Jump to content

Maverick087

Forummember
  • Content Count

    423
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Maverick087 last won the day on February 19

Maverick087 had the most liked content!

Community Reputation

70 Segítőkész

About Maverick087

  • Rank
    Fórumlakó

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    '99 OPEL ASTRA G lépcsőshátú (F69) 1.6 16V - X16XEL
  • City
    Salgótarján

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Én is csak meg tudlak erősíteni abban hogy a kötél lehet a ludas. Sokat szenvedek én is a hátsó nyergekkel - ugyan nekem tárcsafékem van de akkor is. Voltam egyszer olyan marha hogy rábíztam a szerelőre a kézifékkötelet, belerakott valami kínai szart, fél év használat után már a jobb oldalon nem akart kijönni a kötél, hiába tettem a nyeregbe erősebb rugót hátha kihúzza de semmi..... Szóval ha cserélsz ne spórolj ezzel, csak jó minőséget!!
  2. Próbálj egy videót készíteni. A váltót én kizárnám. Hidrotőkék, twinport szelep bizonyos modelleknél, főtengely csapágyak alulról esetleg, jobb oldalon fent a motortérben a tankszellőztető szelep. De ezek csak találgatások részemről, próbáld jobban lokalizálni a helyet. Egyébként milyen motor, évjárat, km?
  3. Ütemes kattogó hang, gázadásra reagál? Esetleg tankszellőzetető szelep?
  4. Nem lehet hogy fordítva tetted be?
  5. Szia, Mekkora fékcsőkulcs kell a hátsó fékcsövekhez? Nem szeretnék egy full szettet vásárolni, amikor csak egyszer és csak az egyikre lesz szükségem
  6. Három hengerezést elsősorban gyújtógyertya vagy gyújtótrafó hiba szokott eredményezni. Érdemesebb először a gyertyát cserélni, ha trafót is szükséges akkor jó minőség legyen pl. Delphi, mert elég nagy hőterhelésnek vannak kitéve és az olcsóbb trafók megadják magukat. Ha trafót cserélsz mindenképpen cserélj gyertyát hacsak nem újak, mert a trafókat a rossz gyertyák is ki tudják nyírni. A nehezen indulást a fent leírtak is okozhatják, vagy nem megfelelő üzemanyagnyomás. Az injektor hídon van vizsgáló szelep oda kell csatlakoztatni egy mérőórát. Ha a leállítást követően egyből leesik a nyomás, akkor az üzemanyagnyomás szabályzó szelep elengedi a hídból a benzint és emiatt indul nehezen. Nagyjából fél óráig a nyomásnak állandónak kell maradni. De ettől függetlenül okozhatja szennyezett benzin szűrő is vagy vacakol az AC pumpád. Méress nyomást!
  7. Köszi a választ. A légtelenítéssel tisztában vagyok, csináltam már. A gumifékcső csatlakozását nem tudtam kivenni magán az autón azért gondoltam, hogy valami speckó szerelés kell hozzá, de jó hogy írtad a fékcsőkulcsot így megkíméltem magam attól hogy szétbarmoljam Egyébként egyszer egy csepp fékfolyadék rácsöppent a kocsi lámpájára. 10 másodperc alatt a lefolyó csepp felmarta a felületet, észbe sem tudtam kapni. Szerencsére akkor már jártas voltam a lámpa polírozásban ezért helyre tudtam hozni a hibát, de tényleg nagyon vigyázni kell.
  8. Jó az Eneos én is azt használom. Esetleg a meleg oldali viszkozitásnál léphetsz 40-re.
  9. Olajszivárgás valahol? Milyen olajat használsz? Kipufogógáz színe?
  10. Sziasztok, Egy kis fék téma... Bal hátsó (vezető oldali) gyári, Bosch rendszerű féknyergem rendszeresen meg szokott szorulni. A rendszeres az olyan 5-6 havonta, ekkor a kocsi húzza is a hátulját. De ami állandó szinte hogy jobban befog mint a jobb oldali nyereg. Már felújítottam az egész nyerget, a munkahengert, tömítéseket mindent benne, működnie kéne. Ami még érdekesség, hogy a két darab fékpofa közül a belsőt (a fékkopásjelzőset) jobban koptatja. Kenőanyagnak mindig szilinkon zsírt használok a nyereg csúszkákon, a betét felfekvő felületekre pedig rézpasztát. A kézifékkötél is cserélve lett mert egy időben nem engedett emiatt szorult meg, de most az is normálisan működik. Amire még gondoltam, hogy a féknyereg vezető fémcsúszka (henger) lehet görbe, vagy az alsó vagy a felső VAGY a gumifékcső belseje esetleg sérült és deformálódott, és a fékpedálról való lelépéskor nem engedi vissza a fékfolyadékot ezért a munkahenger feszítve marad. Tudnátok segíteni, hogy mit csináljak még? Mondanám hogy veszek egy teljesen új nyerget de ennek is működnie kéne sztem. A gumifékcsövet lehet otthon cserélni? Úgy értem menetes csőről beszélünk, nem kell peremezni vagy préselni.....
  11. Azt hittem felismeritek Ez a bordás ékszíj feszítőjének görgője
  12. Sziasztok, Nem tudjátok véletlenül mekkora nyomatékkal kell meghúzni a 21-es számú csavart? Sehol sem találom...
  13. Én arra gondoltam, hogy egy szerelő simán megoldja ezt a feladatot, a hidat lebombázni nem érdemes, ha csak nincs korrodálva vagy sérülve. Szó sem volt róla, hogy bárki ezt otthon ki tudja cserélni az általad is említett eszközök miatt. (egyébként nem osztottam az észt, csak rossz hangsúlyt képzeltél a soraim mellé, de majd rakok neked legközelebb smiley-kat hogy ne érezd magad megsértve )
  14. Miért is kellene hozzá többféle? Kiműteni sokféle képpen lehet, a bepréseléshez kell egy fajta, normális eszköz. Én a nagy szilent csavart is cseréltettem a szerelővel, mert meghatározott fokra is meg kell húzni, tehát nyúlik, ezek egyszer használatos csavarok, a nagy könyv szerint. Csápos emelőn az én szerelőm simán megoldotta, pedig nem nagy eresztés a srác. Ha hidat akartam volna cseréltetni emiatt, akkor elküldött volna a búsba.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.