Jump to content

Maverick087

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    382
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    8

Maverick087 last won the day on November 20 2018

Maverick087 had the most liked content!

Hírnév

65 Segítőkész

Maverick087 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    '99 OPEL ASTRA G lépcsőshátú (F69) 1.6 16V - X16XEL
  • Város
    Salgótarján

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Nem vonom kétségbe a szakértelmedet, de én mindenképpen felvenném a kapcsolatot olyannal aki komolyan ilyen javításokkal foglalkozik. Akit ajánlottam megbízható és garanciát vállal a munkájára - nekem személyes tapasztalatom nincs vele de nagyon dicsérik. Még egy kis reklám amit találtam: Opel y17dt/dtl motorkódú diesel adagolóvezérlők javítása, felújítása, akár 36 hónap teljes körű garanciával. - A javításkor, felújításkor beépítésre kerülő alkatrészekre örökélettartam garanciát vállalunk. - Javítható cseredarab esetén azonnal elvihető a javított vezérlő. -A javítás szakszerűen a hibás alkatrészek cseréjével, a típushibák kiküszöbölésével történik, vákuumos , vízmentes lezárással. -A vezérlők tesztelve kerülnek értékesítésre. -Végleg javíthatatlan vezérlő esetén másik beszerzésében is tudok segíteni. A gépjármű hibájának tünetei: az autó nem indul, esetleg beindul és leáll, gyenge, a hibakódok: P0251. Javítás után a motor egyenletesebben halkabban jár, stabilabb jobb menetteljesítményt nyújt. Csere darab esetén nem kell az EDU-t a motorvezérlőhöz illeszteni (programozni) egyszerűen csak a régi darab helyére felszerelni, csatlakoztatni. Árainkról és egyéb vezérlők javításáról érdeklődni privát üzenetben vagy a info@vezerlojavitas.hu e-mail cimen lehet. #vezerlojavitasteam
  2. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Típushibás lehet az ECU-d. Lásd bemásolt hírdetés... Delco, Simtec hibrid vezérlőegységek javítása, felújítása garanciával, rövid határidővel. A hiba meghatározásához szükség van a kiolvasott pontos hibakódokra. Típusok: Opel, Z14XE Opel, Z16XE Opel, Z16XEP Opel, Y16XE Opel, Z16Yng Opel, Z16SE Opel, Y17DT Opel, X18XE1 Opel, Z18XE Jellemző hibák: - hűtőventillátorok reléinek vezérlési hibája: P1481, P1482, P1483 - üzemanyag szivattyú relé vezérlés hiba P0230 - gázpedál áramkör hiba: P1120, P1121, P1122 - fojtószelep vezérlési hiba: P0120, P0220, P1550, P1500 - EGR hiba P0403 - főtengely és vezérműtengely jeladó hiba: P0335, P0340 - MAP szenzor hiba - visszafogott üzemmód, vezérlőegység funkció korlátozva: P1550, P0607 - gyújtáshiba: P0351, P0352, P0353, P0354 - CAN kommunikációs hiba: U2100, U2103, U2104, U2106, U2107, U2108 - kommunikációs hiba a műszeregységgel / központi elektronikával P1615, P1616 - hűtőközeg hőmérséklet érzékelő, alacsony feszültség P1116 (Z16Xep) - P0251 befecskendezés vezérlő mágnesszelep hibás működés. ( Y17DT) - P0216 előtöltés szabályzó szelep hiba. ( Y17DT) Árainkról és egyéb vezérlők javításáról érdeklődni privát üzenetben vagy a info@vezerlojavitas.hu e- mail cimen lehet. #vezerlojavitasteam
  3. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Az a MAP szenzor. Szívótorok nyomás érzékelő.
  4. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Ingadozik gondolom az alapjáratod és ezáltal a műszerfal megvilágítása is?! Ezt akartad mondani? Milyen motor? Mennyit ingadozik az alapjárat? Nagy fogyasztók ( reflektor, hátsó ablak fűtés, kormány eltekerés) kapcsolása esetén nem ejti be jobban az alapjáratot? Generátor volt cserélve, felújítva?
  5. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Vagy beszívott levegő hőmérséklet jeladód van vagy MAF szenzorod. Egyébként a működésük monitorozható op-commal így a fals működés viszonylagosan szűrhető. Azért mondom hogy viszonylagosan mert a beszívott levegő hőmérséklet jeladó pl. "vicc kategória". A reggeli első indításkor mér esetleg pontosan, utána a motor hője annyira forrósítja a szívócsövet hogy eltolódik a jel. Nyáron vezetsz 30 fokban, megállsz, ez a jeladó 3 perc múlva már 65 fokos hőmérsékletet fog adni az ECU-nak.
  6. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    astra1 fórumtárs már leírta előttem de tényleg hülyeségeket írsz ismét. "Nyomatékkulcs mizéria" ez csak neked az mert le vagy maradva kb. 20 évvel. Barkácsoljál szépen otthon a hozzánemértéseddel, mindenből vedd meg a legolcsóbbat mert aki drágábbat mond az csak lehúzni akar, zsírozgassad a csavarmeneteket CSAK velem ne gyere soha szembe az úton.
