Jump to content
OPEL FÓRUM

Maverick087

Forummember
  • Content Count

    448
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Maverick087 last won the day on January 9

Maverick087 had the most liked content!

Community Reputation

80 Segítőkész

About Maverick087

  • Rank
    Fórumlakó

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    '99 OPEL ASTRA G lépcsőshátú (F69) 1.6 16V - X16XEL
  • City
    Salgótarján

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Facebook - Opeal Astra G Hungary csoport - 15000 tag. Nincs olyan alkatrész amit ne tudnál megszerezni.
  2. Sztem meg engedd le azt a sz.r tömény fagyállót, mosd át a rendszer patyolatra, többször is ha kell, vegyél normális fagyálló folyadékot mondjuk - Febi79400-at; 50/50% arányba keverd be desztillált vízzel és ennyi. Termosztátból meg sztem Wahler-t vegyél, nagyon sokan írták már itt a fórumon hogy egész jó. Valaki írta hogy a gyári 15000Ft, amit kétlek inkább olyan 35, wahler a 15 ezres kategória.
  3. Szilikonzsírt tudnám ajánlani, nagyon tág a hőmérséklet tartomány amiben lehet használni, nem kocsonyásodik, folyósodik és nem hagy kellemetlen szagot az utastérben, jah és a műanyagot sem bántja.
  4. Én is a generátort tippeltem volna ahogy Zotya. Nekem annyira ki volt a generátor, hogy kormányfordításra bezuhant 500-ra az alapjárat. Aztán elvittem felújíttatni egy autóvillamosságis palihoz, nem lett sokkal jobb pedig csapágy, fesz. szabályzó stb. minden cserélve lett. Vettem zsír új generátort - Delco Remyt. Soha többet! Reggeli hidegindítás, töltés 16V! szervó tiltás 1-2 percig aztán egész nap jó. Vettem helyette egy hivatalos Bosch szervízben felújított Bosch generátort a Cromax-nál azzal lett helyen megint minden és azóta is minden ok.
  5. Én úgy tudtam hogy ha kattog akkor már kiszolgálta az idejét. Abban igazad van hogy a működésének hangját lehet hallani, de nem tudom elképzelni hogy ezt az idegesítő kattogást hallanunk kellene folyamatosan.... JAH, nekem csak télen csinálja....
  6. Gázadásra nem reagál? Esetleg a tankszellőztető szelep a jobb oldali toronynál?
  7. Sziasztok, Használ valaki akkumulátor tesztert? Olyat ami képes terheléses vizsgálatra? Nem tudom mit kezdjek az akkummal.... kb. 11,7 - 11,8 a nyugalmi feszültsége hidegen, indítás alatt ez leesik 8,5 - 8,7V-ra. Mindig beindítja az autót, alig teker valamit, de nem stabil az alapjáratom és elég durva feszültség ingadozások szoktak lenni, ahogy op-commal figyelem. A generátorom új, teljesen felújított Bosch 1 éves.
  8. Az L alakú csatlakozóból a cső a kiegyenlítő tartályba juttatja vissza a fölösleget, nyitott állapotú termosztátnál, gázadásra lehet látni hogy dolgozza bele a folyadékot a tartályba. Egy bizonyos mennyiségű fagyálló ki fog folyni a ha kicseréled a jeladót de nem vészes, simán kivitelezhető. Az óra csoport mutatója csak "tájékoztató jellegű" nem kalibrált műszer. OBD2-es csatlakozón mérve applikációval, kb. 97 foknál mondom azt hogy a mutató, pontos a 90-en áll.
  9. H Astra üléseket tettem be fél évvel ezelőtt ahol a légzsák csatlakozók eltérőek ezért "mókolni" kellett. Forrasztani nem akartam, mert az ugye fix. Csúszósarukat használtam első körben, de sztem nagy lehetett az ellenállás és mindig visszajöttek a hibakódok. Wagoval raktam össze végül és ezt ajánlom neked is. Könnyű a szerelés, bontható, hibakód pedig nincs.
  10. A vetítési képed megfelelő? Mert ha rosszul teszed be az izzót is lehet rossz. Bár ezt így hirtelen nem tudom hogyan lehet megcsinálni. Mást pozícióba tekered be a foglalatot, mert az izzót a foglalatba csak egy módon lehet betenni. Remélem nem mondok hülyeséget de a kapcsolód sztem jól működik. Hiszen alapjáraton 0-án kell állnia, és ha megpakolod a csomagtartót vagy beülnek hátra akkor emelkedik a kocsi eleje, emiatt kell lebillenteni a fényszórókat.
  11. Sziasztok, Nem megfelelő magasságba világítanak a fényszóróim, ezt a szemből jövők távolságival szokták is jelezni. Utána olvastam mi a helyes "otthoni" kivitelezés, mi a véleményetek? - Kocsi megtankolva, keréknyomás ell., plusz teher ki, vízszinten talaj - Közel állsz függőleges falhoz, megjelölöd a fénykéve közepét mindkét oldali fényszórónál a falon - az a pont ahol a vízszintes fénysáv és a 15 fokban jobbra felfelé mutató fénysáv találkozik - Hátramész a kocsival 5 métert, kézikönyv - lejtésarány 1,2% ami 5 méteren 6 cm-t jelent, tehát 6 cm-rel az eredeti két jelölés alá is kell 1-1 jelölés és ez az a pont ahova kell világítania a fényszóróknak, odatekered Nagy vonalakban?
  12. Meyle márkát ajánlok. Full fém. Nekem jól bírja 2 éve, pedig havi 3000km-t megyek.
  13. 5000Ft-ot szeretett volna írni sztem OMW MaxMotion95 litere kb. 410Ft körül van. 120L-es tankja nem hiszem hogy van.
  14. Frissítem a posztot egy kicsit. A kézifék jól működik, már így persze kívülről, de biztos annál lesz gond, mert 3 napig nem húztam be kíváncsiságból és a féknek semmi baja nem volt. Nem adott ki hangot, nem melegedett stb. Tud bárki olyan beállítási lehetőséget amivel a kéziféket lehet befolyásolni? Kivéve persze a kézifék kar alatt a bowden feszességet.
  15. Dehogynem, de új az egész nyereg, ez a bajom. Ha jól emlékszem a gyári 20 éves GM nyereggel is ezt csinálta az utolsó fekbetét, tárcsa csere után... Arra gondoltam még hogy a kézifékkötél ugye cserélve lett és nem ugyanaz a hossz. Az is furcsa, hogy a jobb oldal jobban reagál a kézifékkar húzásra és kiengedésre is....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.