeknél mi az "mechanizmus" ami eltávolítja a betétet a tárcsától? Mert nincsen semmilyen rugó ugye....
  6. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok, Légy szíves hallgassátok meg ezt a hangfelvételt. https://drive.google.com/file/d/18hdxZv7qKMOGmUIFMPAZCgbXB_4NEC3I/view?usp=sharing Valószínű a hátsó tárcsafékemből (Bosch) jön. Ha balra húzom a kormányt, vagy egy pillanatra rálépek a fékre abbahagyja. Hátulról jön mert ha menet közben picit megfeszítem a kéziféket akkor is csend lesz, aztán megint kezdi. A két hátsó tárcsa viszonylag új, fél évesek max. a betétek szintén. Mikor cseréltem csúszó és érintkezési felületeket rézpasztáztam és szilinkonzsíroztam. Mi lehet szerintetek? Találkozott már valaki ilyennel? Milyen kenőanyagokat használtok egyébként a fékhez? Pl. a féknyereg vezetőkhöz? Szilikonzsír, grafitos zsír, lítiumos zsír? A fékbetét csúszópontjához? Rézpaszta?
  7. Általános műszaki problémák!

    Elektromos rendszeren bármit matatsz kösd csak le, meddig tart?
  8. Általános műszaki problémák!

    Sztem az akksit még nem zárhatod ki és ennek a alapján a generátort sem. Indítás pillanatában is mérni kéne egy feszültséget. Töltésed rendben van?
  9. Általános műszaki problémák!

    Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!
  10. Általános műszaki problémák!

    Nem kicsit Legrosszabb mikor van valami hibád és semmi támpont.
  11. Általános műszaki problémák!

    A hibakód nem szentírás, de kiindulásnak mindenképpen jó. Hiba volt hogy nem olvastátok ki! 2 szerelő sem tudta neked kiolvasni ehelyett cserélgettetek Veled alkatrészeket, no comment. Nah de... - Hidegen, melegen is 3 hengerezik? - Gyertya milyen ment bele? - Trafó új vagy használt? - Egr új vagy használt?
  12. Általános műszaki problémák!

    Szia, Mi a hibakód?
  13. Általános műszaki problémák!

    Így van, a gyári Opel váltóolaj valóban az.
  14. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok, A kézifék behúzását követően a jobb hátsó kerekemet kevésbé fogja meg a fék. Tárcsakfékekről beszélünk, valamint a balos nyerget én újítottam fel a jobbos pedig kb. fél éves. Kéziféket állítottam a nyáron a "KÖNYV" szerint de már akkor is tapasztaltam, hogy mikor a balosat már nem tudom kézzel elfordítani a jobbos még bőven forgatható. Mi lehet a gond? Én a kézifékkötélre gyanakszom, van valakinek tapasztalata?
  15. Általános műszaki problémák!

    Írtam Nekik hetekkel ezelőtt de nem jött válasz, nekem is érthetetlen.....
×