Jump to content

Maverick087

Forummember
  • Content Count

    408
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Maverick087 last won the day on February 19

Maverick087 had the most liked content!

Community Reputation

70 Segítőkész

About Maverick087

  • Rank
    Fórumlakó

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    '99 OPEL ASTRA G lépcsőshátú (F69) 1.6 16V - X16XEL
  • City
    Salgótarján

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Köszi az infot. Bár mindkét gyertyát használtam hosszú tízezreken keresztül, különbséget nem tapasztaltam és az autóm hibátlan, ezért bátorkodtam javasolni. Ez a "nagy kalap sz@r" ezt mit jelent konkrétan a Champion esetében? Mi történt az alapjáratoddal?
  2. Ez gyári! Gyertyából gyárit válassz, nem kell mással szórakozni. Az enyémnek FLR8LDCU típus kell, két elektródás, jelenleg a Champion gyártja. A trafósor pipáit is megnézheted hogy sérültek-e. Még valami: Nagyon durva az az olajsár amit látok neked ott a trafónál, egy takarítást megérne meg valószínű egy szelepfedél tömítést is.
  3. Kattints egy képet róla elsőkörben. Delphi volt a gyári beszállító ezeknél, legalábbis nekem az volt és ugyanezt a márkát is vettem bele anno.
  4. Akkor főtengely jel van. Szikra, üzemanyag? Meg ugye, hogy a vezérlésnél minden jelen van-e.
  5. 1.4 és 1.6 motorok esetében is eltérő. Az 1.6-nak hegyes kúp alakú, az 1.4-be megy a csapott kúpos.
  6. Veszel 15L desztillált vizet (ha marad jó lesz az asszonynak a vasalóba). Leengeded a régit, kiegyenlítőbe mehet a mosófolyadék, aztán desztillált víz a kiegyenlítőn lévő jelölésig. 15-20 percig járatod, aztán lehűl, leengeded. 2-szer, 3-szor ezt megcsinálod de már csak deszt. vízzel, hogy a maradék retek és mosófolyadék is kijöjjön. Utána beállítod a fagyállót, ügyelve a helyes bekeverési arányra. Mosófolyadék amit használtam: WYNN'S (W56072) Fagyálló: FEBI79400 G12+ 50:50 arányban keverve Ha érdemes, leszerelheted a kiegyenlítőt is és kimoshatod. Mindig ügyelj arra hogy a rendszerben a nyomás csökkenjen mielőtt a kiegyenlítő kupakját leveszed (ezt gondolom tudod). Óvatosan azzal is hogy a forró hűtőrendszerre, ráöntöd a "hideg" deszt. vizet....
  7. Indítózás közben a fordulatszám mutató megmozdul?
  8. Ez a nem akar beindulni ez mit jelent? Gyújtás után nem történik semmi, meg sem mozdul a motor vagy teker hosszasan és úgy nem indul?
  9. Mértek neked olajnyomást? Ha igen, mennyit? Ha a gomba cserélve lett és még mindig villog lehet le kéne tenned az autót amíg nem lesz nagyobb baj. Ha az olajnyomás rendben, akkor lehet le kéne szedni az olajteknőt, ellenőrizni a szűrőkosarat nincsen e lerakódás, olajsár ami miatt nem jut elég kenőanyaghoz.
  10. Én úgy tudom az alapfeszültség 0,6V és 4,6V-ig megy. Jó nem tragédia amit mértél csak mondom. Alapjárati motor típusa ok,szokták kavarni.... Motorhőfok, beszívott levegő hőmérséklet jeladó, map szenzor értékek? Hibakód nincs? Üzemanyag nyomás?
  11. Élőadatot kéne nézni, mit mutat. "Egyszerű" ez a motor mint a faék, ahogy az enyém is, meg lesz a hiba. Így első körben biztos ránéznék a fojtószelepállás érzékelő milyen értékeket mutat.
  12. Véleményem szerint ezzel nincs probléma. Egy kis lerakódás a csövekből, kiült a műanyag oldalára, de olajos szennyeződés nem úszkál a felszínen, a fagyálló is normális színű. Ha a jövőben tervezed leengedni a fagyállót, felöntöd a rendszert desztillált vízzel, adsz hozzá valamilyen tisztító adalékot, megjáratod, leengeded, 1-2-3 körön, beállítod a fagyállót, patent lesz.....
  13. Ne felejtsd a gyertyákat. A rossz, elhasználódott gyertya könnyen kinyírja a trafót!
  14. Nekem volt hozzá P0351-es hibám is. Gyertyákat ellenőrizd első körben, főleg ha az előírt km-ren és időn túl vagy velük. Ha ez nem jön be esetleg lehet kölcsönbe trafót kérni vagy újat venni, én Delphit választottam. De ez még mindig eléggé találgatás szintű autójavítás. Vedd ki a trafót, keress rajta fizikai sérülés nyomait. Láttam már repedt trafót, volt amelyiknek megégett a pipája és letestelt stb.... Mikor vetted az autót? Esetleg tárolt hibakód amiről nem tudsz?
  15. Motor típus? Évjárat? Hibakód van? (ha azonnal rá kéne vágnom valamit akkor arra tippelnék hogy nem megy az egyik hengered - nekem volt ilyen tapasztalatom)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.