Maverick087

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    65
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

8 Semleges

Maverick087 névjegye

  • Felhasználói rang
    Érdeklődő

Város, Autók

  • Autó(k)
    '99 OPEL ASTRA G lépcsőshátú (F69) 1.6 16V - X16XEL
  • Város
    Salgótarján

Elérhetőség

  • AIM
    '99 OPEL ASTRA G lépcsőshátú (F69) 1.6 16V - X16XEL

Személyes információ

  • Neme
  1. Még nem néztük. Gondoltam körbejárom előtte a témát, hogyha még át is tudom rakni, mire kell figyelni....
  2. Sziasztok, Trafósoromat szeretném átcserélni egy próbára ismerősöm kocsijával. Milyen paramétereknek kell megfelelni motorikusan, hogy át lehessen tenni? Enyém: 1,6 16V Benzin, '99 Övé: 1,6 8V Benzin, '99 Kárt lehet tenni bármilyen úton, módon a cserével a kocsiban vagy a trafóban? Köszi
  3. Sziasztok, A kézikönyv szerint a 19 40 656 jelű fagyálló folyadék kell az autóba, ez: https://alkatreszek.hu/1940656_opel_gyari - ZÖLD Az alkatrész kereső szerint ez is jó bele: https://alkatreszek.hu/19400_febi - LILA Nekem 6,3 L-re van szükségem. Jól értelmezem, hogy ezeket hígítjuk ( kéziköny alapján) 1:1 arányban desztillált vízzel, ekkor kb. -35 C-ig megfelelő lesz. Melyik típust használjátok és mi az eljárás? "Most vette, észre hogy a gyári ZÖLD nincs is készleten, mivel lehet ilyenkor helyettesíteni?" Szeretném cserélni a meglévőt...... Köszönöm
  4. Szia, Az izzók bajonett zárral segítségével rögzülnek. https://goo.gl/photos/Tmr6DMeqi9BofsFH8 A képen jobbról balra - gyári, kék led (lehet látni mennyivel magasabban van az érintkező, fehér "cromax"-szos) A kis érintkezőknek a megfelelő magasságban kell lennie, hogy elérjék a nyákon található áramkört különben nem fognak világítani. Ledeknél fontos még a megfelelő polaritás, hogy ha fordítva teszed be őket lehet nem fognak működni.
  5. Sztem nem ritka. Városi forgalomban sok olyan szitu van, ahol sok még az alapjárat kettes is és akkor igenis jó lenne 1-be visszatenni és nem megrántatni az autót kettesben, vagy bocsánat csúsztatni a kuplungot 2-ben (nem szokásom )
  6. Sziasztok! Egy kis puzzle-re szeretnék mindenkit meghívni és ezzel segítséget kérni. A golyós csapágy meg az alátét valahogy nem akar összeállni, hogy a francba volt benne a dugattyúban. Sehol nem találok róla rajzot sem. https://goo.gl/photos/VT6uZaQqVoisYvSS9
  7. Sziasztok! Egy kis puzzle-re szeretnék mindenkit meghívni és ezzel segítséget kérni. A golyós csapágy meg az alátét valahogy nem akar összeállni, hogy a francba volt benne a dugattyúban. https://goo.gl/photos/VT6uZaQqVoisYvSS9
  8. Tisztelt Fórumtársak! A hátsó féknyereg dugattyú átmérőjét ki lehet szedni valami specifikációból? Bosch rendszerű... Vagy marad az, hogy szétszedem (megint ) és megmérem... Köszi
  9. Egyiken sincs semmi. Gyújtás természetesen rajta...
  10. Sziasztok! Régóta problémám van az alapjárattal, nem részletezem, hogy eddig miket cseréltem és tisztitottam az alkatrészek közül. Most itt vagyok leszedett EGR-rel és a csatlakozó tesztelése során kijött hogy a 12V nincs meg. A teszteket lépésről - lépésre ez alapján csináltam, egészen addig ameddig a 12V-tot kell mérni. Egyik vezetéken sem mérek az 5-ből 10 - 12 V, ahol lennie kéne ott kemény 0. http://easyautodiagnostics.com/gm/4.3L-5.0L-5.7L/egr-valve-tests-1 A signal vezeték rendben, a zárószelep mozgatásra szépen adja a feszültséget, nem ugrál össze - vissza! Tudnátok segiteni hogyan haladjak tovább? Köszönöm
  11. Elnézést, hogy nem a kérdésre válaszolok, de miért kell 15 métertől nagyobb távolság?
  12. Kovács Autót nézted, látom már. Más oldalakon kerestem eddig ott db-ja 45-60. Jó lenne valakitől tapasztalati info a felújítást illetően.....
  13. Lehet, értem én. De sztem nem tudnám biztosan megmondani, hogy a fékdugattyú mennyire korrodált, a tömítések milyen állapotban vannak. Lehet veszek egy bontottak és ott vagyok 2 hónap múlva ahol a part szakad.
  14. Sziasztok! Bal hátsó féknyergem azt hiszem megadja magát. Felújításban gondolkodom, nem tudom lehetséges-e, mennyire kellenek hozzá speciális szerszámok, meg egyáltalán kapható ez hozzá felújító készlet. Van valakinek tapasztalata? Bosch rendszerű... Most cseréltem tárcsát, betétet, de a munkahengert már - a megfelelő szerszámmal - alig bírtam visszanyomni (forgatni). A kézifék bowden-t sztem már nem tudnám még egyszer kiakasztani, mert a kart nem lehet lenyomni. Másik kérdésem, hogy ezt a kart tartó torx csavart meglazítom sérülhet az állítómechanizmus? gezoli, olvastam a leírásodat a fékről, csak kicsit megrettentem a 60k-s Bosch féknyereg ártól
  15. Ááááááááhhhh, már vártam én is Már pedig én utánamegyek a csavarnak, hogy torx vagy hatlapfejű nem érdekel, de a szilárdsági tényezőt bizony illő figyelembe venni.... és bizony nyomatékkulccsal fogom meghúzni és teszek rá csavarrögzítőt is ;)