Jump to content

Maverick087

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    281
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

Maverick087 last won the day on Február 15

Maverick087 had the most liked content!

Hírnév

39 Segítőkész

Maverick087 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    '99 OPEL ASTRA G lépcsőshátú (F69) 1.6 16V - X16XEL
  • Város
    Salgótarján

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Nem nézik a lengéscsillapítót?? Megrázzák az egész felfüggesztés aztán a gép leméri mennyi idő alatt és milyen amplitúdóval áll vissza a kerék alap állapotba. Öcsém volt vizsgáztatni a Focusát (2008), a vizsgabiztos mondta neki homlok ráncolva, hogy átengedi de a lengőkar szilenteket sürgősen cseréltesse ki.
  2. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Eddig csak annyit csináltam hogy bal elsőnek feltettem a pótkereket ami téli, de semmi nem változott. Viszont! Felemeltem a jobb elejét és igen erőteljes hangja van a jobb első csapágynak. 1 éve vettem az autót, akkor a srác akitől vettem vett egy teljesen új csapágyat mert az akkorinak is volt hangja, nem is foglalkoztam vele csak odaadtam a szerelőnek hogy tegye be. Valószínű valami neve nincs hulladék, semmi márka volt és ennyit bírt 57000km-t! Remélem az lesz a gond.....
  3. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Sziasztok, 3 hete búgó hangot hallok a kocsi bal elejéből. Az abroncsokat idén nyáron vettem újonnan. Jobb első kerékcsapágy cserélve lett egy éve, balost múlt hétvégén cseréltem (SKF). Az autó nem ráz, nem húz egyik irányba sem. A búgás a sebesség növelésével aranyosan erősödik, fokozattól függetlenül, ha kinyomom a kuplungot is megmarad. A váltó nívó csavarját kitekertem és egyből jött belőle a folyadék, tehát van benne bőven, mert a felöltési mennyiség 1,6L 1,5L-nél szokott már szivárogni töltésnél. Után töltöttem azt a kifolyt 2dl-t gyári 75W90-nel és ennyit tudtam tenni..... A kocsiban 157000 km van. Megyek ma egy szerelőhöz, hátha tud segíteni vagy tippet adni, de érdekelne hogy volt/van-e valakinek hasonló problémával tapasztalata. Köszi
  4. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Köszönöm szépen a hasznos infot. Bal elölről 70 km/h óra felett elég erős búgást lehet hallani 3 hete. Abroncs vadiúj, kerékcsapágyat 1 hete cseréltem (SKF). Remélem egy kis váltóolaj pótlás megoldja a problémát és nincs komoly baj egy 157000 km-t futott autóban.....
  5. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Sziasztok, F13 és F-17-es váltónak hol van a váltófolyadék ellenőrző csavarja és hogyan zajlik a töltés? Nem akarom leszedni az alját csak ha szükséges után tölteni. Nem vagyok a váltótípusban biztos azért kérdeztem mindkettőt. Köszi
  6. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Vásárolni szeretnél vagy hogy valaki segítsen a hibakód olvasásban? Ha az utóbbi akkor írd meg a lakhelyet és hátha akad valaki, vagy próbáld meg kivillogtatni a hibakódot, ha élőadat kell ahhoz meg mindenképpen kell progi. Hibakódot ki kell olvastatni. Ha van itt fórumtárs azonos motorkóddal és hibával akkor is csak tippelgetés fog menni első körben. "Örülj" neki ha van hibakódod, legalább el tudsz valamerre indulni....
  7. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Mindenképpen. Biztos hogy van tárolt hibakódod.
  8. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Kizárásos alapon tudnék elindulni. Nyílván a cserélt alkatrészek rendben vannak. A kanyar stabilizáló rúd szilentjei oldalirányú (csavarodó) mozgás esetén tudnak koppanni én azt kizárnám. Toronycsapágy az ropog. Én a lengőkar szilentekre szavazok, de nincs tapasztalatom hogy ez érződhet-e a kormányon, a szerelő pontos tudni fogja.
  9. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Kicsit zavaros. Írtad hogy hibakód nincs. Op-commal nézted? Mert utána kérdezed hogy op-commal lehetne-e látni?
