Jump to content
OPEL FÓRUM

Maverick087

Forummember
  • Content Count

    454
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Maverick087 last won the day on January 9

Maverick087 had the most liked content!

Community Reputation

82 Segítőkész

About Maverick087

  • Rank
    Fórumlakó

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    '99 OPEL ASTRA G lépcsőshátú (F69) 1.6 16V - X16XEL
  • City
    Salgótarján

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Astra G csoportban a "Facen" kínlódott egy srác a Z18XE motorral, a szerelője egyből ECU-t akart vele cseréltetni, aztán a csoportban mindenki által elismert ECU specialista javasolta neki - bár nem ilyen hibakódhoz - hogy GM matricás gyújtótrafó és 4 db gyári GM gyertya 99%-ban meg fogja oldani neki a problémát. Ha figyelmesen olvastam, akkor a gyújtás rendszered nem volt még ellenőrizve. Egy próbát esetleg megér....
  2. Köszi Zotya, Anno még a szerelőm, a jobb oldali fék nyeregbe tett erősebb rugót, ami tényleg elég izmos a gyárihoz képest. Sajnos csak találta a műhelyben és nem tudta megmondani, mibe való lehet, pedig jó lenne beszerezni. Nem tudod véletlenül honnan lehetne a bowdenhez, ezt a porvédő harmonikát vásárolni? Mindkét oldalon el vannak szakadva, jön a tél, a víz meg majd szépen belefolyik és megfagy...
  3. Sziasztok, Szeretném kideríteni milyen hosszú kézifékkötél kell a kocsiba mert a 3-ik lesz benne cserélve 5 év alatt, de lehet ezt nem bízom már szerelőre mert azt gyanítom hogy nem a megfelelő méretet pakolgatták nekem bele. Bal oldalon mindig megszorul sajnos egy idő után. Milyen márkát érdemes venni? Tárcsafékkel szerelt az autó egyébként.
  4. Szia, Tudnál esetleg bővebb infot adni a javítás menetéről. F-13-as váltóm van, eszméletlenül ropog minden kanyarban, érezni is lehet a váltókaron. Ki kell cserélnem az egész rudazatot.
  5. Szia, A vezérműfedél tömítés sérülése hogyan eredményezhet víz-olaj keveredést? Nem a hengerfej tömítést szeretted volna írni? (vagy hiányosak az ismereteim?:)
  6. Ilyet használok. Nincs vele probléma.
  7. Facebook - Opeal Astra G Hungary csoport - 15000 tag. Nincs olyan alkatrész amit ne tudnál megszerezni.
  8. Sztem meg engedd le azt a sz.r tömény fagyállót, mosd át a rendszer patyolatra, többször is ha kell, vegyél normális fagyálló folyadékot mondjuk - Febi79400-at; 50/50% arányba keverd be desztillált vízzel és ennyi. Termosztátból meg sztem Wahler-t vegyél, nagyon sokan írták már itt a fórumon hogy egész jó. Valaki írta hogy a gyári 15000Ft, amit kétlek inkább olyan 35, wahler a 15 ezres kategória.
  9. Szilikonzsírt tudnám ajánlani, nagyon tág a hőmérséklet tartomány amiben lehet használni, nem kocsonyásodik, folyósodik és nem hagy kellemetlen szagot az utastérben, jah és a műanyagot sem bántja.
  10. Én is a generátort tippeltem volna ahogy Zotya. Nekem annyira ki volt a generátor, hogy kormányfordításra bezuhant 500-ra az alapjárat. Aztán elvittem felújíttatni egy autóvillamosságis palihoz, nem lett sokkal jobb pedig csapágy, fesz. szabályzó stb. minden cserélve lett. Vettem zsír új generátort - Delco Remyt. Soha többet! Reggeli hidegindítás, töltés 16V! szervó tiltás 1-2 percig aztán egész nap jó. Vettem helyette egy hivatalos Bosch szervízben felújított Bosch generátort a Cromax-nál azzal lett helyen megint minden és azóta is minden ok.
  11. Én úgy tudtam hogy ha kattog akkor már kiszolgálta az idejét. Abban igazad van hogy a működésének hangját lehet hallani, de nem tudom elképzelni hogy ezt az idegesítő kattogást hallanunk kellene folyamatosan.... JAH, nekem csak télen csinálja....
  12. Gázadásra nem reagál? Esetleg a tankszellőztető szelep a jobb oldali toronynál?
  13. Sziasztok, Használ valaki akkumulátor tesztert? Olyat ami képes terheléses vizsgálatra? Nem tudom mit kezdjek az akkummal.... kb. 11,7 - 11,8 a nyugalmi feszültsége hidegen, indítás alatt ez leesik 8,5 - 8,7V-ra. Mindig beindítja az autót, alig teker valamit, de nem stabil az alapjáratom és elég durva feszültség ingadozások szoktak lenni, ahogy op-commal figyelem. A generátorom új, teljesen felújított Bosch 1 éves.
  14. Az L alakú csatlakozóból a cső a kiegyenlítő tartályba juttatja vissza a fölösleget, nyitott állapotú termosztátnál, gázadásra lehet látni hogy dolgozza bele a folyadékot a tartályba. Egy bizonyos mennyiségű fagyálló ki fog folyni a ha kicseréled a jeladót de nem vészes, simán kivitelezhető. Az óra csoport mutatója csak "tájékoztató jellegű" nem kalibrált műszer. OBD2-es csatlakozón mérve applikációval, kb. 97 foknál mondom azt hogy a mutató, pontos a 90-en áll.
  15. H Astra üléseket tettem be fél évvel ezelőtt ahol a légzsák csatlakozók eltérőek ezért "mókolni" kellett. Forrasztani nem akartam, mert az ugye fix. Csúszósarukat használtam első körben, de sztem nagy lehetett az ellenállás és mindig visszajöttek a hibakódok. Wagoval raktam össze végül és ezt ajánlom neked is. Könnyű a szerelés, bontható, hibakód pedig nincs.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.