  7. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Szia, SKF-et ajánlom, mind a kettőt arra cseréltem elöl. 2 éve vettem az autót, akkor búgott a jobb első, srác aki árulta kicserélte közvetlen az eladás előtt, 1 évre rá elkezdett megint búgni. Gyenge minőséget nem érdemes venni.
  8. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Nem feltétlen a csavar sínyli meg a nem megfelelő meghúzást hanem az alkatrész/elem amit közrefog. Gondolj bele van egy 10.9-es csavarod, elkezded húzatni légkulccsal mi fog történni? Szépen nyomod össze azt a szelvényt ami közrefogja a szilentet utána magát a szilenttestet roppantod meg. A nyomatékkulcs használatának hiánya tipikus nemtörődöm, lusta, hanyag hozzáállás és az hogy Neked és sokmás szerelőnek ebből nem volt problémája az pusztán szerencse és/vagy hozzáértés ami dicséretes, de semmiképpen sem helyettesíti a tudatos, számszerűsített előírásoknak a betartását. A másik hogy az autóipar sokat változott, rengeteg a puha, lágy fémből készült elem ami igenis igényli hogy normálisan bánjanak vele. Nem kell nagyon messzire menni az autószerelésben hogy a megfelelő csavar meghúzási nyomatékok hiánya gondot okozzon valakinek. Apámat kellett egyszer igy "menteni" mert a defektes kerékről az anyát nem bírta leszedni úgy ráhúzták neki téli - nyári szett váltáskor. Nekem ugyanez volt, a zártszelvényt ketten elhajlítottuk az astrám kerékcsavarján amikor 110Nm van előírva.
  9. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Egyszer voltam ennél a szerelőnél és többszörösen befürödtem vele, csak sajnos minden később derült ki, vissza már nem megyek.... Elég jól felszerelt műhely - apám ismeri - úgy látszik a szilent ki-be nyomó készlet kimaradt, pedig sztem egy univerzális készlettel simán megoldható lett volna. Sajnos ilyen tapasztalatok okán kezd el otthon az ember egyedül szerelni... Azt már meg sem említem hogy a szilent M12x115-ös csavarját 90Nm+30+15 fokkal kell meghúzni, az ilyen "nyúló" kötőelemeket csak egyszer lenne "szabad" felhasználni.... persze hogy vissza rakta ugyanazt......
  10. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Sziasztok, Továbbra is keresem a hátsó futómű kopogásának okát. Megtaláltam? Kinek mi a véleménye? Jobb és bal oldali hídszilentek (lehet letördelem a szerelő kezeit?)
  11. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Arról az oldalról szereztem én is amit linkeltél, képmetsző és feltöltöttem ide a képet, nem ismerem az eredeti forrást sajnos pedig jó lenne-
  12. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Sziasztok, Zotya! Említettem pár napja hogy kopog a hátulja a kocsinak. Készítettem videót a hátsó hídszilentekről és felmerült bennem hogy nem egészen úgy vannak berakva ahogy kéne. Mit gondolsz/gondoltok? (Elnézést a sok helyet foglaló posztért) Két videót készítettem mindkét oldali hídszilentről. Feltűnt hogy a szilenteknek van egy fém palástja ami nem fekszik fel a fészek oldalára, magyarul mintha a szilent nem lenne teljesen a helyére nyomva. Találtam egy szerelő videót amin 16:34-től lehet megfigyelni hogy teljesen belepréseli a helyére a szilentet. Továbbá találtam egy szilent hézagra vonatkozó méretet külön a 4 ajtós (saloon) és 5 ajtós (estate) karosszériára. Mi a véleményetek? Köszönöm Mindenkinek a hozzászólást
  13. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Szia, Ez a világítás, fényerő, kontroll lámpák hibájának együttese elektromos hibára mutathat. Én első körben ellenőrizném a feszültséget leállított motornál, indítózásnál, járó motornál továbbá a testpontokat.
  14. Maverick087

    Általános műszaki problémák!

    Csak egy gyakorlati tipp, hátha. Mikor kicserélted a pollenszűrőt akkor kitakarítottad a helyét? Nekem nagyon sok szennyeződés szokott összegyűlni, mindig bedugom oda a porszívó végét és kiszívok mindent. A másik dolog, a pollenszűrőn van egy nyíl ami a levegő áramlás irányát mutatja. Azt figyelembe véve tetted a helyére? Ha 5-en ülnek benne valóban megeshet, de nekem 3 emberrel soha soha nem szokott és nem csinálok semmi extrát. A kocsit az utcán tartom, nem vágatom rá a légkondit, nem kenem át az üvegeket belülről borotvahabbal és mégsem párásodik.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.