Jump to content

Maverick087

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    352
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    6

Maverick087 last won the day on Október 24

Maverick087 had the most liked content!

Hírnév

61 Segítőkész

Maverick087 névjegye

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    '99 OPEL ASTRA G lépcsőshátú (F69) 1.6 16V - X16XEL
  • Város
    Salgótarján

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Új rugókat vettél gondolom... Alsó - felső ütközők, rugótányérok rendben vannak?
  2. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Szia, Ezt úgy mondod mintha minden hétvégén eltörnél egyet Egyébként az állandó átmérőjű rugó hogyan fog passzolni az ütközőbe a végén? Vagy olyat szeretnél ami végig viszi a spirál teljes hosszában azt az átmérőt?
  3. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Azt értsd meg, hogy egyedül vagy itt a fórumon aki párhuzamot von az Opel járművek és minden más típus között. Tiszteletben tarthatnád azt hogy valószínű senki nem akar ITT szocis autókról diskurálni. Nem tudom miért nem keresel magadnak olyan fórumot ahol érdembe tudsz eszmét cserélni az élményeidről. Ha meg Opel témád van az jöhet ide.....
  4. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Te vagy "beteg"
  5. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Olajbetöltő sapka helyén van? Tömítés! Nívópálca környéke? (Főtengely szimering esetleg de az csak lassan engedi el, ezek szerint valami szétdobja a motorteredben?)
  6. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Szia! A nyergen megtalálod a szükséges információkat.
  7. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Opeal Astra G Hungary facebook csoportban, Kósa Adrián. Nagyon sokan dícsérik a ledes munkáit, nekem nincs tapasztalatom.
  8. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Én is raktam bele ledet. B84d típust raktam mindehova. Kicsit kellett hajlítgattam a csatlakozókon hogy elérjék a panelt ugye ezek az izzók bajonettzárasok. Másfél éve kerültek be, semmi bajom nincs velük. DE. Ha jobban megfigyelem az óracsoportot akkor láthatóan foltos itt-ott, nem nagy ügy, de aki szeretne teljesen egyenletes megvilágítást annak speciális ledeket kell alkalmaznia. Továbbá típus, évjárat függő de létezik olyan számlap amin van egy sárga színű bevonat ami tovább nehezíti a ledezést. Ajánlom Neked ezt az oldalt itt mindent megtalálsz: http://www.opeltigra1995.atw.hu/Ledezesek/Opel_Astra_G_ledezes_menete.html?fbclid=IwAR37hRBZ6pHv_3wG8nBZP5gfXXBlLDiSJ-tVSHOmBwIGUBDT9wtQnYlxmxU
  9. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Tavaly nyáron játszották velem azt a fékek hogy véletlenszerűen nem akartak visszahúzni, hol egyik, hol másik oldalt. Izzottak is a kerekek, fék alkatrészek mindenhol. A dugattyúk nem eresztették a folyadékot. Szétszedtem mindkét féknyerget és mindent cseréltem bennük amiket csak a felújító készletbe belepakoltak, dugattyú, karmantyú, porvédő, új légtelenítő szelepet is raktam bele. Én azt mondom mindkét oldalt újítsd fel.
  10. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    nyolc8! Ilyen esetleg? 0:17-től... vagy ilyen? Ez nekem a balos kerékcsapágy volt.... Mondjuk nem mély hanem visító
  11. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Tudom hol van Nem sokban térnek el a motorjaink és én is cseréltem, ezért ajánlottam. A -50 az úgy elég combos, nem akartak sokat számolgatni a szerelők
  12. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Csak kíváncsiságból, mennyire tömény? A febi, lila színű G12+-os fagyállót 1:1 arányban kell keverni, így bírja -38 fokig. A jeladót pedig tudod cserélni a teljes rendszer leengedése nélkül, valamennyi nyilván kifolyik de nem vészes....
  13. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Én nem értem hol a probléma. Pár fok különbség annyira elenyésző hogy kár ezen idegesítened magad. A termosztát nyit? Nyit. Fűtés van az autóban? Van. Ennyi. Ha nagyon nehezen melegedne be, akkor azt úgy is észrevennéd. Egyébként, meg kellett bontanod a hűtés/fűtés rendszer egyensúlyát egy termosztát cserével, holott ebben a rendszerben más kényes tényezők is vannak. Itt van a hőfokjeladó. Ne fújkáld, csere gyárira, nem nagy tétel, a mérési tartománya az évek alatt ennek is eltolódhat. Hűtőfolyadék állapota, hűtőrendszer tisztasága. Ha régen volt érdemes a rendszert pár körön átöblíteni, aztán feltölteni. Egy rossz kondíciójú vagy koncentrátumú fagyállónak más a hőelvezetése.
  14. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Szerintem nem a féltengely mert az gázadásra gyorsításra egyenes arányos kezd jobban rázni. Gondolom volt az autó futómű állításon a belső kormányösszekötő cseréje után?! Viszont a probléma megvolt a tárcsa és betét csere előtt tehát nem te rontottad el a szerelést és nem is az alkatrészekkel van probléma. Égett szag? Gumi vagy fék szag? Meg lehet őket különböztetni! Amikor cserélted a fék alkatrészeket, a jobb és bal oldali betét kopása között nem volt különbség?
  15. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Próbáltam agyalni a problémán mert a fékekkel foglalkoztam a legtöbbet az autómon, csere, nyereg felújítás, kézifékkötél szorulás.... Tehát az előző szettel amit lcseréltél semmi probléma nem volt, most meg hirtelen fékezésnél beremeg a kormány. Ezt úgy kell érteni, hogy balra-jobbra gyorsan ide-oda mozog vagy maga a kormányoszlop remeg/rezeg, esetleg húz valamelyik irányba az autó? Soha nem volt olyan hogy valamelyik féked, elöl szorult volna? Ugye akkor jelentős hő képződik, forró a felni, dísztárcsa érzed a féknek a szagát... Gondolom a kerékagynak a felfekvő felülete tiszta, rozsdamentes... Ha nem a fék, akár lehetne valamelyik szilent is, pl. a lengőkari valamelyik.....
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.