Jump to content

Maverick087

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    265
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

Maverick087 last won the day on Február 15

Maverick087 had the most liked content!

Hírnév

36 Segítőkész

Maverick087 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    '99 OPEL ASTRA G lépcsőshátú (F69) 1.6 16V - X16XEL
  • Város
    Salgótarján

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Van az autó elejében a beömlő, annak a csonkja be van vezetve a levegő szűrőházba, át a szűrőn, levegő találkozik a beszívott levegő hőmérséklet érzékelővel, át a fojtószelepen szívósorba és motorba. Van ilyen megoldás amit említettél? Hiányosak az ismereteim
  2. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Beszívott levegő 42 fokos? Sokallom egy kicsit. Itt Nógrád - megyében 20 fokok vannak napok óta. Fojtószelep és "kellékeit", nézted már?
  3. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Kicsit több a részlet mint kellene de azért köszi. Akkor Neked jó pár órát csöpög le szépen.... Én ennyit azért nem hagyom, 45 perc - óra kb.
  4. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Sziasztok, Jó pár olajcserén túl vagyok már amit én csináltam, de van pár kérdésem. Az én motoromhoz a kézikönyv a feltöltési mennyiséget 3,5L-ben határozza meg egyes oldalak 3,25L-ben. Feltöltésnél ezek szerint nyugodtan bele lehet önteni zúgatni ezt a mennyiséget? Mindig egy kicsivel kevesebbet szoktam beletölteni, mert tartok tőle hogy túltöltöm, meg ugye a szűrő is felvesz valamennyit, utána pedig a nívópálcával ellenőrzöm Hány %-a csorog le egyébként ilyenkor a olajnak a motorból? Szóval a gyakorlatra lennék kíváncsi ki hogyan csinálja....
  5. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Szia, Tehát valami probléma lehet a motor hőmérséklet jeladóddal ezek szerint... Volt már cserélve?
  6. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    A P0170-es hibakódot elvileg akkor szokta dobni ha az üzemanyag levegő arány korrekciója kívül van a beállított értéken, magyarul szegény vagy dús a keverék. Ha szegényesen jár: üzemanyagpumpa hiba, üzemanyagszűrű cseréje lenne szükséges, vagy üzemanyag nyomásszabályzó hiba van Ha dús a keverék: MAP szenzor hiba, MAF szenzor hiba, vagy szintén üzemanyag nyomásszabályzó. Kicsit elhamarkodottnak tűnik nekem ez az EGR és tankszellőztető csere, bár nem tudom hogy milyen módon diagnosztizálták a hibát.
  7. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    P0130 - 02 - Lambda szonda hiba Lehetséges további hibák: - Víz vagy korrózió a csatlakozóban - Kilazult csatlakozó - Lambdaszonda vezeték hiba - Kipufogórendszeren valahol a szonda előtt fals levegő bejutás lehetőség - Rossz PCM/ECU - Motorvezérlő rendszer hiba P0131 - Ugyanezeket találtam annyi kiegészítéssel hogy lehet: - Fals jel a motorhőmérséklet (hűtőfolyadék) jeladótól Nincs személyesen tapasztalatom ezzel a kóddal. Csak fordítottam egy angol oldalról....
  8. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Ha nem tudsz közvetlenül a problémához megoldással szolgálni, maradj csendben. Fórum etikett! Hányszor figyelmeztettünk már?
  9. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Nekem szerencsére a szerelőm jelezte előre hogy gond lesz - láttam én is a hátramenőkön - több helyen a fékcsövek korrodálva voltak. Kicserélte az összeset rézre....
  10. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Abszolut nem egyértelmű! Üzemanyagrendszer, gyújtásrendszer, kipufogógáz visszavezetés, érzékelő hiba is szóba jöhet.
  11. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Szerencsére nem. Sajnos a 200m-re lévő benzinkúthoz már nem tudtam eljutni, mert féltem hogy leesik a felniről és már az emelőt sem tudom betenni alá. Így a leállósávon kellett cserélnem, pont a külső sáv mellett mert a bal első szállt el... és éjszaka... volt ideg....
  12. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Óvatosan a használt gumikkal. Ezt múlt pénteken okoztam 140-nél az M3-on. A kerék egyébként 2009 7. heti gyártás volt és erősen kopott. Még egy hónapot akartam használni aztán csere, hát nem bírta. Tisztában voltam azzal hogy el van használva és semmilyen körülmények között nem hagyok így leamortizálódni semmit de erre azért nem számítottam.... Az abroncsot még a kocsihoz kaptam másfél éve. Michelin Energy Saver, 195/60 R15 volt egyébként...
  13. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Sima lemezfelnin lesz. A dizájn nem fontos, a megfelelő méretet akarom megtalálni de sejtettem hogy a 60 vagy 65-tel lesznek gondok mert olvasok ezt is azt is.....
  14. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Sziasztok, Astra G-nek ugye gyári abroncsmérete 195/60R15. Viszont sokkal nagyobb a kínálat és az ár is jóval alacsonyabb a 195/65R15 méretben. Mi a véleményetek? Pro kontra a két méretet illetően? Melyikből vegyem a szettet? Köszi mindenkinek
  15. Maverick087

    Astra G LEDezés

    Jól van nah, ne izélj, nem volt türelmem kivárni mire megjön Kínából és megvettem őket
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.