Jump to content

wolfnet

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    41
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

wolfnet last won the day on Június 24

wolfnet had the most liked content!

Hírnév

8 Semleges

wolfnet névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

Város, Autók

  • Város
    Kisapostag
  1. Általános műszaki problémák

    Ez egy jó ötlet így már én is jártam... és őszintén megmondom nem tudom miért blokkolt az indításgátló. De kulcs ki kulcs be és megoldódott. Aztán volt egy olyan jelenség nálam hogy a rotor volt eloxidálódva. Megpróbáltad már a lada módszert? Rotorfedél le, csavarhúzóval megkapargatni az érintkezőket?
  2. Általános műszaki problémák

    haha:D Tényleg a tetőkárpit a nyár végére nekem is elengedte magát. Mi az orvosság hozzá szerinted? Tőke nekem is kerepel indítás után 60 másodpercig, az új 5W30 óta jobb :D:D előtte 10W40-el 5percig tette :D
  3. Általános műszaki problémák

    Halihó, néma csönd egy ideje. :D Mindenkinél szuperálnak az Astrák? :D üdv
  4. Általános műszaki problémák

    Sziasztok! Na egy kis statisztika megvan az együtt töltött 20 ezredik kilométer Április 12 óta. Szerviz költség: 105908,4 Ft Üzemanyag költség: 449875,1 Ft (Nagy átlag: 6.43l/100km ; Legjobb fogyasztás: 5.48l/100km ; Legrosszabb fogyasztás: 8.3l/100km) Összességében: A vízforraláskor fordult elő kizárólagosan hogy meg kellett állnom hiba miatt. Szélvédő tömítés alul pollenszűrő fölötti tömítés elporladt, ezért ott történtek beázások, csere óta hibátlan. Karosszéria rozsdásodás nincs, csak apró sercenés a tank betöltő alatt, íveket kimosom hetente, küszöbökön pöttyök sincsenek. doblemezek érintetlenek, az alja rozsdapötty mentes. A motorjába 5w40-es full szintetikus olajat használok, 9-10 ezrenként cserélem, olajfogyasztás a két csere között nincs. (Nem is értem... van a családban egy 79ezer kilométeres C corsa amely ezrenként 2 decit megeszik.) Rengeteg jobb úttartású, jobban vezethető, jobb autóban ültem már, de nagyon tetszik amit a kis Astra képvisel: a nihil, a legolcsóbb közlekedés méltóságteljesen. 21 évesen nem zörög benne semmi, se egy ajtó kárpit, se egy műanyag elem, se egy futómű elem, semmi. Megrendeltem a téligumikat és tavasszal találkozunk egy újabb 20 ezer kilométeres etapot követően. Respect for the 1692. F astra from Szentgotthárd üdv, Márk
  5. Általános műszaki problémák

    Szia, nem vagyok váltó szaki de úgy hangzik mint amikor kiugrik sebességből az autó. Motorkerékpároknál idősebbeknél mindennapos a sztori hogy a léptető villa (ott ugye szekvenciális a váltó) beszorul és olyan mintha bevenné a fokozatot de mellette van és csak bőg. Itt a váltó kulisszánál kezdeném a vizsgálódást. Nekem konkrétan olyan volt már hogy kettesbe húztam koppant egyet mintha bevette volna de ráengedtem és semmi csak bőgés. Dupla kuplung visszakúrtam és jó. Havonta százezer váltásból 1x előfordul. A tanuló vasaló swift-emnél sok sok éve volt olyan hogy az egyest nem akarta bevenni csak dupla kuplunggal de ott szinkron baj volt. Szerintem valószínűtlen hogy durvább hanghatás nélkül csak ledarálná a fokozatokat, MINDET, inkább valóban az hogy hiába váltogatsz nem is veszi be, avagy a meghajtásra nem jut el a hajtás. Várom a tapasztaltabb kollegák kenyerét. :D
  6. Általános műszaki problémák

    Szerintem a csappantyúra gondol a légszűrő ház aljában amit a vákuumcső vezérelne. De ha kikötöd a a vákuum csövet avagy nem működik a vezérlés akkor tedd fixen lökös felőli szívásra. Amúgy igen jó dolog téli üzemben, ha ez működik. Ezer éves vívmány hogy ez automatikusan ráadásul "agy" által eldöntötve vezérelődik. Felmelegedési stádium, -15-20°C-nál rengeteget számít hogy meleget szív a leömlők felől nem pedig jéghideget elölről.
  7. Általános műszaki problémák

    Hagytam a fenébe jelenleg, nem akarom elbarmolni. Bepattintva az új óra. Az izzóit kicseréltem az régi óráéval mert abba jobb volt mindegyik, minden működik
  8. Általános műszaki problémák

    Aprapó lenne egy kereszt kérdésem még, tükrök megrendelve. Megjött a fordulatszámmérős óracsoport, a cikket is alaposan tanulmányoztam amit linkeltél köszönöm mégegyszer, minden frankó lesz. Egy apróság merült fel bennem 40 ezerrel több kilométer van az órában és nem szeretném megvárni amíg a mostanival eljutunk erre a számra, lehet esetleg valahogy változtatni az óra álláson? És ez most tényleg valid tekerés lenne. :D
  9. Általános műszaki problémák

    Sziasztok! Tanácsot kérnék ilyet még életembe nem láttam. :D A kis Astra ma úgy döntött lesből támad, országúton 100km/h-s tempónál elengedte a jobb oldali tükröt a másvilágra. Koppanás, aztán eltűnt a mélybe... mindenféle erőbehatás nélkül igaz volt egy kis szél ma. Első kérdésem ha veszek új tükröt az is leesik esetleg sérült a felfogató? Találkoztatok már ilyennel? Köszi :D
  10. Általános műszaki problémák

    Off topik de egy céges Insigniánál új tárcsa új betét (3e km) és mégis rázza a kormányt erős fékezésnél, 160ról mondjuk, de amikor viszont ABS-ig nyomom a pedált akkor nem remeg a kormány. Kerék centrírozás nem lehet megoldás esetleg? Simán előfordulhat hogy a fékezéskor kiegyensúlyozatlanná válik a kerék, természetesen ez csak akkor ha a fék berendezésedben nincs hiba.
  11. Általános műszaki problémák

    Sziasztok! Kérdésem az lenne, hogy az 1996-os 1.4i 8v x14nz astrácskánál ki lehet cserélni a műszeregységet fordulatszámmérősre? Az autó diagnosztikán tud mindent elvileg ami kell hozzá, de nem ismerem a műszeregység működését. köszi
  12. Általános műszaki problémák

    Ha a Hall jeladó a vez.tengely fogaskerekét nézi és fogaskerék állásra ad gyújtás jelet akkor igen, egyébként más jeladó nem lehet a cuccba.
  13. Általános műszaki problémák

    Nekem csinált ilyet az autó 2 oka volt. Egyik esetben az immobiliser nem engedte, kulcs ki kulcs be és jó lett. A másik oka nálam a gyújtás rotor elkopása volt. Rotor lepattint, lapos csavarhúzóval megkapargattam az érintkezőket (lada módszer:D) jó lett, rotor csere javasolt 1500 forintos tétel. üdv
×