Jump to content

Maverick087

Forummember
  • Content Count

    431
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Maverick087 last won the day on February 19

Maverick087 had the most liked content!

Community Reputation

71 Segítőkész

About Maverick087

  • Rank
    Fórumlakó

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    '99 OPEL ASTRA G lépcsőshátú (F69) 1.6 16V - X16XEL
  • City
    Salgótarján

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sziasztok, Segítsetek legyetek szívesek mert már tanácstalan vagyok. A probléma az, hogy az anyós oldali ablaktörlőm nem megfelelően működik, teljesen mindegy milyen lapátot teszek bele. Hella-val ugrált a szélvédőn most Bosoko van benne ezzel meg zajos. Biztos vagyok benne hogy a probléma az, hogy a vezető oldali lapáthoz képest ez túlságosan oda van szorítva a szélvédőhöz és mikor a fenti pozícióban átfordul akkor ad egy nagy ütés szerű hangot. DE HOGYAN TUDOM BEÁLLÍTANI??? Próbáltam más pozícióba rakni, magát a kart rögzítő anyát meglazítottam, de volt akkor hogy lelazult a tengelyről akkor összeakadtak... Hozzá tartozik a storyhoz hogy az ablaktörlő mechanikát cseréltem egy bontottra és a karokat levettem, de ugyanúgy raktam vissza. Régi kocsikon még talán bejött az hogy a fém karokat lehetett hajlítgatni de az Astráé olyan vastag fém, hogy képtelenség normálisan. Hol keressem a hibát egyáltalán?? Előre is köszönöm
  2. Augusztus 10-én írtam ide amit említettél. 2 éve használom ezzel a megoldással az autót és minden rendben. Erre a típusú váltóra sajnos nincs felújító készlet, maradt ez a megoldás
  3. Mit jelent az hogy elfordulva szorult? Sokat szerelem a kocsit sajnos, legtöbb időm a fékekkel megy/ment el de ez most valahogy nem esik le. No offense csak kérdezem
  4. Sziasztok, Szerettem volna holnap hátsó fékcsöveket cserélni de most vettem csak sajnos észre valamit. Annak ellenére, hogy 2 db fékcsövet rendeltem, ugyanabból a típusból és a csomagoláson is az áll hogy azonosak mégis van a kettő között különbség. Az egyik egy picivel hosszabb, más a fejek kialakítása, de a legnagyobb probléma sztem, hogy a furat a fejben amiből jönne majd a fékfolyadék, sem azonos. Nem tudom hogyan keveredhetett de sztem a nagyobb furatú, az nagyobb munkahengerrel 36-os, 38-os, (enyém 34-es) szerelt nyergekhez való.
  5. Ehhez a típushoz nincs is. Amit tudok ajánlani, az a zsugorcső. Veszel megfelelő méretet, rámelegíted a gömbre, szilikonzsír és visszateszed. Sufni tuning de nekem hibátlanul működik 2 éve.
  6. Elnézést ha nincs, de nem vagyok benne biztos hogy nincsen Ha beírod a google-be hogy "Z14XE üzemanyag nyomás" a képeknél láthatsz egy gomba alakú fémtestű alkatrészt. Olyanod nincs?
  7. Üzemanyag nyomásszabályzó szelepet ellenőrizted?
  8. Sziasztok, Érdekelne a véleményetek. Üzemanyag szivattyút szeretnék cserélni. Tulajdonképpen prevenció jelleggel mert különösebb gondja nincs az autónak, habár néha indítás után, hidegen - melegen is néha lassításnál a lefulladás határára beejti az alapjáratot, gázelvételnél néha szokott rántani. Az autó 99-es, valószínű még a gyári van benne, nem akarom hogy egyszer csak ott hagyjon az út szélén, plusz következő hónapban lesz egy 1500km-es utam. Egyébként havi 3-3200km-t járok vele. Az autó egyébként rendben van trafó, gyertyák, szűrők, folyadékok, üzemanyag nyomásszabályzó szelep is új, fojtószelep és alapjárati motor is tiszta. A kérdésem hogy milyen márkát érdemes venni, plusz vannak-e olyan csövek (olvastam pár napja a kommenteket) amikkel még érdemes lenne készülni, ha adott esetben rossz állapotban találom őket a tankban. Előre is köszi
  9. Én is csak meg tudlak erősíteni abban hogy a kötél lehet a ludas. Sokat szenvedek én is a hátsó nyergekkel - ugyan nekem tárcsafékem van de akkor is. Voltam egyszer olyan marha hogy rábíztam a szerelőre a kézifékkötelet, belerakott valami kínai szart, fél év használat után már a jobb oldalon nem akart kijönni a kötél, hiába tettem a nyeregbe erősebb rugót hátha kihúzza de semmi..... Szóval ha cserélsz ne spórolj ezzel, csak jó minőséget!!
  10. Próbálj egy videót készíteni. A váltót én kizárnám. Hidrotőkék, twinport szelep bizonyos modelleknél, főtengely csapágyak alulról esetleg, jobb oldalon fent a motortérben a tankszellőztető szelep. De ezek csak találgatások részemről, próbáld jobban lokalizálni a helyet. Egyébként milyen motor, évjárat, km?
  11. Ütemes kattogó hang, gázadásra reagál? Esetleg tankszellőzetető szelep?
  12. Nem lehet hogy fordítva tetted be?
  13. Szia, Mekkora fékcsőkulcs kell a hátsó fékcsövekhez? Nem szeretnék egy full szettet vásárolni, amikor csak egyszer és csak az egyikre lesz szükségem
  14. Három hengerezést elsősorban gyújtógyertya vagy gyújtótrafó hiba szokott eredményezni. Érdemesebb először a gyertyát cserélni, ha trafót is szükséges akkor jó minőség legyen pl. Delphi, mert elég nagy hőterhelésnek vannak kitéve és az olcsóbb trafók megadják magukat. Ha trafót cserélsz mindenképpen cserélj gyertyát hacsak nem újak, mert a trafókat a rossz gyertyák is ki tudják nyírni. A nehezen indulást a fent leírtak is okozhatják, vagy nem megfelelő üzemanyagnyomás. Az injektor hídon van vizsgáló szelep oda kell csatlakoztatni egy mérőórát. Ha a leállítást követően egyből leesik a nyomás, akkor az üzemanyagnyomás szabályzó szelep elengedi a hídból a benzint és emiatt indul nehezen. Nagyjából fél óráig a nyomásnak állandónak kell maradni. De ettől függetlenül okozhatja szennyezett benzin szűrő is vagy vacakol az AC pumpád. Méress nyomást!
  15. Köszi a választ. A légtelenítéssel tisztában vagyok, csináltam már. A gumifékcső csatlakozását nem tudtam kivenni magán az autón azért gondoltam, hogy valami speckó szerelés kell hozzá, de jó hogy írtad a fékcsőkulcsot így megkíméltem magam attól hogy szétbarmoljam Egyébként egyszer egy csepp fékfolyadék rácsöppent a kocsi lámpájára. 10 másodperc alatt a lefolyó csepp felmarta a felületet, észbe sem tudtam kapni. Szerencsére akkor már jártas voltam a lámpa polírozásban ezért helyre tudtam hozni a hibát, de tényleg nagyon vigyázni kell.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.