  10. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Ha tudod nélkülözni az autót pár napig sztem megoldható. A teljes hírdetés! Opel motorvezérőegységek javítása garanciával.Az alábbiakban felsorolt motorkódú vezérlőegységek javítása, felújítása garanciával, rövid határidővel. A hiba meghatározásához szükség van a kiolvasott pontos hibakódokra. Típusok: Opel, Z14XE Opel, Z16XE Opel, Y16XE Opel, Z16SE Opel Z18XE ( egyeztetés szükséges) Opel X18XE Opel, Y17DT Jellemző hibák: - hűtőventillátorok reléinek vezérlési hibája: P1481, P1482, P1483 - üzemanyag szivattyú relé vezérlés hiba P0230 - gázpedál áramkör hiba: P1120, P1121, P1122 - fojtószelep vezérlési hiba: P0120, P0220, P1550, P1500 - EGR hiba P0403 - főtengely és vezérműtengely jeladó hiba: P0335, P0340 - MAP szenzor hiba - visszafogott üzemmód, vezérlőegység funkció korlátozva: P1550, P0607 - gyújtáshiba: P0351, P0352, P0353, P0354 - CAN kommunikációs hiba: U2100, U2103, U2104, U2106, U2107, U2108 - kommunikációs hiba a műszeregységgel / központi elektronikával P1615, P1616 - hűtőközeg hőmérséklet érzékelő, alacsony feszültség P1116 (Z16Xep) - befecskendezés kezdet állító befecskendező szivattyú "A" funkció zavar P0251 (Y17DT, Y17DTL) - egyébb vezérlők ( légzsákvezérlők , klimavezérlők, abs vezérlők , immobilizer javítása stb) szoftveres és hardveres javítása. Árainkról és egyéb vezérlők javításáról érdeklődni privát üzenetben vagy vezerlojavitas@gmail.com e-mail címen lehet.
  11. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Lapozz vissza egy oldalt, ott linkeltem ki foglalkozik ilyennel. Teljeskörű, garanciális ECU javítást vállalnak gyors határidővel. (nincsen hasznom a reklámozásukból, csak sokan dicsérik őket )
  12. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Tehát: - Felső kormányburkolat le (2 db csavar rögzíti - a kormány 90 fokos elfordításával válnak láthatóvá) - Alsó kormányburkolat le ( 3 db csavar fogja) - célszerű levenni a kormány pozíció állító kar műanyag fogóját hogy lejöjjön a burkolat - Ablaktörlő bajuszkapcsoló ki - két patent benyomásával után ki is jön - csati maradhat rajta Aztán ez a videó - valamilyen célszerszámmal be kell nyomni a zárhenger rögzítőt, a kulcsot megfelelő pozícióba forgatni (finoman) és kint is van Fontos!! Van belül egy retesz - videón mutatja - amit a gyújtáskapcsoló behelyezés előtt fel kell pattintani - enélkül nem ugrik vissza. Aztán kezdhetsz neki a szétszedésnek. Miután levetted a külső hengert - egy rúgós stiftet kell benyomni és túlforgatni a hengert a megfelelő pozícióba - elkezdheted kiszedni a lamellákat, amik a kulcs kihúzásával emelkednek ki, így vehetőek majd ki. Minden lamella alatt van egy kis rúgó, azok is kiszedhetőek. Nagyon fontos! A kulcsot nagyon lassan húzd ki, mert ha hirtelen teszed a lamellák kiugrálnak a rúgókkal együtt. Ebből következik, hogy minden lamellának pontosan oda kell visszakerülnie ahonnan kivetted mert ha nem, a kulcson lévő bemarások nem a megfelelő alakú lamellát fogják süllyeszteni. (tipp - nyugodt helyen csináld ezt a műveletet ahol nem zavarnak - keresztfiam támadt neki az asztalnak ahol dolgoztam, az egyik rúgót 20 percig kerestem a földön )
  13. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Lehet csak nekem vannak rossz tapasztalataim de a szervizek nem szeretik az ilyen sziszi - fuszi munkákat. Sztem egyből rávágják hogy gyújtáskapcsoló csere, kulcscsere, feltanítani a kulcsokat stb.. - de ne legyen igazam. Inkább egy szaki valóban aki javít és nem az alkatrész cseréből él meg.
  14. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Éppen a hétvégén csináltam meg én is. Nekem egy teljes tisztítás, utána grafit olaj spray-yel történő átfújás után sokkal jobb lett. Mondjuk a benne lévő mocsok eltávolítása után nem is csoda. http:// http://
  15. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Sziasztok, A múltkori üzemanyag vitához aki még nem olvasta! https://totalcar.hu/magazin/technika/2018/06/03/tobb_loerot_jobb_benzin/
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.