Jump to content
Amusing

Teljesítmény Tuning

Recommended Posts

Érdekelne mik azok a módok, amivel feljebb lehet tornázni a teljesítmény a chip-en kívül

pl. gyertacserének van-e értelme

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
pl. gyertacserének van-e értelme

Persze, ha már ideje... :unsure:

Erőt ne várj ilyen dolgoktól. Az "érzem kicsit jobban megy" dolgok meg inkább mentálisak. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Persze, ha már ideje... :unsure:

Erőt ne várj ilyen dolgoktól. Az "érzem kicsit jobban megy" dolgok meg inkább mentálisak. :)

:D

na ez az amit el akarok kerülni

gyertyák alatt a spéci sport gyertyákra gondoltam

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sok minden modosítható egy motorn amivel teljesítményt lehet kihozni belölle! Szivórész tuning Kipufogó tuning, hengerfej polirozás stb a kérdés megéri-e egy utcai autra enyit költeni mert ugy itt több 10.000-100.000ft rol beszélünk! és ha az auto nem tudbós akkor csodát nem várhatunk pl egy 1.6 16v autotol +20-30Le aztán késsz! és mikorra megvan a kipuff tuning meg a szivórész meg hengerfej el is költöttünk 300.000ft

Na persze én az árakban nem vagyok teljesen biztos Opel16v szerintem pontosabb infokat tud nyomatni!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sportgyertyák nem sokat érnek, főleg nem pl. ecotec motor esetében, ahol a relatíve magas

hőérték miatt hamar tönkre is mennek. A legjobb a gyári ezekbe, én is azzal versenyzem.

Hogy érezhető és markáns változást érjünk el, a vasakat kell variálni, úgymint szívósor,

kipufogó, hengerfej, vezérműtengely. No és persze a megváltozott dolgokhoz hozzá kell

programozni a motorvezérlő komputert is. De ez már komoly költségvonzattal jár, valamint

rengeteg hátránya is van (motor karakterisztikája változik, alkalmatlan lesz városi járkálásra).

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Érdekelne mik azok a módok, amivel feljebb lehet tornázni a teljesítmény a chip-en kívül

pl. gyertacserének van-e értelme

Ha max. 100-200ezret szánnál a dologra, akkor inkább bele se kezdj. Ha többet akkor már lehet valamit alkotni, de ahogy mondani szokták nem éri meg, mert abból az árból már meg tudod venni a gyári erősebbet. Emelett reneteg buktatója van, mivel ha nem komplett megoldásokat veszel bukik a rendszer egységessége, és ez általában visszaüt valahol.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Ha max. 100-200ezret szánnál a dologra, akkor inkább bele se kezdj.

Ezt akartam mondani :)

Mielőtt elriasztjuk az uriembert kérdezzuk meg mennyit szán rá és mire akarja használni?

Bár egy a gyertyakérdés elég érdekes :unsure: :D

Volt lejjebb egy topik aszem "kisblokkos 16 szelepesek" névvel abban pont erről volt szó, volt egy link ahol lehetett rendelni vmi isszonyat 1.6 16v-t 5000 fontért :lol:

Meg kellett volna venned az opel16v racsing team (ez olyan lehet mint vmi virágkötő szakkör :D ) szivosorát :D ahhoz egy kipuff, tengelyek és hurrá :)

Csodák nincsennek..izé vannak pdtinek hivják :D megy és alig eszik....igaz nem megy el 100-120e km-t de egy csoda :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sztetek annak van értelme ha kivetetem a katit vagy esetleg sprot katit teszek bele?

Érek el vele vmit vagy csak árt az ecotec-nek??

Kezdek csúnyán nézni erre az ecotecre mert nagyon gátol a tuning terén inkább csak ártani lehet neki ezekkel a dolgokkal :S

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Egy kicsit javul a motor dinamikája ha kiveszed. De akkor meg lebukhatsz kpm ellenőrzésen.

Sportkatikkal nincs tapasztalatom, de nem tudom mennyire lehet velük tartani a gyári emissziós

értékeket...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Egy kicsit javul a motor dinamikája ha kiveszed. De akkor meg lebukhatsz kpm ellenőrzésen.

Sportkatikkal nincs tapasztalatom, de nem tudom mennyire lehet velük tartani a gyári emissziós

értékeket...

Lényegesen nagyobb az áteresztőképességük.Gyakolatilag a kerámia helyett, egy sűrű fémháló van benne.De sztem csak rendes középdobbal, és egy pofás sportdobbal az igazi.A 4-2-1-es leömlőt már meg sem merem említeni........

Jah, meg akkor már a szívóoldalt is nyitni kellene, de erre van egy egész téma, a címe: Direktszűrő. :unsure:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Lényegesen nagyobb az áteresztőképességük.Gyakolatilag a kerámia helyett, egy sűrű fémháló van benne.

Igen, ez mind ismert... csak az nem, hogy mennyire teljesíti vele a gyári emissziós értékeket az autó.

Elég ha 1%-kal lépi túl, olyan mintha benne sem lenne (a kpm számára).

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Jah, meg akkor már a szívóoldalt is nyitni kellene, de erre van egy egész téma, a címe: Direktszűrő. :D

Sportdob az most lett újítva, direktszűrőn gondolkozom még azt írtam is abba a Témába. Ez a 4-2-1-es leömlő ez érdekelne mit takar :) nagyon nem értek hozzá de kiváncsi vagyok? :unsure:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

A kipufogó leömlőről van szó, egyenként indul a hengerfejtől, majd párokban tér egymáshoz,

míg végül eljut az egycsöves kivezetésig.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Na így már világos köszönöm szépen és ez sokba fáj? :unsure:

65000ft-tól felfelé.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
65000ft-tól felfelé.

És ha kicsit is szarul csinálják, akkor meg nyomatékból veszít. :unsure:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
És ha kicsit is szarul csinálják, akkor meg nyomatékból veszít. :unsure:

Mindenképpen eltolódik feljebb a nyomatékmaximum, akármit csinálsz vele. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Mindenképpen eltolódik feljebb a nyomatékmaximum, akármit csinálsz vele. :)

Ha rátesznek még egy kompresszort is, akkor nem biztos. :unsure:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Én holnap megyek a Lenderhez...valakinek konkrét árajálnlatot kérdezzek valamire??? :unsure:

Mikor mész? Ha kész lesz addigra a verdám, akkor megyek Veled.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Én holnap megyek a Lenderhez...valakinek konkrét árajálnlatot kérdezzek valamire??? :unsure:

Kösz, én már kértem az enyémre. 115000 Ft-ot mondtak a komplett rendszerre. Elég jól hangzik. Csak ugye a pénz... Ezek a mocskos anyagiak... De kuporgatok. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Kösz, én már kértem az enyémre. 115000 Ft-ot mondtak a komplett rendszerre. Elég jól hangzik. Csak ugye a pénz... Ezek a mocskos anyagiak... De kuporgatok. :unsure:

Ez mit takar? 4-1/4-2-1? kat? közép-hátsódob? rozsdamentes/saválló?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Ez mit takar? 4-1/4-2-1? kat? közép-hátsódob? rozsdamentes/saválló?

Az árból ítélve nincs kat és nem saválló :unsure:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
A kipufogó leömlőről van szó, egyenként indul a hengerfejtől, majd párokban tér egymáshoz,

míg végül eljut az egycsöves kivezetésig.

De mit lehet pl. csinázni a szek.levegő kompival??Mert az meg sziszegne világba, pl...............

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×