Jump to content

wolfnet

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    34
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

wolfnet last won the day on Június 24

wolfnet had the most liked content!

Hírnév

4 Semleges

wolfnet névjegye

Város, Autók

  • Város
    Kisapostag
  1. Általános műszaki problémák

    Hagytam a fenébe jelenleg, nem akarom elbarmolni. Bepattintva az új óra. Az izzóit kicseréltem az régi óráéval mert abba jobb volt mindegyik, minden működik
  2. Általános műszaki problémák

    Aprapó lenne egy kereszt kérdésem még, tükrök megrendelve. Megjött a fordulatszámmérős óracsoport, a cikket is alaposan tanulmányoztam amit linkeltél köszönöm mégegyszer, minden frankó lesz. Egy apróság merült fel bennem 40 ezerrel több kilométer van az órában és nem szeretném megvárni amíg a mostanival eljutunk erre a számra, lehet esetleg valahogy változtatni az óra álláson? És ez most tényleg valid tekerés lenne. :D
  3. Általános műszaki problémák

    Sziasztok! Tanácsot kérnék ilyet még életembe nem láttam. :D A kis Astra ma úgy döntött lesből támad, országúton 100km/h-s tempónál elengedte a jobb oldali tükröt a másvilágra. Koppanás, aztán eltűnt a mélybe... mindenféle erőbehatás nélkül igaz volt egy kis szél ma. Első kérdésem ha veszek új tükröt az is leesik esetleg sérült a felfogató? Találkoztatok már ilyennel? Köszi :D
  4. Általános műszaki problémák

    Off topik de egy céges Insigniánál új tárcsa új betét (3e km) és mégis rázza a kormányt erős fékezésnél, 160ról mondjuk, de amikor viszont ABS-ig nyomom a pedált akkor nem remeg a kormány. Kerék centrírozás nem lehet megoldás esetleg? Simán előfordulhat hogy a fékezéskor kiegyensúlyozatlanná válik a kerék, természetesen ez csak akkor ha a fék berendezésedben nincs hiba.
  5. Általános műszaki problémák

    Sziasztok! Kérdésem az lenne, hogy az 1996-os 1.4i 8v x14nz astrácskánál ki lehet cserélni a műszeregységet fordulatszámmérősre? Az autó diagnosztikán tud mindent elvileg ami kell hozzá, de nem ismerem a műszeregység működését. köszi
  6. Általános műszaki problémák

    Ha a Hall jeladó a vez.tengely fogaskerekét nézi és fogaskerék állásra ad gyújtás jelet akkor igen, egyébként más jeladó nem lehet a cuccba.
  7. Általános műszaki problémák

    Nekem csinált ilyet az autó 2 oka volt. Egyik esetben az immobiliser nem engedte, kulcs ki kulcs be és jó lett. A másik oka nálam a gyújtás rotor elkopása volt. Rotor lepattint, lapos csavarhúzóval megkapargattam az érintkezőket (lada módszer:D) jó lett, rotor csere javasolt 1500 forintos tétel. üdv
  8. Általános műszaki problémák

    Az olcsó elm327 és az a programok nem ismerik fel az astra kw81 protokollt. op-com (természetesen kínai hamisítvánnyal) csatlakozóval sikerült elérni a vezérlőt:D
  9. Általános műszaki problémák

    Sziasztok! Na megérkezett a diagnosztikám, és szerencsére a családban a legtöbb autó Opel így elég széleskörűen tudok nézelődni. Ámbár hiába van X14XE motorkódom, csak a 96os Corsa-B C14NZ profilból tud csatlakozni a motorvezérlőhöz, amit a KW-81protokollon keresztül ér el. Az egyetlen érdekesség a szegény/dús keveréknél van. Egyfolytában másodpercen belül ugrál az érték dús és szegény között. Ezért az alapjárat is mászkál 30-40rpmet, meleg motor mellett. Majd menet közben fogok készíteni egy diagnosztikát, ugyanis néha-néha motorfék üzemben torpan egyet az autó. Az egr-re gyanakodtam eleinte de hibakódot sosem kaptam egr hibáról. Most a keverék arányra gyanakszom, alapjárathoz közelítve menetrendszerű az hogy esik a fordulat egyenletesen, majd elér egy pontot ahol olyan mintha finoman rálehelnék a gázra hogy tartsam a kívánt tempót, de természetesen ilyen nem történik, majd ez 2-3 másodpercig van és újra esni kezd a fordulatszám újra motorfék üzem van egészen alapjáratig. üdv, Márk
  10. Általános műszaki problémák

    Igen... főleg hogy konkrétan lógott a lökös mögött, az összes víz, sár mindent megkapott.
  11. Általános műszaki problémák

    igen sejtettem hogy így működik, én a rávaló cikkszámú után gyártott jeladóval próbálkoztam, de akkor az lesz a trükk hogy az új jeladónak a csatlakozó tűire ráhúzok két toldót, lecsippentem az elkorrodált hibás csatlakozót és a két kábelt ráforrasztom, majd szigetelem zsugorcsővel. Túl egyszerű lenne az élet ha egy csatlakozót összecsatlakoztatva működne valami.
  12. Általános műszaki problémák

    Na megérkezett az új külső hőfok jeladó. A lökösnél lógó csatlakozó egyik érintkezője erősen zölddé korrodált és kezd szétporladni... rácsatlakoztatva az új jeladót befújva kontakt spray-el a műszerfalon megjelent egy hőmérséklet amely változik is, viszont -29°C ot ír ki, -15°C-ról csökkent a hőmérséklet egészen -29°C-ig, ami mínusz előjel nélkül valósnak is mondható lenne. A csatlakozó foglalatot is érdemes lenne cserélni? üdv:)
  13. Általános műszaki problémák

    A nagy motoromnál fekete szilóval szoktuk visszatenni pl a gyári fém szelepfedéltömítést, évente le van szedve hézagok átnézése miatt, sosem folyt még mellette olaj.
  14. Általános műszaki problémák

    Én is ezért kérdeztem meg, nagy összegben fogadnék rá hogy szentgotthárdi olaj van még a váltóban. Van tapasztalat hogy milyen olajat érdemes beletenni?
×