Jump to content

Maverick087

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    316
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

Maverick087 last won the day on Február 15

Maverick087 had the most liked content!

Hírnév

47 Segítőkész

Maverick087 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    '99 OPEL ASTRA G lépcsőshátú (F69) 1.6 16V - X16XEL
  • Város
    Salgótarján

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    A H astrába is elő lehet hozni a digitális kijelzőn, csak szanaszét kell nyomogatni a bajuszkapcsolót
  2. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Már írtad egyszer mennyit mész egy évben.... 5000km-t? Aki napi szinten jár munkába, messzire az nem akarja megvárni míg szétforralja a vizet az autó.
  3. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Mit jelent az hogy rossz? Ránéztek élőadattal és durván eltérő hőmérsékletet mutatott?
  4. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Értem, hogy zavar és engem is mert van nálam is ilyen "probléma", csak ahogy mondtad nem reális elvárás 19 éves autótól hogy stabil legyen az alapjárat mint a szög, minden alkatrészt kicserélni meg egyszerűen nem lehet. Ha nem gyári alkatrészt veszel hanem "jobb" minőséget még lehet hogy azzal is többet ártasz mint használsz. Ott van pl. a lambdaszonda, gyújtótrafó, főtengely jeladó ami ha nem minimum Bosch, Delphi de inkább gyári már okozhat a közeljövőben gondot. Nekem is lassan már minden volt cserélve ami okozhat ingadozást. Alapjárati m., főtengely jeladó, beszívott levegő hőm. jeladó, trafó, gyertya, egr falazva, motorhőfok jeladó. Most üzemanyag nyomásszabályzó csere következik mert valahol elmegy a nyomás motor leállítás után, mondjuk azt azért cserélem mert nehezen indul....
  5. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Szerintem semmi gond nincs az autóval. Ugyanilyen motorom van és elég sok mindent megtettem már hogy az alapjárat tökéletes legyen. Nem lesz az Hidegen ne is várd tőle, hogy beálljon egyből normális alapjáratra mivel dúsít azért, hogy az üzemi hőfokot gyorsabban elérje. Jól tetted, hogy az említette dolgokat takarítottad, tartsd mindig így és nagyobb gondod nem lesz (ezen a téren) Mondanám hogy ránézhetsz a hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelőre de ha csak valóban +/- 50 rpm a kilengés a fordulatban, akkor sztem nem piszkáld. JAH, hidegen ne rugdosd 3000-ig
  6. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Én nem hiszem hogy a kormány kihúzása miatt ment el az olajad, mert hát miért? Viszont a kormányoszlopot meg kell nézetni, van rajta két kardáncsukló abban 1-1 kardánkereszt, azok szét tudnak kopni. A szervóolajod tényleg elfolyt egyébként? Kihúztad a kormányt és lezúdult a kocsi alá vagy hogy?
  7. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Erre gondoltam, csak én úgy tudtam hogy azt semmilyen módon nem lehet javítani, az egész termosztátházat cserélni kell...
  8. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Hát nyisd már fel azt a motorháztetőt!! Így is kicsi a valószínűsége hogy megmondjuk mi a gond de nah....
  9. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Mi az a "vízpumpa tetején lévő műanyag csonk"?? Egyébként akkor szokott hideget fújni ha levegő van a rendszeredben. Le kéne venni a kiegyenlítő tartály sapkáját és alapjáraton járati a gépet kicsit, közben vedd fel a fűtést maxra.
  10. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Kb. 2300 Ft-ba kerül a vadiúj gyári opel olajbetöltő sapka.... Fölösleges mókolni. Sz.rul csinálod meg úgy szétvágja az olajadat a motortérbe mint a sicc.
  11. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Ha MAF szenzor (légtömeg mérő) lenne akkor ott lenne, de neked nem olyan van hanem beszívott levegő hőmérséklet érzékelő. Ennek a jeladónak a működése számomra is kicsit rejtély. Sokat figyeltem az általa közöl adatokat és hát nagyon sokszor nem egyezik meg a kinti levegő hőmérsékletével, itt 15-20 fokos eltérésekről is beszélek. Ez különösen akkor jön elő amikor hosszabb táv után leállítod az autót és a szívócső átforrósodik a meleg motortól és sokáig nem is akar lehűlni - hozzáteszem 1 éve cseréltem ezt a szenzort és van amikor a kinti 26 fok helyett, közöl 45-öt. Úgy gondolom hidegindításkor nagyobb a szerepe, ilyenkor szinte megegyezik az általa jelzett hőmérséklet a kintivel. Motorhőfok jeladónak kéne lennie, az méri a hűtőfolyadék hőmérsékletét, X14XE motornál nem tudom pontosan hol van, de google segítségével biztos megtalálod Ha van lehetőséged élőadatot nézetni valakivel az lenne legcélravezetőbb, ne kezdj alkatrész cserélgetésbe. A fojtószelepházat teljesen le kéne szedni és úgy kitakarítani az összes rámenő csővel együtt.
  12. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Ha kizárólag melegen jön elő a hiba, akkor próbálnék olyan alkatrész - elsősorban érzékelő - irányában elmenni amire a meleg hatással van és esetleg fals jelet adhat az ECU-nak. Nem tudom pontosan hogy neked MAF szenzor van-e vagy beszívott levegő hőmérséklet jeladó, de azt illetve a motorhőfok jeladót is megnézném, tehát ha van lehetőséged egy élőadat ellenőrzés nem ártana és nem is annyira költséges..... Fojtószelepházat levetted teljesen és úgy takarítottad? Tömítés alatta rendben van? Minden furat tiszta, vákuumcsövek is? Fals levegőt nem szív sehol egy kis repedés okán.... stb. Ezek jutottak eszembe......
  13. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    És csak magyaráz tovább........
  14. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Te MÉG nem hallottál, mi meg MÁR nem akarunk szocis tákolmányokról szóló anekdotákat olvasni, ugye L. Fazakas, már kértünk szépen
  15. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Milyen típusú váltód van? Bowdenek futnak előre a motortérbe vagy egy nagy rúd?
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.